Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Hogy oldható meg? Kezdő...

Hogy oldható meg? Kezdő vagyok.1hós baba és 2,5 éves gyerkőc mellett hogy főztök? Most még hordjuk az ebédet, de végtelenségig nem lehet? Tapasztalatok, ötleteket várok, köszönöm.

Figyelt kérdés
2010. ápr. 12. 09:15
 1/5 anonim ***** válasza:
Hát ha apa nincs itthon hogy szórakoztassa őket,akkor vagy este amikor alszanak vagy reggel amíg még alszanak.De van hogy délelőtt is meg tudom oldani.Persze mindennap nem főzök hanem minden második,harmadik nap, igyekszem olyat készíteni amit nem frissen kell.
2010. ápr. 12. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nálunk 3 gyerek van,a nagy ovis,a két kisebbel(2,5 éves és 3 hónapos)vagyok itthon.Együtt alszanak délben kb.másfél órát így ha nem alszom velük akkor ezt az időt töltöm a főzéssel,teregetéssel,söpréssel....Ha alszom velük(ez van legtöbbször)akkor amikor megjön a párom este akkor főzök:)Olyan is volt már sokszor,hogy este 7-kor kezdtem neki:))
2010. ápr. 12. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Kamikaze0521 válasza:
Mi egy gyerekkel, sem tudunk főzni... Autizmussal és mentális reztardácioval küzd. Hozatjuk, hűtőnk sincs, mert nálunk értelmetlen! Műanyag tányéron eszünk, igy nem kell nagyon mosogatni sem. Különben sincs idö fözésre!
2019. nov. 7. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Nem tudom olvassa e ezt valaki,de én egy gyerek mellett sem főzök. Segítségünk semmi,hát a főzés amit legelőször elengedtem. Efood,változatos,megfizethető. Egy étel kb 1800. És nem rohadok minden áldott nap a kondér mellett. anyósom eorsze rokacosl,
dec. 30. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Anyósom persze rikacsol,de sokkal egészségesebb ez így is,mint az ő zsíros szrjai (neessen félreértés,egy tányér levest nem hozott nekem a gyermek ágy alatt sem, a férjétől tudom, ő hogyan főzött)
dec. 30. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: