Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Magas fordulaton intenzív...

Ékezetes billetyűzet kérdése:

Magas fordulaton intenzív gyorsításnál okádja magából a kékes füstöt egy szívóbenzines autó. Milyen hibája van?

Figyelt kérdés

Minden kb. 5-10. indításkor is füstölve indul az autó, illetve a fenti eset is fennáll. A hengerfej(ek) ki lettek véve, be lettek vizsgálva, meg lettek csinálva tudomásom szerint.

Az autó 500-1000 km után továbbra is 1 liter olajat megeszik kb.



márc. 16. 16:10
 1/9 anonim ***** válasza:
Szelepszár szimering
márc. 16. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
53%
Ha csak hidegen füstöl akkor az szelepszár szimmering
márc. 16. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Meleg motornál is füstöl mikor intenzíven gyorsítunk vele.
márc. 16. 16:43
 4/9 anonim ***** válasza:
32%
Valahol eszi az olajat. Ez sok minden lehet. Hengerfejtömítés, dugattyúgyűrűk, szelepszár szimering, rosszabb esetben hengerfejrepedés, blokkrepedés.
márc. 16. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
67%

Az, szelepszár szimering.....a büdös életben nem láttatok még hengerfejet, nemhogy szelepszár szimeringet....


Vagy a kartergáz visszavezetés rossz, vagy kopottak a dugattyúgyűrűk.


Kompressziót kellene mérni, abból kiderül minden.

márc. 16. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
5-ös! Nekem nincs füstölés se hidegen se melegen, de van olajfogyasztás. Látszik, hogy kormos a kipufogó vég és egy kicsit büdös is a kipufogógáz. Ez is szívó benzines, euro4, 320ezerrel. Ez elvileg csak gyűrű kopás?
márc. 16. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Kompresszió rendben van.
márc. 17. 03:23
 8/9 anonim ***** válasza:
Nálam ugyanezzel a tünettel minden rendben volt. Össze lett újra rakva, ugyanezt produkálta. Végül sok matek és "röntgen" után kiderült, hogy van egy hajszálrepedés a blokkon.
márc. 17. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

#7 nem lehet egyértelmű következtetést levonni belőle, a kompresszió gyűrű egy tömör cucc, az olajlehúzó üreges (hogy tudjon hova menni az olaj), ez utóbbi telik meg korommal, a kompresszió gyűrű ettől függetlenül tud még jó ideig szabadon mozogni a helyén és jól ellátni a feladatát.


Összességében ellenőrizni kéne a kartergáz rendszert (nincs anyag költség), kisebb munkával szelepszár szimeringeket cserélni (kisebb költség), és ha nem javul, akkor motor szét gyűrűzéshez (nagyobb munka, nagyobb költség).

márc. 17. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!