Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » B7 passat full extra, 2.0...

B7 passat full extra, 2.0 TDI, 170 lóerős 273e km vagy B8 gyengén extrázott 293e km, 150 lóerős? Melyik a jobb, tartósabb konstrukció? Ennyi km mellett vállalható autó? Igazából 150 e km-t szeretnék maximum belerakni, melyik lenne tartósabb?

Figyelt kérdés

A b8 és b7 nem egy évjárat! Tudom jól, mindkettőt 4 millió Ft-ért vesztegetik.


Nekem külső sokat nem számít, használni akarom, de azzal is foglalkozom, hogy ha eladom a b8 értéktartóbb.


Nagyon szépen kérem, csak az írjon, aki szépen kitudja fejteni a véleményét.


2023. aug. 16. 21:32
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Mindkettő jó, neked kell eldönteni hogy fontosak e a kütyük. A 150 lovas tdi-k hajlamosak hengerfejesedni, a b7-ek 2.0tdi motorjai a világból kimennek ha nem longlifeozzák, ettől független a b8 is jó, csak én kerülném a 150est. Futómű ugyanaz.
2023. aug. 16. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Mindkettő teljesen jó, ennyi futásnál már valószínű kettőstömegű és turbó volt cserélve/felújítva, de bármi előjöhet. Az előélet és állapot dönt, nem a 20 lóerő
2023. aug. 17. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
#2 Kettőstömegű valószínű cserés volt már, de ez se biztos, a turbó fixen gyári még annyinál, vagy ha nem akkor azt az autót csúnyán szétbaxták.
2023. aug. 17. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

#3: 300k környékén simán benne van már egy turbófelújítás, nincs ebben semmi extra. Kopó alkatrész ilyen "csereperiódussal"


#2

2023. aug. 17. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
#4 Hát én még autót nem láttam amin VALÓS 300ezernél ne gyári turbo lett volna.
2023. aug. 17. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Persze, mert mindenki bontatlan motorral jár még 30 éves autóval is nálunk. Szájjal


#5

2023. aug. 17. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
#6 Ki beszélt 30 éves autókról, de igen azokon nem gyári a turbó valószínűleg, de egy 300ezret futott tdi-n még gyárinak kéne lennie.
2023. aug. 17. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Szerintem gyári turbónak bőven ki kell bírni 300-350e km-t.

Focus mk2,5 psa motoros autóm jár 290nél, gyári a turbó, a porlasztó adta meg magát

2023. aug. 17. 18:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!