Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Együttélés » Mi a véleményetek erről a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mi a véleményetek erről a kapcsolatról? Elbizonytalanodtam.

Figyelt kérdés

Barátnőmmel távkapcsolatban vagyok majdnem 1 éve (4-5 óra távolság). Én mérnök vagyok, ő pedig nyelvtanár. Nekem jól fizető munkám van, neki felmondtak egy szerintem gyengén fizető munkahelyen. Nagyon szeretem őt és ő is szeret engem. Viszont nem hagy nyugodni az, hogy a barátnőm (aki budapesttől nem túl messze lakik) mindenképp budapesten akar elhelyezkedni (mert budapest az budapest). Az hogy abban a megyében próbálkozzon, ahol én dolgozom nem tetszik neki, mert csak budapest kell neki (főleg az ismerőseit emlegeti). Annak ellenére, hogy szakmailag van munkalehetősége ott is, ahol én dolgozom. Emellett kitartóan próbálkozik ösztöndíj pályázatokkal, hogy legalább 1 évet külföldre menjen nyelvet tanulni (volt már azelőtt külföldön 1 évet).

Nézelődtem budapesti állással kapcsolatban, de nem találtam olyan lehetőséget, ami közel olyan jól fizetne.

Úgy érzem, hogy a közel 1 éves kapcsolatunk során nem közeledtünk lakóhelyileg egymáshoz. Úgy gondolom, hogy realista és logikus dolog, hogy egy nagyon jól fizető munkahelyet nem adok fel pest miatt, ahol ráadásul a lakás is nagyon drága.

Úgy érzem, hogy a barátnőm egyáltalán nem szeretne alkalmazkodni hozzám, noha én legalább próbálkoztam többször is.

Szerintetek ebben a helyzetben kinek mit kellene tennie?


27F



2016. máj. 18. 09:30
1 2
 1/19 anonim válasza:
90%
Jól érzed, nem szeretne alkalmazkodni hozzád, pedig ebben az esetben, hogy munka nélkül van, ha igazán szeretne, akkor meg sem fordulna a fejében, hogy nem akar közelebb lenni hozzád.
2016. máj. 18. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%