Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Melyik termékeket ajánlanátok...

Melyik termékeket ajánlanátok otthoni gél lakkozáshoz?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok ebben a témában, de szeretném magamnak csinálni otthon a gél lakkomat, ezért rászántam magam, hogy beruházok a szükséges dolgokra. Ebben kérném a segítségeteket! :)


Azt olvastam több helyen is, hogy a Crystal nails a legjobb márka, így annál maradnék.


Összeállítanátok nekem egy teljes szettet, és leírnátok, lépésről lépésre a gél lakkozás menetét?


Nézegettem az oldalakat én is és a 1 step lakkok fogtak meg leginkább (talán pont azért, mert kezdő vagyok) :)

[link]

Milyen lámpát ajánlanátok, milyen alapot, fedőt...stb ami kell hozzá?


(semmim sincs még) :)


2016. okt. 10. 20:41
 1/10 A kérdező kommentje:

Crystal Nails - No Buffer Scrub

Crystal Nails - REMOVER GEL LEOLDÓ ZSELÉ

Crystal Nails - UFO UV LÁMPA - 2x9W - T1

BN - Buffer - Neon-rózsaszín

Crystal Nails - ONE STEP EASY CRYSTALAC 1SE23


ezekhez mi szükséges még?

2016. okt. 10. 21:14
 2/10 anonim válasza:
Szia! En egy éve kormozok otthon csak magamnak es sok markát próbáltam. Azt kell mondanom, hogy hiába a Crystal nails a legdrágább, de a legtartosabb is. Talán meg a profinails lakkok, amik nem rossz minőségűek ahhoz képest, hogy olcsóbbak.
2016. okt. 11. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
Elokeszito folyadekokat vegyél : primert mindenféleképpen, de egy nail prep sem árt. A biztosabb tapadás érdekében bondert is tehetsz alá, de nem szükséges. Illetve meg egy koromfeltolora vagy narancsfapalcara lesz szükséged, hogy a nem kívánt bordarabokat eltuntesd az útból.
2016. okt. 11. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

One step starter kit...minden benne van, ami a kezdéshez kell.

Aki meg nem ért hozzá, minek szól bele?

2016. okt. 11. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza: