Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Terepjárót keresek, amelynek...

Terepjárót keresek, amelynek elég sok igényt ki kellene elégíteni. A rászánt összeg 1-2 M. Mit tudtok ajánlani?

Figyelt kérdés

Városban lakom, tehát alapból városban fogom használni. Azonban sokat járok terepre, télen-nyáron, világosban-sötétben, hóban, esőben, sárban. Ha szerencsétlenül jön ki az időjárás, el kell tudjam hagyni a a terepet bármilyen időjárási viszony közben. Hosszabb tengelytáv, kapcsolható összkerék, felező, diffizár szükséges. Rengeteg típust néztem, mindegyiknek van valami hátránya.

Már gondoltam Lada Niva-ra is amolyan hobbi autónak, de sok fórumban olvastam, hogy azért tegyük be a szerszámosládát hátulra. Nem tudok autót szerelni alap szinten sem,ezért megbízható szerkezet kell. Pajero-hoz húz a szívem, de ott meg az alkatrészárak rettentenek el. Kinéztem az Opel Frontera-t is, azt meg a szerelőm hordta le. Szóval kellene valami jó tanács.



2015. szept. 16. 23:12
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
2015. szept. 17. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Ennyiből rendes terepjárót lehet venni, ezek pedig Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, vagy Toyota Land Cruiser. Ezekkel nem lehet mellényúlni, igaz nagy dögök, de sokan ilyennel járnak városban is, ez nem gond. Terepen meg nincs ellenfelük. Az alkatrész minden ilyen terepjáróhoz drága. Mondjuk ezen ne fájjon a fejed, ha nem egy széthajtott példányt veszel, akkor csak olajat kell cserélned, ezek nem mennek könnyen tönkre.
2015. szept. 17. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 szántóvető ***** válasza:
vegyél dízel dustert.jónak mondják,keveset zabál,terepjáró.
2015. szept. 17. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Hasonló célokra használtam az autót, sokat kipróbáltam, benne is vagyok a témában valamennyire, szerintem egy Land Rover Discovery-t nézz, az egyes szériából lehetőleg 300tdi motorral, az elnyűhetetlen. Egyedül a rozsdákra kell figyelni megvételkor, a motorja örök élet. Land Cruiser sem rossz, városban jobban használható, de terepen a discovery mindent ver. Indexen van több fórum is érdemes érdeklődni/olvasgatni, ha eljössz egy találkozóra szerintem ki is tudod próbálni őket.
2015. szept. 18. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a kimerítő válaszokat, nagyon hasznosak.

Pajero és Nissan Patrol irányába kezdtem keresgélni és személyesen is kérdezősködni. Land Rover Discovery jó terepen,de nagyon lehordják minden fórumon, hogy könnyen és állandóan meghibásodó autó. A dacia duster nem tetszik és nem is igazi terepjáró,de azért köszönöm a tippet.

Opel Fronteraról még nem sok véleményt tudtam begyűjteni.

2015. szept. 18. 18:10
 6/16 anonim ***** válasza:
Igen, valóban igaz a Discoverykről, a kettes, hármas és range rover modellekről tényleg ezt írják, de az egyes discovery a 300tdi motorral gyakorlatilag elnyűhetetlen. Gyenge, de elpusztíthatatlan :)
2015. szept. 19. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:

A egyes Discovery-t mettől-meddig gyártották?

Tegnap megnéztem egy Nissan Patrolt, gyönyörű autó.

Indexes fórumon olvastam a pajeroról, elég sok a panasz a különféle meghibásodásokra.

2015. szept. 20. 12:28
 8/16 anonim ***** válasza:
A Discovery I-ből kétféle van, 89-94, és 94-98-ig. Kisebb ráncfelvarrást kapott 94-ben és módosították egy kicsit a motorokat. Mivel angol gép, ezer sebből vérzik, de ha gondos gazdája van meghálálja és terepen kiválóan teljesít.
2015. szept. 21. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

Fronteráról tudok véleményt mondani. Összességében igazi terepjáró, apróbb hiányokkal. Nekem 97'-es 2.0 benzines volt rövid tengelytávú. Télen a havas szántóföldön, vagy a tengelyig érő sárban erőlködés nélkül boldogult, egy rendes terepgumival. Amin megdöbbentem az az volt amikor egy út menti lapos árokban meg kellett tolni, mert éppen úgy állt meg hogy a két nem hajtott kerék érintkezett a fölldel:) diffizár nem volt benne.

Alkatrész költségek drágák, különben sosem adtam volna el. 1.5 tonnás utánfutót meg sem érezte oda vissza 500km-en. Azt is 80-nal vontatta, anélkül is 80-nal mentem vele mindig. Alapesetben csak a hátsó kereke hajt(úgyhogy télen megy keresztbe is) a 4x4 kapcsolható.

Felezővel a komolyabb helyekre is felment. A diffizár hiánya miatt beszereztem egy csörlőt hátha kell. Nem kellett. Fogyasztása 10 l körül volt normál gumival, terepgumival, közúton 12 l. Néha bánom hogy eladtam.

Nivát javaslom. Most nekem is lada van(nem niva), egy karbantartott példánnyal nem kell a szerszámosláda hátra.

2015. okt. 8. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm az infó a Frontéráról. A Nissan Patrolokat nézem most nagyon. A vétel előtt kipróbálok bár típust tesztvezetés szinten. A Niva-val az a bajom, hogy én nem erdő mellett lakom, s mivel nem megbízható szerkezet, lehet,hogy lerobban az országúton,ergo el sem jutok terepig vele :).
2015. okt. 8. 22:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!