Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt autót szeretnék...

Használt autót szeretnék venni! Milyen használt autót érdemes venni? Illetve milyen paraméterekkel? (többi lent)

Figyelt kérdés
Eléggé kezdő vagyok ilyen téren. Valami jó ár/érték arányú autót szeretnék venni, de nem tudom mi számít annak. Mennyi futott kilométer a még elfogadható? Hanyas évjárat számit viszonylag jónak? stb. Én egy BMW E46 ost néztem, arról mi a véleményetek? Szívesen meghallgatok minden értelmes választ! Köszönöm előre is!

2016. okt. 5. 21:05
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Esküdni mertem volna, hogy a BMW-nél köt ki a kérdés. Mi mást is akarna valaki első autónak, mint BMW-t?
2016. okt. 5. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Szerintem kezdjük az elején: mennyi a keret? Mennyit használnád és hol?

És miért akar mindenki Bömöst venni első autónak?

2016. okt. 5. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Én mazdát akartam első autónak, ezért vettem opelt :D
2016. okt. 5. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

A BMW ár/érték aránya egyáltalán nem kedvező hacsak nem alibiből írtad ki ezt a kritériumot és direkt azt akarsz venni és egyébként is tele van rossz állapotú ilyenekkel az összes apróhirdetés amiket külföldről hoztak hogy jól átverjenek velük.

Inkább legyen Opel Astra vagy ha nagyobb kell akkor Vectra.

Vagy Ford Focus ha jó futóművet és élvezetes vezetést akarsz. Nagyobban meg Mondeot.

Ezeknek vannak sportosabb változataik is amik mennek rendesen de nem túl költségesek.

Ha nagyon szempont a jobb megbízhatóság akkor meg Mazda vagy Toyota.

Ha nagyon jó kinézetű sportos gépet akarsz ami ránézésre is egy "csajmágnes" akkor 7. generációs Toyota Celica [link]

Vagy hozzá említhető a Hyundai Coupe is [link]

Akkor ezek mgé az ismertebbek. Ha szeretnéd a befutott úriember látszatát kelteni akkor mer egy Volvo S60.

2016. okt. 5. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza: