Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Lehet-e (és ha igen, mivel)...

Lehet-e (és ha igen, mivel) helyettesíteni a hagymát főzés/sütés tekintetében?

Figyelt kérdés

Sajnos nagyon hagymaiszonyos vagyok (még az alapporos milánóiból is állandóan kiturkálom a hagymát), és egyszerűen ha megpróbálom lenyelni, jön is vissza. Tudom, egyáltalán nem normális dolog, de megpróbáltam rajta változtatni, és nem sikerült, így más taktikát kell alkalmaznom. Lehet-e helyettesíteni főzés/sütés közben a hagymát? Mondjuk alapport tenni a pörköltbe, vagy csak a végén beleönteni "hagymalevet". Kezdő vagyok még a konyhában, de szeretném ha a gyermekeimnek olyan ételt tudnék készíteni, amit én is velük ehetnék, és sajnos a legtöbb ételben szerepel a hagyma.... Minden tippet megköszönök!

19/L


2011. ápr. 18. 20:11
1 2
 11/13 doboszoli ***** válasza:
100%

Ha nem szereted a pl. pörköltben úszkáló hagymadarabokat,(én sem szívesen látom benne) a következőt javaslom.

Az ételek nagyon nagy százalékába, a hagyma pirítva, dinsztelve kerül. Na most amikor elérte a zsíron a kellő színt, néhány evőkanál vízzel süsd újra zsírjára, esetleg kétszer is.

Eredmény: teljesen szétfő, nem lesz olyan intenzív hagymaízű az étel, és olyan csodás vastag szaftot produkál, hogy a jóisten lenéz rá a felhők mögül.

Sok sikert!

2011. ápr. 19. 05:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
Az "alapport" - bármilyen is legyen - inkább kerüld, a magad és a gyerekeid/párod egészsége érdekében.
2011. ápr. 19. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim válasza:
Hare Krisna.Létezik hagymapotlo,hing a neve.Ez gyakorlatilag egy gyokerbol nyert gyanta porrá orolve,termeszetes es egészséges.aillatra,ízre is hasonlít a hagymara.Neten biztos lehet rendelni és pesten pl a szép kis india üzletben vagy a 3. Kerületben a Hare Krisna Kulturális központban is kapható.
2013. okt. 31. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu