Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mennyi pénzt vesztettetek már...

Mennyi pénzt vesztettetek már repülőjegy foglalások során? Én 83 ezer Ft-ot. Lehetnének a szerződési feltételek "utas barátok"?

Figyelt kérdés

2018. márc. 9. 22:52
1 2 3 4 5
 41/48 A kérdező kommentje:

2018 Augusztus 3.

Fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air ellen a fővárosi kormányhivatal, mivel elfogadhatatlannak tartják a magyar hátterű légitársaság "utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlatát".


Most előkerült egy újabb példa, ami ezt bizonyítja: Tóth Vera posztolta ki hivatalos Facebook-oldalára, milyen tortúrában volt része a nápolyi repülőtéren várakozva.


A bejegyzést változtatás nélkül közöljük:


"Szeretném, ha a Wizz Air tisztelné az utasait. Szeretnék egyszer időben odaérni valahova Wizz Airrel, szeretném, ha a Wizz Air normálisan tájékoztatna, ha késik a gép.


Idén, két hónapon belül ez a harmadik eset, hogy órákig várunk.


Azt hiszem elég volt, mert egyszer megérti az ember, jó-jó még kétszer is, előfordulhat, mert van ilyen, de ha egy oda-vissza útból mindkettő bullshit, azt már nem engedheti meg magának SENKI!


Higgyétek el, nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy kiírjam e ezt most ide, de a mai napon betelt a pohár.


Eddig nagyon kedves és megértő voltam és bizonyos helyzetekben az is maradok, de elfogyott a türelmem.


Az a baj, hogy nem vagyunk egyensúlyban.


Ha ti késtek, akkor annyit mondtok, hogy: sorry, de ha nekem 4 DEKAGRAMMAL nehezebb a bőröndöm az súlyosan sok euro.


Ez nem fair, nem gondolod, kedves Wizz Air?


Sajnálom, hogy megint miattatok kell átvariálni a programomat, apám programját, a barátaim programját, sajnálom, hogy miattatok nem tudom a szociális és magán-életemet rendesen megélni, mert miattatok lemaradok értékes pillanatokról és van pár dolog, amit nem lehet megfizetni, ebből egyik az idő.


Nincs jogod az időmet elvenni..


Senkinek sincs joga hozzá.


Tisztelj kicsit!


Szedd össze magad!


Köszönöm!"

2018. aug. 11. 23:20
 42/48 anonim ***** válasza:
Nyuszika, nem kell viccairrel meg hasonlókkal utazni, hanem normális légitársaságot kell választani. Evek óta utazom KLM-mel, meg egyszer sem késett. A poggyasz súlya meg ha tobb,mint a megengedett, evidens, hogy fizetni kell érte.
2018. aug. 12. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/48 anonim ***** válasza:

Kérdező, ezt az egészet régen el kellene engedned. A nagyobb gond nem a légitársaság rendszerében van, hanem a te buta fejedben.

Képtelen vagy megérten a helyzetedet, de rendkívül fogékony vagy az ostoba, manipulatív hírekre. Abból is csak a legótvarabb buta emberek dolgait olvasod és érted meg. Tényleg összeszedhetnéd magad.

2018. aug. 12. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/48 anonim ***** válasza:

Már megbocsáss, kérdező, de hogy jön a Te esetedhez a Facebook-ról bemásolt poszt.

Ott arról van szó, hogy késik a Wizzair - Te meg egyszerűen elrontottad a foglalást:

"Benéztem, elrontottam a foglalást. Egészen pontosan fordított irányban foglaltam a jegyeket. "


Az első esetnél - késés - a légitársaság miatt volt késés, többször is, így a cikk írója jogosan van felháborodva.

A második esetnél, azaz Nálad meg SAJÁT HIBÁD volt, elrontottad a foglalást - EZ NEM A LÉGITÁRSASÁG HIBÁJA.


Szóval igaza van annak, aki azt mondja, hogy ideje lenne elengedned a dolgot és levonni a tanulságot.


Egy dolog viszont igaz: az, hogy emelt díjas a telefonjuk és szinte lehetetlen elérni őket, az valóban nem fogyasztóbarát.

2018. aug. 12. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/48 anonim ***** válasza:

Szerintem meg épp attól fogyasztóbarát egy cég, hogy emelt díjas telefonon lehet CSAK elérni őket. Ezzel azt éri el, hogy csak az fizet az ügyfélszolgálatért, aki képtelen szöveget értelmezni vagy aki nem tudja megmondani, hogy A-ból B-be akar menni vagy fordítva.

A többi - életképes - ember pedig nem finanszírozza a cég ezen tevékenységét.

2018. aug. 13. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/48 A kérdező kommentje:

Azért bátorkodtam beidézni Tóth Vera véleményét, mert ez is azt bizonyítja, hogy az általános szerződési feltétek a légitársaságoknál nem "utasbarátok".


Közben nagyon szép üzleti mutatókat tesznek közzé:

"Jelentősen, 22 százalékkal nőtt a Wizz Air adózott eredménye a március 31-ével zárult 2017-es pénzügyi évben az előző évihez képest a magasabb árbevétel és a konstansan alacsony üzemelési költségeknek köszönhetően."


Ilyen körülmények között várhatnánk kicsit méltányosabb magatartást az utasokkal szemben?

2018. aug. 13. 08:26
 47/48 anonim ***** válasza:
A butasággal szemben nincsen méltányosság. Üdv a Való Világban!
2018. aug. 13. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/48 anonim ***** válasza:

Kérdező: a Wizzair FAPADOS légitársaság, ami azt jelenti, KÉNYELMETLEN szolgáltatás.

Nem tudom mással életszerűbbé tenni, mint a vonattal: ha fapados kocsiba veszel jegyet (régen voltak ilyenek) , akkor kényelmetlenül fogod érezni magad - ha első osztályúba, akkor párnázottak lesznek az ülések :-)


Szintén vonatos hasonlat: ha megveszed a drágább Intercity jegyet, akkor az Intercity mindenhol elsőbbséget élvez a személy- és gyorsvonatokkal szemben, de ha személyvonatra veszel jegyet, akkor bizony félreraknak, várakoztatnak mindenhol, elengedvén az Intercity-t.

Ha drágább szolgáltatást veszel, jobb minőséget kapsz - ennyi.

A fapados ennyit tud ennyiért.

És még mindig a Te hibádból vesztettél - emészd már meg :-)

2018. aug. 13. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!