Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Nissan egy alacsonyabb...

A Nissan egy alacsonyabb presztízsű kategória mint egy Toyota vagy Honda?

Figyelt kérdés
Nem nem a GT-R-re gondolunk hanem a hétköznapi autóikra, akkor nincsenek sem minőségben sem presztízsben egy Toyotával vagy Hondával? Inkább a Suzuki szintje?

dec. 30. 13:12
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
Néző pont kérdése 20-as.
dec. 31. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
42%
Hát igen 25 éve Renault autókat használunk nagyon, rossz, hogy megfelelő időszakos kötelező szervízek mellett mindig csak megyünk és megyünk és sose robbanunk le mint kisebb nagyobb német prémium társaink. Tök szar ilyen unalmas ,kedvező áron, megbízható autókat vezetni :(
dec. 31. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:
64%
#22 Ha van kedved menj vissza és olvasd el mi a véleményem az irreleváns, 1-2 autós tapasztalatodról. Majd ha százzal van közeli tapasztalatod és arra építesz egy véleményt, akkor meghallgatlak. ;)
dec. 31. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 hypno ***** válasza:
52%

#18


De fals.

Magyarországon kis mennyiségben eladott, vagy nagy mennyiségben, de low budget kategóriás autók szervizeléséből pont úgy nem lehet egy márkát megítélni, mint kis mintás saját tapasztalatból.


Franciaországban komoly presztízse van a francia autóknak, Németországban a németeknek, Olaszországban az olaszoknak. Ahogyan egy japán is a saját márkáit veszi, és a Dél-koreai is. Nyilvánvalóan érthető okokból. Az emberek mindenhol patrióták.

dec. 31. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
47%
#24 Én nem márkát ítélek, hanem típust. A baj csak az, hogy a legnagyobb és legesélyesebb hibaforrás/gyengepont MINDEN esetben a motor. Motorkínálat tekintetében pedig ugyanazt a párat árulja egy márka minden típushoz. Azaz ha egy motorcsalád alapvetően szar, akkor az jelenthet akár 4-5 (vagy több) különböző méretű motort is és ez a 4-5 (vagy több) különböző méretű motor kerül minden típusukba. Tehát emiatt az egy szar motorcsalád miatt az összes típus, azaz az egész márka szarrá válik. Képzeld el ezt úgy, hogy ha fater munkából hazafelé beugrik a lepukkant kínai gyorskajáldába és vacsorára vesz a családnak valami jó kis 10 napja lejárt kutyahúsos sült tésztát, akkor utána nagy hülyeség, hogy "de nem biztos hogy mindenki beteg". De igen, mindenki. Mindenki ugyanazt a szart ette, mindenkinek hasmenése van tőle és egymást váltják a retyón. Autók esetében sem szükséges külön mérlegelni a típusokat, mert ha mindegyikben ugyanaz a szar motor van, akkor mindegyik típus szar és egymást váltják a szervizekben.
dec. 31. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:
47%
#25 Ez ennyi, ahogy én is írtam korábban, átálltunk 1.3tce-re, és igazából nem a motorra álltunk rá, hanem a renaultra, csak márkán belül nem igazán lehet mást venni, nem csak megane van, meg nem csak scenic és az összessel meggyűlik típustól független a bajunk. Ugyanez van tudtommal a stellantisnál is a puretech motorokkal.
dec. 31. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:
64%
#26 Pontosan. Hú a Stellantis... Nem is értem. Már így is rengeteg autóban volt PSA motor, most meg aztán főleg. Egy bluehdi itt, egy puretech ott, egy prince amott és vagy 10 márkát (vagy többet) rögtön el lehet felejteni.
dec. 31. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:
Kár a Nissanért, hajdanán az egyik legsportosabb japán márka volt. Olyan autókat gyártottak, hogy hihetetlen. 1970-2000 között volt az aranykor. Azóta hétköznapi autóik vannak Renault motorral, de legalább eladnak néhány GT-R meg Z-t. Mitsubishi ugyanez, csak ott megszűnt az EVO és csak SUV-ok vannak.
márc. 18. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 anonim ***** válasza:

Azért mennyivel másabb volt ha a 90-es években akart valaki japán sportautót, mondjuk BMW M3 kategóriában.

Lehetett választani…

Honda NSX, Mitsubishi Lancer EVO, Mitsubishi 3000GT, Subaru Impreza WRX STI, Nissan Skyline GT-R, Mazda RX-7, Toyota Supra. Hihetetlen felhozatal. De egy polccal lejjeb is ott volt a Toyota MR2, Toyota Celica, Mazda MX-5, Honda Integra, Civic, Nissan Silvia / 240sx, 300ZX, Mitsubishi Eclipse.


Japán autók hőskora volt.

márc. 18. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 anonim ***** válasza:
90s vége pedig jött a Honda S2000
márc. 18. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!