Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A metrófelújításnál a legrégeb...

A metrófelújításnál a legrégebbieket mi értelme felújítani?

Figyelt kérdés

2 típus járkál, az MMZ 81–714 meg az Ev3.


Az MMZ 81–714 a korszerűbb típus, ez az a típus, aminek fekete az eleje.

[link]


Ezt a típust tényleg érdemes felújítani, nem olyan elavult darab.

Ilyen korú kocsikat még nyugaton is felújítanak és nem vágják ki a szemétbe.


Az Ev3 típus viszont már régi, elavult, őket tényleg le kell cserélni.

Ez a típus már Oroszországban sem jár, ott is leselejtezték az utolsó darabot 2010-ben.


Ez lenne az Ev3:

[link]



Egyébként Prágában a MMZ 81–714 típus így néz ki felújítás, átépítés után:

[link]

[link]



2014. dec. 30. 19:26
 1/3 anonim ***** válasza:

Mi alapján döntöd el hogy "régi elavult" és "nem olyan régi nem elavult". Kb azon múlik a dolog hogy az alváz és a "kaszni" milyen állapotban van, a többi meg gyakorlatilag 0-ról lesz újjáépítve.


Sőt tudtommal az Oroszok is átépítették őket.

2014. dec. 30. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Az az értelme, hogy ez valójában nem felújítás lesz, hanem teljesen új járművek épülnek, csak a pályaszámuk marad a régi.
2014. dec. 31. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Én is hallottam ilyesmiről. Már régen is voltak viták a metrókocsik lecseréléséről VAGY karbantartásukról. Jó lenne megtartani ezeket a metrókat
2015. jan. 1. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!