Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Nagy GPU használat alacsony...

Nagy GPU használat alacsony CPU használat ez normális?

Figyelt kérdés

kezdő vagyok a gamer pc-kben mivel eddig főleg Xboxot használtam de én úgy tudtam eddig de lehet rosszul hogy a gpu és cpu teljesítménye százalékban kb egyformának kellene lenni-e játékok futtatásánál eközben nálam a cpu kb ilyen 4-10% között mozog mig a gpu 70-90% között ilyen játékok pl:. Call Of duty Warzone, Sack Boy Big Adventure, Horizon Zero Dawn Crysis Remastered 1,2,3


konfiguráció:

ALAPLAP: ASUS TUF Gaming A520M-Plus II

CPU: AMD Ryzen 5 5500 6-Core 3.6 GHz AM4

GPU: MSI GeForce RTX 3050 VENTUS 2X XS 8GB GDDR6 OC

RAM: Kingston FURY Beast 32GB (4*8GB)



jan. 3. 00:37
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Pont az a jó, ha a GPU van minél inkább használva. Szóval ez így oké.
jan. 3. 01:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Mehet erősebb kártya is a proci mellé majd ha úgy adódik.
jan. 3. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Mást számol a CPU és mást a GPU, ebből következően az egyik hamarabb végez a munkával. Ha csökkented a grafikai beállításokat akkor a GPU hamarabb végez és nagyobb lesz a CPU terhelés mivel több lesz az fps-ed. Így képzeld el mint ha két kőműves építené a falat az egyik rakja a téglákat a másik csak a habarcsot keni fel. A téglákat lerakni sokáig tart addig a habarcsos fickó nem csinál semmit.
jan. 3. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Ez csak annyit mutat, hogy nagyon gyenge ez a videokártya. Mindig kerülendőnek volt titulálva. 6600XT jobb lett volna.


De már megvan, szóval mindegy.