Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » 2011. 06.16-án megrendeltem...

2011. 06.16-án megrendeltem egy ágyat a Retz bútorboltban. Még nem érkezett meg. Mi erről a véleményed?

Figyelt kérdés
Előleget kellett adni.
2011. szept. 13. 13:15
1 2 3 4 5
 11/44 anonim válasza:
100%

Szia!

Ugyanez nálunk is a helyzet, mi egy héttel utánad rendeltük és még semmi! Nekünk azt mondtál, mi Dunakeszi Auchanban vettük, h kell írni egy lemondó nyilatkozatot, h elállsz a vételtől és azt el kell hozzájuk juttatni! Onnantól számítva van 2 hetük, h megérkezzen a bútor, a nem jön meg, akkor vissza adják a pénzt! Pont tegnap beszéltem egy üzletvezetővel, nekem ezt ő mondta! Sok szerencsét Neked is!

2011. szept. 13. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/44 anonim ***** válasza:
46%

14:16!

Nem! A Sparral eddig nekem csak jó tapasztalataim voltak ilyen téren.

Konkrétan az egyik barkácsáruházzal volt egy ilyen emlékezetes esetem, na meg a "gazdaságos" hipermarkettel. Pl ott szoktak lenni ilyen leértékelt cuccok. A pénztárosok rendszeresen nem a leértékelt vonalkódot húzzák le, hanem az eredetit. Ilyenkor ha ilyet veszek, előre tudom, hogy lesz egy sorbaállásom a vevőszolgálatnál is. Nem hiszem el, hogy nem direkt csinálják, azért, mert annyi mindent vesznek az emberek, hátha nem ellenőriznek mindent tételesen a blokkon ott a helyszínen.

Én már megtanultam ha ott vásárolok, ahogy megkapom a bolkkot, addig nem indulok el, amíg le nem ellenőriztem mindent.


"ha 3-4 hétre vállalták, akkor már 200%-os késésben vannak, ezt meg bármelyik bíróság előtt lehet sikeresen vitatni"

Igen, ha ez le van írva a szerződésben. Ha nincs benne pontos határidő, akkor mehetsz a bíróságra, de azt nagyon nehéz bebizonyítani, hogy ez szóban elhangzott. A szerződés számít, amit elolvastál és az aláírásoddal igazolod, hogy elfogadod a feltételeket.


""az előleget vissza nem adunk" szintén törvénytelen - az előlegnek ugyanis pontos törvényben meghatározott definíciója van"

Szintén ha benne van a szerződésben, akkor elfogadtad ezt is. Azzal érvelni, hogy utólag te mégsem így gondoltad, hát... elég kétséges, hogy finoman fogalmazzak.


Hidd el, az ilyen szerződések elég jól ki vannak találva és megfogalmazva ahhoz, hogy csak a bolt érdekeit védje és jogilag szinte semmibe ne lehessen belekötni.

Szemét egy dolog, de így működik.

2011. szept. 13. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/44 anonim ***** válasza:

nézd, attól, hogy valami benne van egy szerződésben, még nem feltétlen törvényes, törvénytelen szerződés meg értelemszerűen értelmetlen



ha te aláírod egy szerződésben, hogy vállalod, hogy kinyírod az üzletvezetőt, ha 2 héten belül nem kapod meg a bútort, az egy dolog...de mivel a gyilkosság bűncselekmény, ezért a szerződés érvénytelen


más kérdés, hogy illene elolvasni egy szerződést, mielőtt aláfirkantjuk a nevünket, de hiába kerül aláírásra, ha jogszabályt sért a tartalma, akkor részben vagy egészében semmisnek tekinthető és ha kell, akkor bármelyik bíróság eszerint fog ítélni

2011. szept. 14. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/44 anonim ***** válasza:
100%

Mi tavaly októberben rendeltünk (nem a Retz-ben)ülőgarnitúrát és szekrényt kb.5-600.000 körüli értékben előre fizetéssel, mivel így kedvezményt adtak, a határidő 6-8 hét volt. Az elemes szekrény március környékén érkezett meg rengeteg cirkusz, fenyegetőzés után, kibontottuk és egy része wenge-fehér, más része teak-fehérre sikeredett. Újabb kb. 2 hónapos cirkusz volt mire sikerült az összes elemet wenge-fehér színkombinációvá küzdeni. Eközben április-május környékén megérkezett a karácsonyra ígért ülőgarnitúra is wenge helyett fenyő színű lábbal. Ekkor már akkora balhé volt, hogy a bolti eladónő a saját maszek kocsijával jött el hozzánk vidékre egy pasival a lábakért és vitték el átfestetni. Nekünk a legnagyobb gondunk az volt, hogy mi ezeket a bútorokat szerettük volna, másik nem kellett. Már visszaadták volna a pénzt vagy válasszunk bármi mást a készletről, csak szabaduljanak tőlünk. A láb visszaszereléskor kikotyogták, hogy az ülőgarnitúránkat előzőleg 3 különböző európai országba szállították le tévedésből. Világlátott lett.

Ha a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzöl, vissza fogják adni a pénzt. Kérdés viszont, hogy nem ragaszkodsz-e te is ahhoz a kiválasztott bútorhoz.

2011. szept. 14. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/44 anonim ***** válasza:

mekkora mocsok banda!

tuti hogy meglebbenteném nekik a fogyasztóvédelmet és egyéb szerveket.

az ikeában ilyennel még nem találkoztam, ezért vásárolok ott. szombaton kiválasztottam a kanapét, hétfő este már ott állt összeszerelve :)

2011. szept. 14. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/44 anonim válasza:

Kedves kérdező!

Nem tudom olvasod-e még a fórumot, ha igen , akkor megjött a bútorod?

2011. okt. 2. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/44 A kérdező kommentje:

Még mindig nem jött meg. Most hétvégén (2011.09.30) ismét bementünk és kérdeztük mi a helyzet. Mondtuk, hogy kérjük vissza a pénzt, erre ki kellett tölteni egy lemondó nyilatkozatot (mint ahogy azt feljebb valamelyik válaszoló írta) és két hét múlva mehetünk a pénzért (ha addig nem jön meg a bútor).

Eddig minden egyes érdeklődésünkre azt mondták, hogy az ágyrács már megérkezett, de az ágy még nem. Erre mondtuk most hétvégén, hogy akkor elvinnénk az ágyrácsot (legalább azt ne bukjuk), de azt mondták nincs ott. Mert az, hogy megérkezett, az nem azt jelenti, hogy ott is van... tehát azt sem adták oda. Rohadt szemét mocskos banda. Bemegyek leborogatok minden vázát, meg széttörök mindent Véletlenül)

2011. okt. 3. 08:44
 18/44 anonim ***** válasza:
2011. okt. 3. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/44 anonim válasza:

Szia!

Köszi a válaszod!

A két hetes dolgot is én írtam, mert nálunk is ugyanez a helyzet! Mi 06.27.-én rendeltünk egy sarokgarnitúrát és még semmi! Mi múlt hét szombin már lemondtuk a dolgot, de még reménykedtem hátha a héten még megérkezik! De mivel Te előbb rendelted és még nálatok sincs semmi ezért gondolom a miénk meg pláne nem jön meg!

Most az előző válaszoló linkjét olvasva már abban reménykedem inkább, h visszaadják a befizetett pénzünk!

2011. okt. 3. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/44 anonim válasza:
100%
Véleményem szerint a bútorgyártó cégek csak előre utalás esetén gyártanak, illetve szállítanak a Retz Trend részére – a Retz Bútor felszámolása = eladósodása miatt, illetve mert nem ejtették őket a fejükre. Ebben az a difi, hogy akik a nyáron „csak” előleget fizettek, azok nem kapják meg a bútort, mert a Retz a saját tőkéjéből nem pótolta ki a teljes vételárat, következésképpen meg sem tudta rendelni a bútort a gyártótól. Gondolhatja, semmi gond, majd 4-5 hónap múlva visszaadom a vásárlónak az előlegét- és így jó kis kamatmentes hitelhez jutok- vagy küldök neki 2 hónap után egy levelet, melyben közlöm vele, hogy fizesse be a teljes vételárat- és garantálom a bútor leszállítását. (Ez a levél már az interneten is fent van). Amennyiben a vásárló befizeti a teljes vételárat, a Retz elutalja a pénzt a gyártónak, az meg legyártja a bútort, a Retz leszállítja. A Retz akkor is jól jár, amikor az ügyfél pénzét használja kamatmentesen, és akkor is, amikor teljesíti a megrendelést- ekkor az árrés miatt keres. Igen ám, csak az előlegeket elkezdték visszakérni a vásárlók, ezért a Retz újabb ötlettel állt elő: Születésnapi akció keretében, most október elején, jelentős kedvezményt kínálva, előre kérte a teljes vételárat. 2-3 hét múlva ki fog derülni, hogy az újabb vásárlókból bútor tulajdonosok lesznek, vagy sem. Kíváncsian várom. Véleményem szerint a Retz Trend a saját maga által kijelölt lejtőn halad, lassan de biztosan a szakadék felé. A fenti okfejtést saját elgondolásaim alapján, saját cégvezetői tapasztalataim szerint fejtettem ki, a tévedés lehetőségét nem zárom ki.
2011. okt. 7. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!