Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Javításnál megéri kivágatni...

Javításnál megéri kivágatni az elemet ha nem csavarozható, nem lenne jobb kikalapálni?

Figyelt kérdés
Arra próbál rávenni a szerelő h a hátső sárvédőn lévő horpadást kikalapálás helyett cseréljük de ez csak vágással és hegesztéssel oldható meg, mivel nem csavarozható elemről van szó.
2012. jún. 2. 18:39
 1/4 anonim ***** válasza:

Van olyan elem amihez nem férsz hozzá belülről, hogy kikalapáld. Ha jól dolgozik akkor érdemesebb megcsináltatni vele, mert így kevesebb gitt kell rá, nem fogja ledobni a festéket.

Meg lehetséges, hogy az anyag megnyúlt mikor behorpadt, ezért kikalapálva sem lessz jó.

2012. jún. 2. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Elvileg megnyúlt, de már volt ilyen sérülése másik csavarozható elemen és ott ki lett húzva vhogy kívülről és szép lett, nem látszik meg.

Ezért gondolom h elég lenne itt is, viszont nem értek annyira hozzá h biztosra megtiltsam neki, de azt se akarom h átverjen.

2012. jún. 2. 18:46
 3/4 A kérdező kommentje:
Meg ha nem is lenne olyan nagyon tökéletes, még akkor is jobban járnék ha nem lenne vagdosva mert az azért elég nagy rombolással járna szerintem.
2012. jún. 2. 18:48
 4/4 anonim ***** válasza:
54%

Nem lenne ott olyan nagy rombolás. A gyári hegesztési varratok mentén levágja a sárvédőt, aztán felteszi a másikat. Kívülálló számára tényleg úgy tűnik, hogy "jaj, Istenem, szétszedi az egész autót", de nem nagy művészet a dolog.

Viszont ha szeretnéd, lehet kalapálni. Csak lehet, hogy nehéz hozzáférni úgy, hogy rendesen kikalapálja, ezért nincs meg egy nap alatt, hanem 2-3 napig erőlködik vele. Az egy kicsit többe fog kerülni. És az is lehet, hogy mivel nem lett elég jó a felület, kell rá fél kiló gitt. Aztán majd csodálkozol, ha idő előtt elkezd rozsdálni a sárvédő (nem mindig lehet tökéletesen helyrehozni a gyári korrózióvédelmet), eladáskor pedig az élelmes vevő rutinosan a sárvédőn méri a festékréteg vastagságát és elszörnyed az értéktől. Na, onnantól kezdve nehéz kimagyarázni, hogy nem kiflibe tört, kettőből összerakott autóról van szó...

Ha olcsóak a karosszériaelemek az adott típushoz, könnyen lehet, hogy egyszerűbben, olcsóbban és gyorsabban oldható meg cserével az ilyen javítás, mint kalapálással. Az autónak pedig majdnem mindegy, műhelyben is nagyon jól fel lehet hegeszteni a sárvédőt, nem lesz nagy különbség a gyári technikához képest.

2012. jún. 2. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!