Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ilyen drágák a Mustangok...

Miért ilyen drágák a Mustangok itthon és miért él az a tévhit hogy drága fenntartani?

Figyelt kérdés

Tavaly kint nézegettem az ötödik generációs Mustangokat (V6), olyan 2.5 milliótól már egész jókat lehetett kapni. Mire itthon forgalomba kerül az 1-1.5 millió. Mi indokolja azt hogy itthon 6 körül mennek a szintén V6-ok?

Ismerős szerint a fenntartása sem sok, olcsók az alkatrészek, egyszerű technika, és a fogyasztása is (9-13 l) tűrhető.

Hátrányként talán annyi hogy várni kell az alkatrészre mire ideér.


2020. máj. 14. 10:14
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Akit le lehet húzni, azt lehúzzák. Üdv MO.-n!
2020. máj. 14. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Mert sok a járulékos költség rá.

Fenntartás meg relatív. Dupláját eszi egy értelmes kompaktnak, az alkatrész ára pedig szintén relatív, de egy Focus, Astra, Golf-hoz képest jelentős lehet a különbség. Nem átlagember pénztárcájához van mérve.


(Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy ilyen autót V6-tal az vesz, akinek a guminő is jó)

2020. máj. 14. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

2-es:


Sok a járulékos költség... Nem mondanám...

Sok Mustangod volt életében gondolom.


V6-tal az vesz ilyet akinek jó a guminő? 3.7 literes motor. A tiéd mekkora, ha szabad kérdeznem? 1.6? :D. A típusból neked a legnagyobb motoros csúcsmodell van?

Érezzem magam szarul én is, mert az én Mercim sem csúcs AMG, csak szar kismotoros? Hogyvan ez? Érdekes, mindig a Mustangra nyomatják ezt a hülyeséget. Ha nem a csúcsmodell, az tiszta gyász. Ennyi erővel, ha neked az alap 5.0 van, az is gáz, mert miért nem Shelby Gt350? Ja de ha Shelby Gt350, az tök pronyó, nem volt pénz Gt500-ra? Végtelenségig lehet ám ezt fokozni...

Namindegy...


Tök egyszerű, hogy itthon miért ennyi. Mert azok behozott autók. USA-ban rengeteg van belőle. Itthon azért nem olyan gyakori. Itthon senki nem fog Mustangot 2,5 millióért adni, amikor nem sok fut belőle, és újkorában kicsengettek érte tizenmilliókat.

Odakinnt újonnan is olcsóbbak, értelem szerűen használtan is olcsóbb lesz. Odakinnt egy ilyen 3.7 V6 a maga idejében szerintem újonnan volt ilyen huszonezer dollár (6-7 misi). Így tízéves használtan furcsa lenne, ha 17 ezerért adnák. (~5,5 misi)


Arányosan kevesebbe kerül odakinnt is, mint idehaza. Mondjuk harmadába, mint újkori ára. A két országot ne hasonlítsd össze.

2020. máj. 15. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

#3: Mire fel a sértettség? Elevenbe szúrtam?

Komolyan el kellene magyarázni a "ponycar"/"musclecar" kategóriát?


A többire ezek után nincs is értelme reagálni.

2020. máj. 15. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Nincs Mustangom, leírtam, nem kell örülni magadnak :D. Még csak nem is amerikai az autóm.


Csak az ilyen idiótákon szoktam kiégni, mint te :D. Meg a felfogásod.

Ha valamiből nem vesszük meg a csúcsmodellt a legnagyobb motorral, akkor az vér ciki, és szarra se való :D.

Ne gondold ám, hogy minden egyes ember, aki Mustangot vesz, az szétgyúrja a kocsit, és lámpától lámpáig közlekedik padlógázzal. Ha valaki nem igényli a V8-at, az miért ne vehetne V6-ot?


Én is a V8-at venném, természetesen. De nem kell itt leugatni a V6-ot. Ami még ígyis szarrá veri az átlagemberek autójának jórészét.


De nem írtad meg milyen kocsid van :)

2020. máj. 15. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Látom nem megy át a lényeg. A Mustang egy musclecar, ugyanolyan dolog V6-ot venni belőle, mint Impreza-t ami nem legalább STi. De mondhatnék egyszerűbb dolgot is. M-Packet külsőt ráaggatni egy 1.8 BMW-re és még sorolhatnám.

Lehet ezt ragozni, meg megmagyarázni, hogy miért jó beleállni a neten egy parttalan vitába.


Mit számít nekem milyen autóm van? Az se számít neked milyen. De megnyugtatlak, nem egy alap, fapados 1.6, ahogy azt feltételezed, csak mert valaki nem ért egyet veled...

2020. máj. 15. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
#6 pont, hogy a mustang nem muscle car hanem 'csak' pony car!!
2020. máj. 15. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

#7:


Köszönöm, hogy nem nekem kellett leírnom... De ő aztán marhán beharangozta, hogy reméli nem neki kell leírni a különbséget a muscle car és pony car között. Erre ő sem tudja :D


Ráragasztani 118i-re az M-es matricát, az megint más. Ott a gyengét akarod csúcsmodellnek feltűntetni.

A Subarus példád az jó, az ehhez hasonlít. De legalább akkora baromság, mint a Mustang. Miért ne lehetne nem STi Subarut venni? Mert ha nem a csúcsmodell, az gáz.


Azért számít milyen autód van, mert furcsa dolog egy olyan ember szájából hallani, hogy szar a 3.7 V6 Mustang, meg gagyi, aki amúgy vezet egy max kétezer köbcentis autót. Na ezért számít. Ugatsz a te kis szarodból, egy kétszer akkora köbcentis motorra hogy kicsi, meg szar. Akkor a tiéd mi? :D


Érdekes, Nissan 350Z-ben is 3.5 V6 motor van. Arra miért nem ugat senki, hogy milyen gyászos? Ott az maga az istencsászárság az a motor. Ja, azért mert nem gyártottak nagyobbat. Ha lenne abból is V8, akkor a 3.5 V6 ott is nevetséges lenne?


Ha csak 5.0 Mustang GT-t gyártanának, meg lenne felette a Shelby, Roush, RTR, akkor meg az lenne a gáz, hogyha alap Mustang GT-d van. Merthát cöhhh, azt tök ciki. Az a leggyengébb változat...


Szóval furcsa, hogy amég egy motor egy autóban nagynak számít és csúcsmodell, ugyan az a méretű motor egy másik típusban ha középkategória, akkor az szarra se való.

2020. máj. 18. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!