Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Nissan egy alacsonyabb...

A Nissan egy alacsonyabb presztízsű kategória mint egy Toyota vagy Honda?

Figyelt kérdés
Nem nem a GT-R-re gondolunk hanem a hétköznapi autóikra, akkor nincsenek sem minőségben sem presztízsben egy Toyotával vagy Hondával? Inkább a Suzuki szintje?

dec. 30. 13:12
1 2 3
 11/30 anonim ***** válasza:
58%

#10 Autószerelő vagyok. Egyetlen nap alatt több különböző típusban ülök, mint az emberek 99%-a egész életében.


Így alakítottam ki. ;)

dec. 30. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/30 hypno ***** válasza:
50%

#11


Értem.

Szóval márkafüggetlen autószerelőként leginkább azokkal az autókkal találkozol, amiket a sóher tulaj hozzád visz, hogy olcsóbban megússza a dolgot, mint a márkaszervizeknél.

Ebből jó eséllyel következik, hogy eleve az olyan autókkal találkozol, amik spórolásból nem kapták meg ami járna nekik.

Neked valóban több tapasztalatod van...

dec. 30. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/30 anonim ***** válasza:
0%
#12 Márkafüggetlen, de nem szirszar maszek, hanem szerviz. Az áraink a márkaszerviz áraival vetekednek. Ide ugyan nem jár olyan autó, aminek a tulaja egy 5 ezres alkatrészt is sokall.
dec. 30. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/30 anonim ***** válasza:
Az hogy Nissan, most így elég tág fogalom. Mert ha szét nézünk a használt autón, akkor lehet venni Nissant 400ezerért meg 31millióért is (ha a gtr-t nem számoljuk bele.) A sport autó gyártásával már régóta foglalkoznak. Ugye Godzillat nem kell bemutatni(R32). De vannak még ikonikus modellek skyline-on kívül. Pl 300zx, 240sx vagy a 350z. Szupertsport autója a japánok közül csak a Nissanak van. Preztízsben a Toyota és a Suzuki között helyezkedik el. Bár a kétezres évek közepe autó már szinte Renault az egész. Egy letűnt kor emléke. Régebbi Nissanjaim voltak, roh@dt megbízhatóak voltak, de mint minden japán ezeket is szerette a rozsda. A mai "Nissanokkal" pedig nem tudok azonosulni.
dec. 30. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 anonim ***** válasza:

Ott van a még a maxima is! Imádom ezt a videót! Meg a kommenteket is :DDD


https://www.youtube.com/watch?v=ChZ_GvP_fkQ

dec. 30. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/30 hypno ***** válasza:
52%

#13


Mindazonáltal szervízbe azért megy az ember, mert valami gondja az autóval, vagyis te lényegében csak a problémás darabokkal találkozol. Amit elégedetten használ a tulajdonosa, azzal nem, vagy legalábbis ritkán.


Ez pont olyan fals, mint amikor valaki a saját kismintás tapasztalatára alapoz, csak másként.


Ugyanígy nem mindegy mennyi fut egy típusból a magyar utakon abból a sokaságból amit a világon, vagy csak Európában forgalomba helyeztek és ez a típus a gyártmánypaletta melyik részén helyezkedik el.

dec. 30. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/30 anonim ***** válasza:

#14 "Szupertsport autója a japánok közül csak a Nissanak van"


Hogy micsoda? A Lexus RCF, és a Honda NSX azok micsodák? Mondhatnám még a Lexus LFA-t is, bár az nincs GT3 homologizálva, mint a GT-R, NSX és RCF, szóval nem sorolom ide. Két vetélytársa akkor is van a Nissannak, közel sincs egyedül.

dec. 30. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 anonim ***** válasza:
0%

#16 Nem fals, csak te nem tudod értelmezni.


Vegyünk két autót, ami kb. egy kategóriát képvisel. Direkt nem fogok típust és márkát mondani, nehogy valaki félreértse, vagy megvádoljon bármilyen elfogultsággal, szóval mondjuk, hogy A autó és B autó. Eltérő nemzetiségű gyártótól, de ugyanabban a kategóriában és szegmensben foglalnak helyet, egymás közvetlen vetélytársai. A két típus eladása nagyjából megegyezik egymással. Az A típusból egy hónapban látok 3 darabot a szervizben, a B típusból látok 20-at. Na akkor szerinted ebből nem vonható le következtetés? Igen, csak a rosszakat látom, de tudom hogy mennyit látok, illetve nagyjából képben vagyok azzal is, hogy mennyire elterjedt autó. Innentől nem nehéz levonni a következtetést, hogy mivel nagyjából ugyanannyi A és B autó van az utakon, de B-ből sokkal több jár a szervizben, így B autó sokkal szarabb.


Legyen egy másik példa is, ahol A autó eladása X, míg B autó eladása 2X, tehát kétszer annyi B autó van az utakon, mint A autó. Viszont B autóból nem kétszer, hanem négyszer annyi jár a műhelybe, mint A autó. Akkor ismét levonható a következtetés, hogy az A autó megbízhatóbb.


Ezek nem fals infók, ezek totálisan alapvető következtetések, amik a valóságon alapulnak és szerintem minden ép elméjű ember egyetért ezzel, kivéve, ha éppen próbálja megmagyarázni, hogy nincs igazam. ;)

dec. 30. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/30 anonim ***** válasza:

Basszus tényleg. Jogos!


[link]

dec. 30. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 anonim ***** válasza:
Szerintem eleve értelmetlen ebben a kategóriában presztízsről beszélni, az nem itt kezdődik.
dec. 30. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!