Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mondják hogy az Opel...

Bamboochatheone kérdése:

Miért mondják hogy az Opel Astrákban sokkal jobb az ISUZU dízelmotor mint a német gyártmányú hasonló dízel?

Figyelt kérdés
Mi a kettő között a különbség? Miért dicsérik annyira az ISUZU dízeleket és miért nem a német dízelt? Milyet érdemes venni G-s Astrába?

2012. dec. 7. 14:12
1 2 3 4 5
 31/47 anonim ***** válasza:
20%

Ezt nekem a német kollegáim mondják,ezt ott hallottam.

Három céges Opelem volt.Kettő benzines,egy CDTI 1,7 Diesel.

Mindegyiket újonnan kaptam,és csak én vezettem.Ez nagyon fontos dolog.úgy gondolom.Az első 140 ezernél kezdte enni az olajat,és 220 ezernél már nem lehetett vele menni120-nál többet annyira nem húzott.Előzni nem mertem,mert vállalhatatlan volt a manőver.302 ezernél adta el a cég,nem itthon,mert nem lehetett eladni.

a Második egy 1.7 l.CDTI volt,amelyik jól húzott,fogyastása 6,2-6,5 körül volt vegyesen.Ez volt a legjobb ahárom közül,mert ez eredeti Rüsselheimi volt.

Többször volt dugulásom az ellátórenszerben,de nagyobb baja nem volt.

A harmadik egy H Astra volt 2005-ös 1,4 literes Ecotech

motoros.Na ez volt a teljes katasztrofa,ez Gliwicei/lengyel szerelés/.Nagyon kényelmetlen ülésekkel,100 ezernél már ette az olajat,nagyon nehezen

tudtan az olajfogyasztását karban tartani,pedig nem mentem vele 120-nál többet nehogy pörgessem,mert akkor sokat is evett,meg elment az olaj egyhosszabb úton.

Városi fogy: 9 lit.országúti kb.7,5 körül volt.

Klimával már nem húzott olyan gyenge volt.Egyszer múlt télen pedig kigyulladt a motortér,mert a kartelcső az olajfogyasztás miatt eldugult,és a túlnyomás miatt leesett,az olaj meg kigyúlladt.Nagyon ciki volt.

Szóval nincs jó véleményem,nagyon rossz autónak tartom,amibe a gyártónak nagy a felelőssége.Nem véletlenül nagyon rossza sajtója nyugaton.


Most egy 5 éves Nissanom van...mint az álom.Mintha nem egy évszázadba gyártották volna.Körbeverik a japánok európát.Motorkultúrában,kényelemben,és fogyasztásban.

A németek csak a karosszériában jobbak.

2013. okt. 28. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/47 anonim ***** válasza:

"Egyszer múlt télen pedig kigyulladt a motortér,mert a kartelcső az olajfogyasztás miatt eldugult,és a túlnyomás miatt leesett,az olaj meg kigyúlladt."


Mi gyújtotta be az olajat? Csak mert a motorolajnak a blokk melegétől, de még ha közvetlenül a kipufogócsőre csöpög, akkor sem szabadna belobbannia.

Nekem is volt olajfolyásom az 1.7 CDTI-nél, amit az okozott, hogy egy szerelő az egyik tömítést a szelepházon fordítva rakta vissza. Ez nem az autó hibája, a javítás 1 perc munka volt és 0 Ft anyagköltség.

Szóval a lényeg, a blokk tocsogott az olajtól, mire rájöttem honnan jön. Intenzív gyorsításkor érezhető volt az utastérben neyhe égett olaj szag, de ez volt minden. Nem füstölt, nem lobbant lángra.

2013. okt. 28. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/47 anonim ***** válasza:
Olyan erővel vágott ki az olaj,hogy a forró kipufogó meggyujtotta.Tiszta olaj volt minden,hetekig olajszag volt a kocsiban.Nagyon megijedtem,de kabáttal letakartam,és nem égett el a kocsi.
2013. okt. 28. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/47 anonim ***** válasza:

Én nem vonom kétségbe hogy eddig szívtál az opel márkával, de hallomásból én úgy gondolom hogy általánosságban meg vannak elégedve a tulajok a kocsival, és azt kijelenteni hogy az opel sz@r véleményem szerint kicsit erős.

A nissanról is van akinek az a véleménye mint neked az opelről.


[link]

2013. okt. 28. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/47 gomzoli ***** válasza:
46%

Látom, hogy újra "olaj lett öntve a tűzre", és nem csak a motortér lángolt fel, hanem a vita is.

Én nem tudok elfogultság nélkül hozzászólni ehhez a témához, ugyanis Opelem van, igaz nem Astra, hanem Combo C Tour, a kérdésben szereplő 1,7 CDTI Isuzu motorral. Az elfogultságom oka pedig az a meggyőződésem, hogy valószínűleg a legmegbízhatóbb autóm ez, ami valaha volt van, és lesz a kezem között, ill. a seggem alatt.

Talán túlzás ódákat zengeni 9 év, és 220 ezer Km eltelte után, de én mégis megteszem: soha nem romlott el ez az autó. Apróságok, párezer Ft-ból javítható dolgok igen, amik a működését nem befolyásolták. Bármikor bele merünk ülni, hogy hazautazzunk 1000 Km távolságra az 1-2 hetes szabadságunkra, púposra pakolva a csomagtartót, egy pillanatra nem jut olyasmi eszembe, hogy bármikor cserbenhagyhatna. A 15 ezer km-kénti olajcserék alkalmával hiányzik kb. 3-4 dl olaj a beleöntött 4,8 literből.

A motortér soha takarítva még nem volt, de aki belenéz, nem hiszi el. A legtöbb, amit valaha meg TUDTAM etetni vele (160-180 közti tempó Frankfurt és Berlin -550 km- között nagy szélben, sietve) 7,8 liter volt. A legkevesebb Frankfurttól Zaláig 4,4 literes átlag, mert akkor nagyon ráértem, és 90-nel totyogtam a pályán. Átlagosan 6 alatti fogyasztás, normál stílusban. Ez egy 180 magas, 1395 kilós kocsitól nem rossz...

Szóval én nem általánosítanék, hogy sz@r, vagy nem sz@r egy autó, szerintem sok múlik a gazdáján is... Van, aki alatt az S-Klasse is évente tönkremegy, van, aki a Wartburgot is 5 évig problémamentesen hajtja...

2013. okt. 29. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/47 anonim ***** válasza:
19%

Nem ragozom már,mert unalmas.

Németországban eladhatatlan szinte az Opel,ennek oka van. Kényelmetlen,merev,sokat fogyasztó,nem korszerű motorokkal szerelt márka,ami állandó állami "csecsre" szorul,mert régen becsődölt volna,ha nem segítik ki.Gyakorlatilag a bezárás szélén áll folyamatosan,ha annyira jó miért van ez igy!!

A többi német márka mind súlyosan nyereséges!

2013. okt. 31. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/47 anonim ***** válasza:

"Németországban eladhatatlan szinte az Opel..."

Ezt határozottan cáfolom! A nálunk még mindig divatos ezer éves lestrapált melós F Astrákból tényleg nincs az utakon. De Insigniából, J Astrából fut "néhány" példány ott is.

Azt pedig szintén nem tudom, hogy mire alapozod, hogy a motor korszerűtlen lenne. Ne a Z14XEP motorokat nézzük, mert az már valóban 10 éves konstrukció. De mondjuk az 1.6 CDTI-t semmilyen szempontból nem nevezném korszerűtlennek.

2013. okt. 31. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/47 gomzoli ***** válasza:
48%

"Németországban eladhatatlan szinte az Opel"


Kedves 55%-os,

Ezt most pont jónak akarod bemagyarázni... 11 éve élek itt. Érdekes módon a németek még nem hallottak az elméletedről, és valamiért mégiscsak veszik az Opelt is... Hiába vagy 1000 km távolságból jobban értesült, erről még őket is meg kellene győznöd.

2013. nov. 1. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/47 anonim ***** válasza:

Kedves "Kintélő".


Gondolom azt nem kell bizonygatni,hogy egy gyenge márkáról beszélgetünk itt egy fél éve.

1./Sok olajat eszik.

Kedves Uram,ha csak ennyit mondok már kész is tárgytalan a márka tovább.Mi az hogy egy Opel szervizben azt a választ kapom,hogy az Ecotec motoroknál a megengedett fogyás:3000 km-en 1 liter olaj.Ez elképzelhetetlen.Azt mondták,hogy akkor reklamáljak,ha 1000 km-enként megeszi az 1 litert,akkor majd szét kell szedni./Kerepes-Wallis/

/ ez egy 2005-ös H Astránál volt,nem 1995-ösnél//

Szégyellhetik magukat,az egész Wirtschaft!


/Gondolom nem véletlenül próbálnak most az új motorgyárral Gotthárdon valamit kezdeni,mert ők is érzik,hogy nem stimmel valami....csak a lényeg/

2./Ezentúl, a barátaink négy hónapja árulják a másfél éve

I-Astrájukat,odakint amit 23000 Eur. vettek.Telefon sincs,azt mondták a minap....

Szóval,ilyen márkáról beszélgetünk.A németek is tudják hát,csk nem nagyon beszélnek róla.../szégyelhetik.???/

Ha eladnák,csak 12000 körül tudnák eladni kereskedőnek.

Akkor miről beszélünk kedves "kintélő"..tudnillik a másik se hülye,attól hogy itthon van, és van véleménye.

2013. nov. 2. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/47 Nera84 válasza:
84%

Tisztelt Hozzászólók!


1) Az Opel jelenleg valóban veszteséges, de ennek az az egyszerű oka van, hogy csak is kizárólag Európában értékesítenek gépkocsikat és egy ideje ez a piac sajnos haldoklik. (tavaly Kínában több autót adtak el mint egész Európában és itt egyedül az angol piac volt képes bővülni)

2) A közeljövőben nem fog csődbe menni az Opel, mert a General Motors Company tagja és a cégcsoport vastagon nyereséges, jelenleg szárnyalnak a társaság részvényei.

3) Németországban bizony veszik az Opelt, igaz nem annyira mint az "echte" német Volkswagent, de így is szép eredményeket képesek elérni. A Corsa, Astra és Zafira modellek a Top5-ben vannak kategóriájukban, nemrég volt erről egy cikk az autonavigator.hu weboldalon. Egyébiránt az Opel Insignia a VW Passat után a legnépszerűbb modell egész Európában.

4) Az Isuzu motoros Opelek jók, így nyugodtan megveheti, csak figyeljen oda a kilométeróra tekerésre (előtte ellenőrizze le), mert a nepperek már szervizkönyvet is hamisítanak a gépkocsikhoz.

2013. nov. 16. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!