Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Számodra mi a legfölöslegesebb...

Számodra mi a legfölöslegesebb kresz szabály?

Figyelt kérdés
Kezdem én, Stop táblánál,ha belátható a kereszteződés, és pl este van akkor ne keljen 0-ra lasítani.
ápr. 14. 11:48
1 2 3 4 5 6
 41/55 anonim ***** válasza:
#40 Ha a többsávos utakról ki vannak tiltva a kerékpárosok, akkor pl. Újbuda minden útján mi az a sok sárga vonal az út szélén? :D A szabály kerékpársávos része erre vonatkozik. Gyakorlatilag annyit mond, hogy a biciklis ne hagyja el a kerékpársávot a többi forgalmi sáv irányába.
ápr. 15. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/55 anonim ***** válasza:
És amíg a biciklin nincs visszapillantó tükör, addig biztonságosabb leszállítani őket lakott területen kívül, mint megengedni, hogy balra kanyarodjanak, mert lehet, hogy te nappal is láthatósági mellényben tekersz, kiteszed a kezed, hátranézel, sávon belül helyezkedsz, de a többség nem ezt csinálja. Őket védi a szabály azzal, hogy szálljon le, nézzen szét, tolja át, amikor tiszta a levegő. Elég egy hülye telefonozó autós (akik szintén megérnek egy misét), és meg is van a tragédia.
ápr. 15. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/55 anonim ***** válasza:
45%

De a STOP táblánál mindenképpen meg kelljen állni. Nem a tábla hibája hogy olyan helyre teszik ki ahová az EAK is elegendő lenne. Ez nem a szabály hibája hanem annak aki nem tudja felmérni az adott útkereszteződésbe mit kellene kitenni.


Teljesen feleslegesnek tartom megengedni hogy városban ne kelljen jobbra tartani akkor sem ha nem alakult ki a párhuzamos közlekedés. Autópályán is nehezen mennek le nem hogy városban.


Felesleges jobban mondva logikátlan és indokolatlan fényes nappal világítani. Akik nem látnak ne vezessenek. Itt a táblánál fordítja el a kapcsolót nehogy megbüntessék holott leszarja ő a láthatóságot. Bőven elég lenne mint Ausztriában hogy országosan nem kell vagy ha nagyon akarják akkor a Horvátországi téli időszámítás alatt kötelező. Ennek is több értelme van minthogy városban mindenki ahogy érzi úgy világít.


Az autópálya simán elbírna magasabb sebességhatárt is. A hülyéket kellene onnan eltüntetni és máris nem lenne gond. Kötelező vezetéstechnika és szigorúbb műszaki vizsga. Pest megyén kívül működőképes lehetne.

ápr. 15. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/55 anonim ***** válasza:

"ne kelljen jobbra tartani akkor sem ha nem alakult ki a párhuzamos közlekedés" - de, akkor kell! Sőt, még sávon belül is kell, ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik, csak az út széle förmedvény sok helyen.


"Felesleges jobban mondva logikátlan és indokolatlan fényes nappal világítani." Az a baj, hogy mikor kell a tompított? (És nem a nappali menetfény, ami közben nem megy a hátsó helyzetjelző, kösz, EU!) Esti szürkület kezdetétől reggeli szürkület végéig, illetve ha a látási viszonyok indokolják. Az emberek 99,999999%-a nem tudja felmérni, hogy kicsit még reggeli köd van, vagy hogy amúgy már szürkület van, hiába van világos stb. Ilyenkor már az is számít, milyen színű az autód, egy szürke autót simán nehéz észrevenni. Mi az univerzális megoldás? VILÁGÍTSÁL. Én lakott területen belül is kötelezővé tenném nappal is, ahogy a motorosoknak is kötelező. Nem fáj senkinek. Autópályán nagyon is sokat számít amúgy, hogy világít-e valakinek a hátsó helyzetjelzője, szép, napos időben is.

ápr. 15. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/55 anonim ***** válasza:
32%

Az én számomra minden felesleges, ami a gyerekek szállításáról szól. Mivel nincs gyerekem.

Vasvillával behajingálni őket a csomagtartóba, oszt jóvan.

ápr. 16. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/55 anonim ***** válasza:
#45 A mi időnkben nem volt ennyi izé, hogy három gyerekkel már 7 személyes autó kell, még a 10 éves gyereknek is kell magasító meg hasonlók. Beszórtak hármunkat hátra, ha rendőrt láttunk, megpróbáltuk bekötni magunkat. Mondjuk nem is volt ennyi autó az úton, és ugye több autó = több hülye.
ápr. 16. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/55 anonim ***** válasza:
100%
#43 A baj nem az, hogy szükséges-e a STOP, vagy sem, hanem hogy 100-ból 99 helyen a STOP táblát nem lehet normális helyre rakni, szó szerint nincs normális hely. Ez nem azt jelenti, hogy indokolatlan lenne a STOP és elég lenne a macisajt. És ettől válik maga a STOP tábla létezése értelmetlenné. Mert én még mindig azt vallom, amit már írtam korábban, hogy akinek az EAK nem elég, azon a STOP sem fog segíteni.
ápr. 16. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/55 anonim ***** válasza:

Egyenrangúban a balról érkező villamos elsőbbsége.


Ez az a szabály, amit mindenkinek a fejébe vertek, de még soha senki nem alkalmazta a gyakorlatban.

ápr. 16. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/55 anonim ***** válasza:
57%
#48 De van benne logika! A villamos nem gumis kerékkel közlekedik. Sokkal-sokkal hosszabb a fékútja! Nem várhatod el, hogy betartsa a jobbkéz-szabályt, ennyi erővel stop táblát kéne adni minden villamosnak, ami értelmetlen. Elég baj, ha jogosítványod van, és nem mondták el, hogy EZÉRT van ez a kivételes szabály.
ápr. 16. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/55 anonim ***** válasza:
100%
Az, ami voltaképpen nem is kresz szabály, hogy autista sügereknek is adnak jogosítványt. Nem tud jobbratartani, megáll a körforgalomnál ha kell ha nem, tetvészkedik, amikor zöldre vált a lámpa, jelentősen lassabban megy, mint a megengedett sebesség, stb.
ápr. 17. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!