Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Szakmai tanár vagyok. Techniku...

Szakmai tanár vagyok. Technikusokat tanítok. Állandóan hatba döfködnek. Miért? Mit lehetne ez ellen tenni? 22/F

Figyelt kérdés

A hátba döfést a diákokra értem. Állítom hogy tobbet járnak panaszkodni az igazgatónak, mint órára.


Tanulni kellene, meg rendesen viselkedni. Ez nem tetszik nekik. Különösképpen van egy gyerek akia kiskapuk keresésére, kutatására született. Minden lépéseket kritizál szinte es kirugassal fenyeget, stb... Eszköz nem nagyon van a kezembe... Mar az igazgató bizalma is megingani látszik bennem. A két igazgatóhelyettes akar majd órát látogatni nálam, kimndottan azzal a problemasabb csoporttal. Hogyan tudnám meggyőzni a vezetőséget hogy ne higyjenek mar el minden hazugságot a gyerekeknek? Mitől vagyok én különb mint a többi szakmai tanar? Mert fiatal vagyok... És? Hogy valakit elismerjenek rancos arcunak kell lenni feltétlen? Ettol függ? Miert pont rajtam próbálják bevasalni az oktatás globális problémáját!?


Meg mielott valaki azt mondana hogy nem egy jo szakember lehtek hogy tanárnak mentem, szertnem megcáfolni... Azert jottem tanárnak hogy mellette tudják továbbtanulni es majd kesobb magasabb fokon is oktatni.


Köszönöm elore is a válaszokat!


2017. jan. 7. 17:41
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
70%
22 évesen hogyan lehetsz tanár?
2017. jan. 7. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
80%

Ez nagy baj. Szerintem próbálj órát tartani, amikor jönnek mintha mi sem történt volna. Sok erőt ehhez! Ha mégis hibásnak tartanak, elküldenek - majdnem biztos, hogy a te érdekedet szolgálja, és erre rá is fogsz jönni.

Keresel és találsz is ennél jobb helyet. Bízzál magadban!

2017. jan. 7. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Hihetetlen, de igen, 22 évesen vagyok szakmai tanar... Ugy hogy felvettek, hát hogy?😄
2017. jan. 7. 17:49
 4/18 anonim ***** válasza:
94%
Alapítványi iskola?
2017. jan. 7. 18:33