Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Lekváros süti recept?

Lekváros süti recept?

Figyelt kérdés

A barátom imádja a lekváros sütiket, és nem sokára 3hónaposak leszünk, megszeretném lepni valami finomsággal, ami lehetőleg egyszerű mert nagyon kezdő vagyok. Tudnátok segíteni?(:

16/L


2010. jún. 15. 12:09
 1/5 anonim ***** válasza:
Sütsz egy vékony piskótalapot, és kensz bele lekvárt, megszórod porcukorral és kész a piskótatekercs:)
2010. jún. 15. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Csinálj rácsos linzert!

[link]


Vagy ha túl bonyolultnak találnád, sok kis linzervirágot :) Mutatós és nagyon fini.

2010. jún. 15. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Nagyon egyszerű, én is nagyon kezdő vagyok és sikerült ;) Fincsi nagyon.

Buktatorta

[link]

2010. jún. 15. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

nagyon egyszerű és nagyon finom:


Lekváros muffin:


15 dkg cukor

2 db tojás

10 dkg csokoládé

10 dkg vaj

15 dkg liszt

1 teáskanál sütőpor

10 dkg lekvár (bármilyen jó, nálunk a szilvás és a barackos a kedvenc)

3 evőkanál gyümölcslé


A csokit+vajat megolvasztjuk, majd félre rakjuk,hogy kihűljön.

A cukrot a tojásokkal habosra keverjük, ezután hozzáadjuk a lekvárt és a gyümölcslevet. Összekeverjük és hozzáadjuk a csokis vajas masszát (ha már nem forró). Legvégül belekeverjük a lisztet és a sütőport.

Az egészet összekeverjük és kb. 150-180 fokon, előmelegített sütőben megsütjük (kb 20 percig tart).

A közepébe lehet tenni még lekvárt,vagy gyümölcsöt,úgy még finomabb :)

2010. jún. 15. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

köszönöm szépen:)

linzer már volt, nem rég anyukám csinált, ezt a muffint viszont kipróbálom a hétvégén!:)

2010. jún. 15. 18:16

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu