Hogy adjam neki elő??
Szerintem meg ne sajnáld, az enyém kapott fejlesztést, hazaküldték a füzetét, meg a gyerekem be is számolt mik mennek. A miénk amúgy profi auti spec gyógypedtől kapott heti 3 órát úgy, hogy ebből egy mozgásos volt, a másiknál bement a csoportba, a harmadiknál egyéniben foglalkozott vele.
Volt kis füzete, amik az alábbi típusú lapokat tartalmazták: rajz saját magáról, dolgok rajza amiket szeret. Emberek körülötte, heti tevékenység, ami tetszett neki, hétvégi program, ahol volt, társairól kis infók, ki mit szeret rajzzal. Összekötős papírok, szomorú-mosolygós kiszínezős, húzd a megfelelő részbe a növényeket-állatokat, meg melyik rész hiányzik a képről, meg ilyenek. Ez volt az egyéni fejlesztés. Mozgásosnál kicsi gimnasztika, ügyességi játékok, kézjátékok, utánzás, activity mutogatós. Csoportban beülésnél egy két konfliktust elrendezett, amit az óvónő is megtehetett volna, vagy akár a dajka, nézte, ahogy játszik másokkal és figyelte.
Most komolyan, ez kell annyira a gyerekednek? Mert az enyémnek nem vált hasznára, mondjuk azért hálás voltam, hogy nem a túlterhelt óvónő figyelmetlenségén múlik napközben a gyerek jókedve, de egy héten csak egyszer ült be a csoportba. Bár elismerem, mondom, az hasznos, de erre bárki képes. Illetve az is hasznos volt, hogy más ember csináltatott dolgokat a gyerekemmel, és vele is megbeszélhette a gyerekem, hogy miért mérges a Kingára meg a Benire, amit ugye otthon nekem is elmondott, illetve rólam is panaszkodott egy sort plusz egy embernek. Kb ennyiből állt az egész, elismerem ezek hozzájárultak minimális mértékben a fejlődéséhez, de ehhez nem kellett plusz ember speciális képzéssel, csak valaki aki figyel rá.
Én nem csinálnék semmit a helyedben, pár matricától fosztod csak meg a gyereket, vagy pecséttől, attól függ mit kapna jutalmul fejlesztésen. Annál nincs nagyobb fejlesztés, hogy átlagos gyerekek közt van naponta, és ha még cukik is az óvónői, akkor a legjobb, leghasznosabb dolgok történnek vele, amik csak lehetnek. Nem kell nektek plusz egy nyomtatott lap meg rajzolgatás, vagy olyan szinten érintett a gyereked, hogy felfedezted a különleges, áhított fejlesztő hatást az általam említett segítségnyújtásban?
Csak ismételni tudom a többieket, teljesen hihetetlen hogy egy évig fogalmad nincs mi van a gyerekeddel????
Nem érdekelt egy évig hogy mit tanul, miben fejlődik, miben nem?
Akkor most miért fontos???
Nekem ez kicsit furcsa, hogy a nevelési év alatt egyszer sem konzultáltál a fejlesztő pedagógussal, ha pedig lerázott akkor miért nem kértél tőle hivatalos úton egy fogadóórát, hogy megbeszéljétek, hogyan áll a gyermeked, hogy halad a fejlesztés??
A gyerekeddel próbáltál beszélgetni, hogy milyen volt a napja, ha tudtad hogy kedd és csütörtök a fejlesztő foglalkozás, megkérdezted tőle, hogy milyen volt xy nénivel, mit csináltak aznap??
Ne haragudj, de ilyet azzal tudnak megcsinálni, akivel meg is lehet! Te is bőven ludas vagy a dologban, gondolták ha téged nem izgat, ők miért dolgozzanak....
tudom hogy miröl beszélsz
hogy neki is mennie kellet volna uszás lovaglás torna fejlesztö logopédia
Késik a tanárnö vagy nem ért be a busza
Ilyenekkel kellet mi nekünk szenbenézni
Na1 helyi aszzony kiverte a balhét hogy mi az hogy nincsen torna meg busz se jön
Jó nagy pofája volt neki és kiscsoportos volt a gyerek enyém meg nagy
Azóta rendszeresen helyetesitö tanár volt lett!
Hát!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!