Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért nem lehet élni a vásárlá...

Miért nem lehet élni a vásárlástól való elállási joggal fül- és fejhallgatók esetében, ha több boltban ki lehet próbálni, még akkor sem, ha százezer forint feletti termékről van szó?

Figyelt kérdés

Pedig még egy audiológia vizsgálaton is egymás után veszik fel az emberek, ott sem cserélik le minden páciens után a fülhallgatót.

Matracokat is vissza lehet vinni (IKEA-ban 90 napos otthoni próbaidőszak van, ami alatt bármikor vissza lehet vinni a terméket). Ruhákat, cipőket is fel lehet próbálni az üzletben egymás után... Egészségügyi kezeléseknél sem cserélnek le mindent, amivel érintkeztek a betegek. Röntgenben, tüdőszűrésen, elektromos (TENS) kezelésnél, EKG-nál... stb. Ezeknél legfeljebb fertőtlenítőszert alkalmaznak (jó estben). Mosógépbe is beteszik a sza.os szövetpelenkát, majd mégis vissza lehet vinni, el lehet állni a vásárlástól.

Akkor, miért kell más pénztárcájának kárára hülyén szabályozni a visszatermékeket?



2023. máj. 31. 11:42
 1/2 anonim ***** válasza:
Kinek mit intézett.
2023. máj. 31. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Ezt hívják fogyasztói társadalomnak, gazdaságnak! 🤔🤑💲🤬🤮

Manapság ott tartunk, nem a kereskedők vannak a vásárlókért, hanem az ügyfelek a multicégekért, azok multimilliárdos tulajdonosaiért. 🤬🤮


Nemrég láttam ezt a képet, átültethető a multivezérekre is. Hogy mennyit dolgozunk, mi értük... 😲😣

[link]

2023. jún. 1. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!