Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Chilis-csirkemell recept,...

Chilis-csirkemell recept, hogy ragacsos legyen?

Figyelt kérdés

Egyik étteremben ettem egy olyan csirkemellet, aminek a chilis bevonata szinte olyan ragadós volt, mint a törkméz, csak melegen folyékonyabb volt.

Szeretnék egy receptet itthonra, de kezdő vagyok, tehát légy szíves alaposan próbáljátok meg elmagyarázni, köszönöm!

(Nem bunkóságból mondom, de azt vettem észre, sok ember előáll a saját ötleteivel, hogy "én így szoktam és sokkal jobb" stb. ha vki pl kfc csirkeszárnyakat akar csinálni, akkor tízből 9 válaszoló a recept helyett leírja, hogy az szar, ő otthon sokkal finomabbat főz így meg így... engem ez a recept érdekel, de nagyon! köszönöm!)


2011. okt. 5. 22:25
 1/4 anonim ***** válasza:

Kínaiban ettem hasonlót.

Nem tudom a receptet, de tuti, hogy mézzel, vagy cukorral csinálják, az karamelizálódik és válik ragacsossá.

Én személy szerint imádom!

2011. okt. 5. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

[link]


Itt a közepe után van chilis is:

[link]

2011. okt. 5. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
köszönöm, tényleg, a kínaiban is van ilyen, a szezámmagos csirke az ha nem tévedek! megnézem a recepteket
2011. okt. 5. 22:46
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Csirke szárnyat szoktam csinálni,és csirke mellet ragacsos csípős.


Ez amennyiség 1kg húsra elég pácolni.


3 evő kanál kechap

3 evő kanál méz

3 evő kanál sötát szója szósz

3 evő kanál édes chilli szósz / vagy sima natur chilli szósz

Ezt keverd össze és ebbe pácold a húst 1 éjszakát kell állnia.

Amikor sütöd akkor a tepsibe tegyél sütöpapirt ,mert nagyon ragad .

2011. okt. 6. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu