Kezdőoldal » Szórakozás » Könyvek » One direction fanok! Olvasnáto...

One direction fanok! Olvasnátok olyan történetet, ami kicsit melankolikusabb, szomorúbb? Mit szóltok ehhez? (bőv. Lent)

Figyelt kérdés

[link]

Igazából még kezdő vagyok.Jöhetnek a kemény kritikák is,bármi,amiből tanulhatok.



2013. febr. 18. 22:35
 1/5 anonim ***** válasza:

hát nem vagyok 1D fan , de azért elolvastam . érdekes volt . nem tudom hány éves vagy , nem tudom , hogy szoktál- e írogatni , és ha igen mennyit , de elég jól írsz .

nagyon nagy helyesírási bakit nem láttam ( nem tudom volt-e ilyen , rossz a helyesírásom ) , de a helyesírásra mindig figyelj . volt az elején egy fura mondat , ami kicsit magyartalanak hatott ( számomra) , de jónak és érdekesnek igérkezik ez a story .

bár egy nagyon nehéz témákba nyúltál bele . ezekkel a témákkal nagyot lehet bukni , ha nem tudod elég érzelmesen , valosághűen leírni. ami mg számomra fura volt ez a zayn , honey szerelmi szál . szerintem nem szeretsz bele abba a lányba akivel felnöttél , sőt . én az ő kapcsolatukat inkább hug-báty kapcsolatra vinném ki , de te tudod.

ja és még valami ez a honey becenév aranyos , de manapság szinte mindenki ( fanfic írók) ilyen giccs neveket ad a karaktereinek. (bár itt nem hat eröltetetten) - csak megjegyeztem.

lehet , hogy egy béta is jó lenne , ő segítene neked a fejezetek "rendezésében".

én olvasnám , bár nem vagyok 1D fan - a kérdésre a válasz.

2013. febr. 19. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 jamesandjames ***** válasza:

Sablon, és túl mesei.

Szerintem, ha te is 1D-s fanficet akarsz írni akkor az egész történet a sűlyesztőbe való.

Fogalmazással nem lenne nagy baj, gyakorlással biztos jobb lenne, de az alapsztori?!

Most komolyan a mostoha tesójába szerelmes? Borzasztó.