Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Más is ennyi bunkó ügyintézőve...

Más is ennyi bunkó ügyintézővel találkozik?

Figyelt kérdés

Ügyintézők, egészségügy, kaller, egyszerűen bármilyen szépen szólok valakihez, szinte mindig bunkózik velem mindenki és már őszintén unom... gondolhatnám, hogy ránézésre ilyenek, de telefonos ügyintézésnél is ez van...

Köszönök szépen, kedves hangsúllyal, elkezdem mondani a problémámat és kapom a bunkózást...


Ennyire túlterhelt mindenki vagy tényleg a pofámmal meg a hangommal meg az egész lényemmel van baj? Vagy az a baj, hogy túl kedves akarok lenni ezért megengedik maguknak? Vagy már tényleg nem tudok mire gondolni...


Már hányingerem van attól, hogy emberekkel beszéljek.


Nyilván akad 1-2 nagyon kedves ember is, akik mosolygósak, de többnyire mintha felvételi követelmény lenne mindenhova az hogy valaki egy tahó legyen...


Remélem itt is fikázásba kezd valaki, úgy kell most az nekem, mint egy falat kenyér:D csak ki akartam vergődni magamból és hátha egy sorstárs mond valami okosat


márc. 21. 16:04
 1/5 anonim ***** válasza:
46%

Nekem nincs ilyen tapasztalatom.


"Amilyen az adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten."

márc. 21. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Akad egypár.

Próbáld ki, hogy nem kedves vagy, ne kérj elnézést azért is, hogy élsz, hanem legyél nagyon határozott, nem durva, de ellentmondást nem tűrő hangon mondd, hogy mit akarsz, gyorsan térj a lényegre, és a testtartásoddal vagy a hanghordozásoddal fejezd ki, hogy gyorsan, azonnali megoldást vársz és nincs időd bunkó ügyintézökre.

márc. 21. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Általában nem, de tegnap a BKV ügyfélszolgálaton elkezdett velem bunkózni egy nő, hiába nem adtam rá okot. Kb mint ha a seggéből húzott volna elő az imént.


Azonnal felvettem az ő stílusát úgy válaszoltam neki, és ettől - kicsit talán a meglepetés ereje miatt vagy tudom is én… - elkezdett normálisan beszélni.


Ami még megoldás lehet, az a szöveg amit a nagyfateromtól hallottam miközben valami ügyintézővel telefonált. “Nézze én beszéltem már önnél jóval magasabb kvalitású emberekkel, de soha egyik sem ütött meg velem szemben ilyen hangnemet amit most maga”

márc. 21. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
76%

Tény, hogy magyarok vagyunk, így nincs mit, azaza jót várni senkitől sem. Tény, hogy kettőn áll a vásár. AZonban:

Tény, hogyha valaki nyuszin áll a dologhoz, azzal szemben hamarabb lesz domináns a másik fél. Tehát fő a magabiztosság az ügyintézések során is.

márc. 21. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Lekopogtam, de nem találkoztam/nem volt dolgom sokkal több bunkó ügyintézővel, egyéb, a kifejtésben leírt pozíciójú emberrel, mint pár évvel ezelőtt. Határozottan többen lettek, mint voltak, de még nem akkora a baj. Talán.

Sokan amúgy túl is vannak terhelve, nem is feltétlenül nekik való munkakörben dolgoznak, sok buta és rosszindulatú emberrel találkoznak, akiket egy idő után már ki sem tudnak zárni. Aztán bejön egy problémás kuncsaft, aki után nincs idejük lenyugodni, mert rögtön jön a következő, akivel már eleve nem úgy beszélnek, ahogy kéne.


Nekem is az szokott beválni, hogy határozottan, ahhoz passzoló kiállással és beszédstílussal nyitok, vagy arra váltok, ha az előbbi nem jött össze, és akkor kisebb esély van arra, hogy bunkó, lekezelő stílussal fordulnak felém. Vagy épp, stílust váltanak, és normálisan viselkednek velem.

márc. 23. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!