Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik azok az autók, amik...

Mik azok az autók, amik átlagosak, de általában ahhoz képest nagyon drága fenntartani?

Figyelt kérdés
1-2 milliós használtautókról van szó. Átlagautó, nem a luxuskategória.
ápr. 9. 03:39
 1/9 anonim ***** válasza:
45%
Kivétel nélkül az összes alsókategóriás Audi, Mercedes, BMW, ami ebben az árkategóriában kapható. Fiatokra jellemző az elektronikus probléma, amit leginkább megtalálni nehéz és erre embert is nehéz találni, szóval elég szopó. Alfa Romeok is jobbára betegágyak, nem csoda, az is Fiat. 2000-es évek Hondái és Mazdái úgy rohadnak, mint a k*rvaisten, az sem olcsó mulatság. Szinte az összes létező kisköbcentis dízel, javarészt városban használják ezeket, úgyhogy lóg kezük-lábuk, az összes porlasztós, turbós, kokszos, ömlik belőlük az olaj.
ápr. 9. 04:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
55%
Minden használt vas boglya.
ápr. 9. 06:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Mad Max2 ***** válasza:
22%
Ford, Fiat, és a franciák...
ápr. 9. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
19%
Ez így van minden F-betűs.
ápr. 9. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
74%
Még mindig nem tudunk különbséget tenni a megbízhatóság és a fenntartási költség között. A kettő nem ugyan az, csak van némi metszete. Egy kisebb Fordot vagy PSA autót, vagy egy Cliot baromi olcsó fenntartani, megbízhatósága viszont kérdéses. Ha hozzá kell nyúlni fillérekből javítható. Míg mondjuk egy saját motoros Volvo jóval megbízhatóbb, főleg a 2000-es évekből, de ha hozzá kell nyúlni, ráköltöd 2 Clio árát. De írhatnám a Hondát is a Volvo helyett. A Cliot vagy 307-es Pug-ot meg rendbevágod 4 új lemezfelnire szerelt, közepes méretű gumi árából. Egy 1.6 szívó Focus meg simán lehet költségmentes, ha nem rohad a se_ge. Futómű sokat kibír, motorral-váltóval nem valószínű hogy gond lesz, max. a klímát kell "foltozni".
ápr. 9. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Az összes dízel kb a 2000-es évtől kezdve.

Na meg a fűnyírómotoros benzinesek, amik már kissé bonyolultabbak.

És a rohadós kasznis csodák.


Nekem sikerült egy teljesen lerúgott Renaultot vennem, ugyan elvileg olcsó hozzá minden, de kb egy ép, egészséges alkatrész nincs benne.

Még egy 40 éves E Kadett is jobb állapotban van, amit fél BAZ megye már hajtott jogosítvány nélkül.

ápr. 9. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
#6 Miért volt szükség rá, hogy megvedd? Ha nincs egy ép alkatrésze, az vásárlás előtt is fel kellett, hogy tűnjön. :D
ápr. 9. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
#6 milyen autó konkrétan a Renault?
ápr. 9. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
1-2 milliós kategóriában nem kategorizálható ez márkára bontva, ezek jellemzően 15-20 éves autók szoktak lenni, ahol sokkal inkább számít az előélet, mint maga a konstrukció. Persze az se normális, aki megvesz egy 2.0 duratorq tdci-t, vagy egy csapágyasodós 106os 1.5dci-t, vagy egy lánctépős 1.gen 1.3multijetet, de ezek már mind mind akkor szarok voltak amikor még fiatalok voltak.
ápr. 9. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!