Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megérhet egy 350 ezret futott...

Megérhet egy 350 ezret futott 2006-os 2.0 pdtdi Skoda Octavia combi 600 ezer forintot?

Figyelt kérdés

Egy rokon szólt, hogy a főnöke eladja az autóját. Először neki kínálta, de neki van két kocsija, és mivel tudja, hogy én keresek, ezért szólt.

Amit tudni kell:

2006-os 103kw-os 2.0 Pd Tdi 350 ezer km-rel. Az elmúlt hónapban kapott új vezérlést, olajat, szűrőket, első féket és a futóművében is cserélték valamit. Kívülről nem látszik rajta rozsdafolt, az első sárvédő él sem. Lekérdezve nincs semmi különös, az alapján nincs visszatekerve a km.

Alufelnin adja a nyári gumit is hozzá, a téli lemez felnin van. Jah és Laurin Klement felszereltségű.

Nekem túlságosan is alacsony az ára, tartok a PD elem, kettőstömegű, kuplunk, turbó hibától, de ennyiért alkatrésznek a hülyének is megéri, vagy tévedek?


Holnap délig megtartja, ha nem kell, akkor felteszi internetre, de állítólag nem akar ezzel bajlódni. Sajnos ilyen rövid idő alatt nem sikerült senkit sem találni, aki megnézné.


Mire figyeljek amikor megnézem? Van rá esély, hogy csak mákom van, vagy biztos átverés?

Rokonom volt a sráccal 2 hete Németországban a kocsival azt mondta hogy szerinte rendben van.



2023. febr. 3. 21:52
 1/7 anonim ***** válasza:
69%

Ugorj bele ha tetszik.Lehet, hogy jó buli.


Engem tuti, hogy senki nem bírna rábeszélni.

2023. febr. 3. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
93%
Leírás alapján nagyon megéri. Ez kb. 1/3-a a reális árának. Ha csapda lenne, akkor nem ismerősöknek ajánlgatná az autót, legalábbis nem ez a jellemző. Ha bizalmatlan vagy, nézesd át!
2023. febr. 3. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
60%
2.0 PD volt jó is, problémás is, egy motorkódot jó lenne tudni, elég jelentős különbség tud lenni fenntartásban.
2023. febr. 4. 03:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
42%
Rozsdát nézd meg alulról is, alattomos módon tud jelentkezni, főleg talán a küszöb eleje és attól befelé eső rész amit meg kellene kopogtatni pl gumikalapáccsal. Motorkódhoz - lényegében a BKD talán ami leginkább ésszerű pénzért fenntartható, a kódot le lehet olvasni a vezérlés fedélről, vagy hátul a pótkerék melletti/szervizkönyv elejére is beragasztott PR kódos matricán. Ezen belül is a hengerfej cikkszámot érdemes figyelni, az utolsó karakter fontos - legjobb a C végű, azzal nem nagyon van baj, B végű esetén van egy kis esély, hogy valamikor repedhet, A esetén nagyobb a valószínűség hibára. Ha részecskeszűrős kivitel, én arra húznám a számat, abból azért a common rail lenne az igazi, PD-ket gyárilag anélküli kivitelben keresném. Fontos még az olaj (ha van bármi szerviz információ visszamenőlegesen), DPF nélkülibe VW505.01 minősítésű 5W40 az igazi, részecskeszűrősbe VW507.00 járt, ami előbbit is helyettesíti, jellemzően 5W30.
2023. febr. 4. 03:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a profi segítséget.
2023. febr. 4. 08:53
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Hát igazából ha baja van is ennyiért megéri, há ráköltesz egy fél misit akkor is jól vetted
2023. febr. 4. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Nekem megérné, mert kellene egy ütnivaló kombi. Ahogy előttem írták, még ha kell is kettőstömegűt, vagy PD elemet cserélni, akkor is megéri.

Én inkább a szokásos marketingszöveg miatt aggódnék. Eladásra mindent is kicseréltek benne. A tuti kamu szöveg

2023. febr. 4. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!