Call center és telefonos vevôszolgálatos munkákat nem fogja az AI rövid idôn belül átvenni?
Figyelt kérdés
Elég pöpec voice-bot-ok vannak már, és amúgy is roppant irritáló, lélekörlô munkák ezek.2023. júl. 22. 23:02
1/6 anonim válasza:
De, már részben most is átvette.
2/6 anonim válasza:
Szívesebben beszélgetnék mesterséges intelligenciával, mint fogyatékos barmokkal.
3/6 anonim válasza:
Ezeknek a munkaköröknek a telefonálás csak max 10 százaléka, azt azért te sem gondolod komolyan, hogy egy cég azért alkalmaz valakit, hogy napi néhány hívást fogadjon. A többi munka a háttérben zajlik, amivel az ügyfél már nem találkozik.
4/6 anonim válasza:
A call centeresek egész nap hívásokat fogadnak.
6/6 anonim válasza:
Nem. Egy AI nem egy hús-vér élő boxzsák. Már évtizedek óta simán átvehette volna a munkájukat egy üzenetrögzítő. Nálunk például kerek-perec megmondták, hogy nem a hibák elhírátásáért dolgozunk, hanem az ügyfelek csitításában és nyugtatásában. És ehhez az kell, hogy ránk törölje a kutyaszaros cipőjüket az ügyfelek a telefonon keresztül. Az első számú prioritás, hogy meggyőzd arról az ügyfelet, hogy NE JELENTSE FEL a céget. Neked kell meggyőzni az ügyfelet, hogy teljesen normális ha a szervíz direkt tönkreb*szta a telefonod még jobban, csak hogy több pénzt nyerjenek ki tőled.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!