Kezdőoldal » Ezotéria » UFO észlelések » Szerintetek hihető Bob Lazar...

Szerintetek hihető Bob Lazar története?

Figyelt kérdés
A kormány el akarja titkolni előlünk az igazságot? Szerintetek az 51-es körzetben valóban tesztelnek földön kívüli technológiát?

2012. nov. 4. 16:16
1 2 3
 11/29 nemelfogult ***** válasza:
71%

Bob Lazar egy desinfo agent. Akárhonnan nézzük a sztorit, ez jön ki belőle. Egy ideig biztos ott dolgozott, de már valamelyik hárombetűs agency által beépítve.

Ha ténylegesen ott dolgozott volna, SOHA nem merte volna a nyilvánosságot keresni. Az akármilyen szinten is ott dolgozókat pl. repülővel viszik LV-ból a támaszpontra és vissza, van aki hónapokig nem látogatja a családját, szóval elég sokat invesztálnak beléjük és főleg a projektbe.

Ilyen munkával (akár tényleg ufo kutatás vagy high tech katonai fejlesztés, mindegy) olyat titoktartási egyesség jár amit büntetlenül senki nem szeg meg. Ő persze a kívétel, mert "tudja az igazságot" és ha eltennék lábalól akkor... akkor semmi sem lenne. Senki nem panaszkodna. Ennek ellenére rendszeresen szerepeltették a TV-ben, remek web siteja van, róla beszélt a fél félrevezetett ufo tábor, stb. miért engedték, erre senki nem gondol?

Végül még a hatás fokozására és gyengeelméjűek kedvéért azt is megrendezték, hogy rálőttek... de nem találták el. Ja, NSA fiúknak még gyakorolni kell. És azóta is csak gyakorolnak, de másodszorra még nem próbálkoztak, pedig lazar továbbra is aktív.

Az egész tipikusan a hot témák s@arkeverése mint Roswell, Bentwaters és száz sikeresen ellehetetlenített valós vagy valótlan eset.

Ehhez nagyon értenek és egyik fő oka, hogy míg ufo-k, high tech és katonaság összefolyik, addig az ufo-alien témáról aki nem beavatott semmi kézzelfoghatót nem fog tudni.

2012. nov. 6. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/29 anonim ***** válasza:
"51-es körzet... ez olyan... retró." Ez tetszik :D
2012. nov. 7. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/29 anonim ***** válasza:
100%
De ha eltüntették volna őt, miután elmondta a történetét a nyilvánosság előtt, akkor még több okot adtak volna arra, hogy igazat mondott. Így meg gondolták, hogy mindenki hülyének fogja nézni a pasit, minek rá pazarolni az időt, ha sokan nem hisznek neki.
2012. nov. 7. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/29 nemelfogult ***** válasza:
20%

"De ha eltüntették volna őt, miután elmondta a történetét a nyilvánosság előtt, akkor még több okot adtak volna arra, hogy igazat mondott. Így meg gondolták, hogy mindenki hülyének fogja nézni a pasit, minek rá pazarolni az időt, ha sokan nem hisznek neki."


Ha kisebb jelentőségű ügy lenne, akkor ezt tényleg így csinálnák, igazad van. Mondjuk egy polgári légitársaság pilótájával. Bár azok közül is kevesen keresik a nyilvánosságot, mert az állásukat kockáztatják. De itt egy amerikai katonai bázisról van szó, ahova a civileket, mint Lazar csak nagyon szigorú titoktartási szerződéssel vesznek fel és nem hagyhatják, hogy ezt büntetlenül megszeghesse. Minimum a jogosan kiszabható büntetést meg kellett volna kapja.

Esetek megtörténtek amikor nem te általad említett módszert választották. Két híres amerikai eset is van amikor nem élték túl, hogy (a figyelmeztetések elllenére) sokat beszéltek. És van egy tényleg kellemetlen, de valós sztori, ahol egy angol hight-tech cég több mint tíz tudósát érték a legbizarabb halálok. Nyilvánvaló volt az összefüggés (nem ufo ügy, de titoktartási), de olyan brutális volt, hogy a media sem piszkálta, gyorsan félretették. Szóval történhet mindkét módon.

Egyébként azon túl, hogy ott dolgozott és állítólag nem földi eredetű járműveket látott, Lazar soha semmilyen konkrétummal nem jött elő.

2012. nov. 7. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/29 anonim ***** válasza:
Úgy is nézhetjük a dolgot, hogy Lazar konkrétumokkal nem állt elő, csak állította, hogy ő ott dolgozott. Vissza lehet nézni, de sok mindent változtatnak idővel róla kapcsolatban is. Ezért, ha valódi tárgyakat mutatott volna meg a legelején a nyilvánosságnak, biztosan őt is eltüntetik. Viszont azt a pár esetet, amikor gyilkossággal zárult minden, a média sem avatkozott többé bele, tehát mi nem fogjuk megtudni, hogy mégis milyen konkrétumok lehettek, amiért úgy jártak, ahogy és Lazar pedig nem. Valószínűleg ő csak folyamatosan szivárogtatja ki az információit, ezért, ha már a legelején kitálalt volna mindenről, már nem élne ő sem. Vagy pedig hülyének tartották már akkor is, amikor nekik dolgozott, és úgy vélték ő nem árthat a naivságával senkinek sem.
2012. nov. 9. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/29 nemelfogult ***** válasza:

Igen, ha belegondolok ez is egy lehetséges variáció. Sajnos soha nem fogjuk pontosan megtudni.

Azon is gondolkodtam már, hogy pl. nyilvánvaló az űrhajósok is titoktartásra vannak kötelezve és mégis egyik másik elejt pár érdekes dolgot. Aztán E.Mitchell pedig nyiltan beszél egy sor dologról, bár néha utalva, hogy ebben és eben a konkrét esetben tovább nem mehet. Talán lassan szivárogtatják a dolgokat, vagy a legbelsőbb rendszer is ellentmondásos, különböző meggyőződésekkel? Érdekes.

2012. nov. 9. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/29 anonim ***** válasza:

Igen, igen. Elég kusza ez az egész, mert mind a két végletről tudunk. Akiket eltüntettek a nyilvánosság elől, és akik beszámolnak hosszú évek óta ezekről a dolgokról.

Úgyhogy homály fedi ezt az ufo-s ügyes. Már arra gondolok, hogy ez egy hatalmas összeesküvés-elmélet, ami mind körülöttünk van. Ideje lenne végre pontot tenni az i-re, mert ennyire hülyének nem kellene nézni az embereket. Persze vannak, akik a hátuk közepére kívánják a paranormális dolgokat. Ezért kellene valamilyen finomabb formában közölni az emberiséggel, hogy igen, már itt vannak, de olyan lények, akik nem ártanak nekünk, segítenek minket stb.

Bár az is igaz, hogy ha minden kitudódna, főleg az a végtelen energia dolog, hát... óriás vállalatok tönkremennének az biztos. Az ember egy olyan faj, aki inkább kinyírja az összes fajtársát, még mielőtt ők is haszonra tennének szert. Szörnyű ez az egész... Elkanyarodtam kicsit Lazartól :D Tehát én még mindig úgy vélem, hogy igazat mond, csak úgy állítják be, mintha egy kattant emberke lenne, így a nép sem nagyon hisz el neki sok mindent.

2012. nov. 11. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/29 nemelfogult ***** válasza:

"Ideje lenne végre pontot tenni az i-re, mert ennyire hülyének nem kellene nézni az embereket."

Én is így látom. Még, ha játékot jól is játszák akiknek van módjuk belenyúlni és manipulálni:)

2012. dec. 8. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/29 anonim ***** válasza:
Azt, hogy mi folyik ott, én sem tudom, de Google Földdel el lehet látogatni oda, és még az épületek java is 3D. Tudom, ezzel nem mondtam semmit, de ha csak virtuálisan is ott sétálgatsz, baromi hátborzongató, csakúgy, mint a hozzá közel lévő kis kétszáz fős települések, mint pl. Rachel.
2013. jan. 4. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/29 nemelfogult ***** válasza:

Igen, ennek a vidéknek megvan a maga hangulata amit persze csak talán érzelmileg lehet a témához kötni.

Volt egy sokkal kevésbbé ismert, A-51-nál bizarabb projekt, ami a kaliforniai Paulo Alto-hoz kötődött helyileg. Paulo Alto pedig a legtipikusabb, érdektelen Amerika, semmi rendkívüli, semmi bizar:) Az előző hozzászólásomat olvasva eszedbe jutott-e valami?

2013. jan. 5. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!