Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Miért vannak a Tescoban ilyen...

Miért vannak a Tescoban ilyen bunkó pénztárosok? Segítséget kértem erre elkezdett személyeskedni.

Figyelt kérdés

Egy dolgot ki kellett törölni az önkiszolgáló pénztárban az Arenában. Erre elkezdi lehet adakozni gyerekeknek. Nem szeretne adakozni? Én meg mondom majd legközelebb.


Erre gúnyos hangon mondja, hogy "ja legközelebb".


Nem értem mi köze hozzá, hogy adakozok-e amikor az égig emelték minden árát.


2023. máj. 25. 08:16
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
100%
Simán annyit kell mondani, hogy nem.
2023. máj. 25. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 A kérdező kommentje:
Most eszembe jutott az a south park rész :D
2023. máj. 25. 09:29
 13/26 A kérdező kommentje:
2023. máj. 25. 09:33
 14/26 anonim ***** válasza:
79%

És miért van a Tescoban ennyi sunyi beszari vásárló, aki ahelyett, hogy ott rögtön szóvá tenné, amit nem talál megfelelőnek, utólag puffog az illető háta mögött?

Nem, én sem szoktam minden kis dologért panaszt tenni. De azokat le is tojom, nem utólag mérgelődöm rajtuk.

2023. máj. 25. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 A kérdező kommentje:
Nem szép az áldozat hibáztatás. Jó, hogy nem minek mentem oda.
2023. máj. 25. 11:48
 16/26 anonim ***** válasza:
41%
Én Köki Tescoba szoktam menni és önkiszolgálóban fizetek, normálisak az eladók. Viszont egyszer felfedeztem egy furcsa dolgot, nézelődtem a kávés résznél az eladótér utolsó előtti sorában, kicsit nehezen tudtam dönteni melyik terméket vegyem 3+1 akcióban, nem tudtam mi a különbség ezért kb 5 percet álltam ott míg kikerestem a termék infóját, közben 3 dolgozó nem messze tőlem beszélgettek. Átmentem a következő sorba ők is arrébb álltak a következő sor elé. Aztán visszamentem az eladótér közepére érdekes ők is arra kezdtek sétálni, végül különváltak. Lehet csak véletlen dolog de fura volt mindenesetre.
2023. máj. 25. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
80%

6#válaszoló vagyok


Engem bő tízéves kereskedelmi pályafutásom alatt egyetlen egyszer írtak be a panaszkönyvbe,friss diplomás voltam kb 2. hónapja dolgoztam ott

Indokk mondván hogy flegma vagyok.


Hozzáteszem majdnem ki is rúgtak miatta akkor.

( különben abszolút nem volt jogos).


A hölgy keresett egy terméket ami hiányzott a polcról,és megkérdezte tőlem,hogy van-e belőle a raktárban?


A legnagyobb véletlennek köszönhetően megtalálta az áruház egyetlen,olyan dolgozóját(engem) aki fejből tudta,hogy abból a termékből nincs.


Ezt onnan tudtam,hogy jópár órával azelőtt készítettem egy listát a hiányzó termékekről,cikkekről és leadtam a diszponensnek

( készletgazdának)

rendelésre azokat.


Így pontosan tudtam,hogy nincsen belőle készleten az egész áruházban és azt is tudtam,hogy mikor fogjuk kapni a következő szállítást belőle.


Szóval odajön hozzám a hölgy érdeklődni,én udavariasan napszaknak megfelelően köszöntöttem.


Elmondtam neki udvariasan,hogy sajnos nincs abból a termékből, legközelebb 1 hét múlva szerdán kapunk és inkább délután érdemes jönni érte


(időbe tellik míg beérkezik az árú,míg az aruátvétel áveszi,míg a kollégák kipakolják stb.)


Erre a válasz tőle,hogy miért vagyok ilyen flegma?miért nem nézem meg a számítógépen,biztos csak le akarom rázni..

Mire szólhattam volna sarkon fordult és elviharzott.


Persze előre ment a vevő szolgálathoz és beírt a panaszkönyvbe,hogy nem vagyok segítőkész és,hogy flegma vagyok.


Még aznap az áruházvezetői irodába felhivattak és lényegében minden voltam az áruház vezető szemében csak jó munkaerő nem.


Akkor döntöttem el,hogy jó legközelebb ezt máshogy csinálom.


A következő bő tíz évben ilyen szituációkat máshogy kezeltem,hiába rendelkeztem minden információval fejben.


Minden esetben a vevővel együtt odamentem a pulton felállított számítógéphez és ott a vásárló előtt kerestem ki azt amit amúgy is tudtam.


Ilyenkor 6-7 percen keresztül,pötyögtem kerestem a gépben a termék vonalkódját,beérkezési idejét,darabszámot.

Néha egy homlokráncolást és hümmögést is előadtam.


Volt,hogy egy nap 5-6 alakalommal keresték ugyanazt a terméket,ilyenkor 5-6 előadtam ugyanazt a műsort.


A vevő(k) boldog volt,hogy foglalkoznak vele,az áruház vezető is, ezt akarta hogy ne legyen panasz, én is boldog voltam hogy ezzel is eltelt a munkaidő.

2023. máj. 25. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
66%
A minden Tescos, akivel dolgom volt, már a a szemkontaktus fölvételétől is dührohamot kapott. (Bp. XIII. váci út)
2023. máj. 25. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
68%
Bocs. Váci út.
2023. máj. 25. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
71%

Én a Campona Tescoban vásárolok néha, és nekem is feltünt, hogy ezeknél elgurult valami.

Tisztelet a kivételnek!

2023. máj. 25. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!