Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy lehet egy destruktív...

Hogy lehet egy destruktív ember programozó?

Figyelt kérdés

Miként lehet az, hogy a programozási topikban a legtöbben csak a másikat bántják, lenézik, és nem hajlandóak segíteni?

A programozáshoz nem kell csapatjátékosnak lenni? Hogy készülnek akkor a több millió soros programok, ha nem képes ez a kommuna egymással emberként beszélni? Egy ember nem tudja ezt mind megírni!



2014. aug. 30. 18:34
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
100%

Én spec nem szoktam lenézni a kezdőket, csak azokat, akik lusták. (Úgyhogy nem veszem magamra a kérdést, és csak néhány gondolatot fűzök hozzá.)


> A programozáshoz nem kell csapatjátékosnak lenni?

Én egyedüli programozó vagyok melóhelyemen.


> Hogy készülnek akkor a több millió soros programok, ha nem képes ez a kommuna egymással emberként beszélni?

A kettő nem függ össze. Nem biztos, hogy az itteni kommuna millió soros programokat gyárt.


És egyébként az sem biztos, hogy ha valaki itt mocsok, máshol nem tud kedves/konstruktív lenni. Én például azt figyeltem meg, hogy egy embernek sok arca van. Máshogy beszél az anyjához a telefonban, máshogy a barátnőjéhez, máshogy a kis hörcsögéhez, mittudomén. (De lehet csak pszichopatákkal találkoztam eddig - nem tudom cáfolni. :D) Szóval szerintem simán lehet valaki egy bunkó paraszt, attól hogy a fejében van tudás, tapasztalat.

2014. aug. 30. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
*attól függetlenül, hogy a fejében
2014. aug. 30. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 anonim ***** válasza:
77%
A nagy összetett programokat ne úgy képzeld el, hogy mindenkinek ismernie kell az egészet az első sortól az utolsóig. Egy egy ember meghatározza az osztályok interfészeit, a többi programozó pedig ehhez igazodva megírja a saját osztályát. Tehát minden programozónak csak az osztálya által használni kívánt osztály interfészét kell ismernie nem pedig az egész kódját.
2014. aug. 30. 19:15