Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Úgy érzem, tanár nélkül nem...

Úgy érzem, tanár nélkül nem tudok fejlődni. Mennyire baj ez a programozásban? (többi lent)

Figyelt kérdés

Középiskolában kezdett el a programozás érdekelni, addig kb. rá se bagóztam.


Azt látom,hogy mindenki csodásan halad egyedül, én meg kb. meghalok,mert 0 segítség van.

(Olyan dologgal próbálkoztam ma, ami szerintem az összes programozónak pillanatok alatt menne...

Lazán,leül,oké:ez meg az kell, akkor ezt leszedjük meg azt és már 10 perc után használja azt a programot,amit leszedett. Persze kiegészítővel együtt)

Én meg,amiért nincs aki megmutassa, hiába töltöttem le mindkettőt, semmit se érek vele.

És tudom, süllyedjek el szégyenemben,amiért ez se megy.

És milyen programozó vagyok, hagyjam ott a sulit,én ehhez kevés vagyok.


Nemrég elkezdtem volna tanulni,használni egy nyelvet, de hiába a könyv, nem jó a kód, úgy érzem,angolból _zar se vagyok, dokumentáció meg alig (nem C,nem C++,nem php ez a nyelv) legalábbis számomra.


Sulit nem szeretném ott hagyni, de nem tudom,mi lesz velem...

gondolom más, így a képzés felénél már lazán kiráz a kisujjából egy C(mert mondjuk azt tanulta első félévben) nyelven megírt bonyolultabb programot, röhögve nyúl hozzá a routuerekhez,meg hálózatokhoz,mert annyira könnyen megy neki,mint egy kenyér megkenése vajjal.


2014. jún. 17. 22:35
 1/9 A kérdező kommentje:
Ui.: azért mentem programozásra,mert az érdekelt. Nem azért,mert hú,milyen menő leszek.
2014. jún. 17. 22:38
 2/9 anonim ***** válasza:
74%
Ezt inkább egy pszichológusnak kellett volna elolvasnia, nem nekem. Kérem vissza az 1 percemet!
2014. jún. 17. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

> úgy érzem,angolból _zar se vagyok

Akkor tegyél ellene.


> Én meg,amiért nincs aki megmutassa

Ha menne az angol, menne ez is. Google mester megmutatná az utat.


És a sok útmutatásból jönnek a tapasztalatok.

A tapasztalatok memorizálásából pedig a tanulás.