Kezdőoldal » Ezotéria » Természetfeletti lények » Hogyan tudnék ebből kigyógyuln...

Hogyan tudnék ebből kigyógyulni vègre?

Figyelt kérdés
30 éves, érett, felnőtt ember létemre, még mindig félek a szellemektől. 18 évesen még rettegtem tőlük, azóta jártam ezzel a dologgal pszichológusnál is, aki azért segített, csökkent a félelem, a rettegés, sima félelemmé szelídült mára már, de teljesen sajnos nem szűnt meg.(Egyébként angol, német szakos tanár vagyok, ha ez jelent valami támpontot a kérdéshez esetleg). Teljes sötétségben, vagy sötét, elhagyatott helyeken még mindig szorongok sajnos.

2022. dec. 11. 21:36
1 2 3
 21/21 kretens ***** válasza:
Ha én szellemet látnák én lennék a leg boldogabb ember.Ugyanis abban a pillanatban bizonyságot kapnák arról hogy a fizikai test halálával nem ér véget a történet.Minden ember ahogy idősebb lesz többször felmerül benne az a gyötrő gondolat hogy van e valami a halál után.Mi az hogy nem vagyok?Se sötét se világos se tudat mintha mint amikor még meg sem születtem?Ez az egyetlen leg demokratikusabb dolog van minden élőlény tekintetében amiben mindenki egyenlő hogy egyszer meg fogunk halni.Szóval akinek megadatik hogy ha csak egyszer is meglát egy kisértetet szellemet vagy bármi ehhez hasonló furcsaságot akkor onnantól kezdve sokkal felszabadultabb gondolkodása lesz és boldog lehet mert tudni fogja hogy van fojtatás.Akkor már csak az a félelem marad hogy vajon milyen halálom lesz.Ágyban párnák közt álmomban hirtelen szivhalál vagy vizbe fulladok.Azért van külömbség halál meg halál között a fizikai fájdalmak tekintetében.
2023. máj. 8. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu