Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A régi 20+-os Japán autók...

A régi 20+-os Japán autók szerelmesei mit szeretnek ezekben az autókban?

Figyelt kérdés
Nagy részük zabálja az olajat és nagy részük rozsdabogja. Ezekre is lehet rendesen költeni.
márc. 2. 23:07
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:
71%

"Nagy részük zabálja az olajat és nagy részük rozsdabogja (sic!)." Ha ezzel kezded, ne is várj normális választ. Nyilván nem volt még japán járgányod. Nyilván be kell lőni, mikor kell eladni valami harmadik világgal kereskedőnek, és új után nézni, amikor még pont jól jössz ki a bizniszből, de ez az állításod éppenséggel rohadtul nem igaz.


Nekem speciel van annyi megtakarításom és olyan keresetem, hogy simán fenntarthatnám azokat az autókat, amiket a totalcar műhelypornó gazdasági totálkárnak ítél, meg kijön a sokszámjegyes szervizköltség. Csak éppenséggel ugyanúgy elvisz A-ból B-be a japán is, cserébe olcsóbb, és a legfontosabb: NEM EGY NAGY RAKÁS FOS.

márc. 3. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 anonim ***** válasza:
Ui.: Autóiparban dolgozom, hidd el, nagyon más a Suzukival tárgyalni, mint mondjuk a Forddal. Nyugi, még ha várhatóan szar is a termék, a japán legalább normális partner.
márc. 3. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/32 anonim ***** válasza:
#12 Csak hogy a vevőt kb ez semmiben nem érinti. Az én ügyfeleimet sem érdekli hogyan tárgyalok a kínaiakkal, és hogyan a magyar a beszállítókkal, őket a termék érdekli, és annak az ára.
márc. 3. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/32 anonim ***** válasza:
78%
Dehogynem érdekli a vevőt. Figyelj, vevőként én is megkérdezem, minek vegyek BMW-t, Mercit vagy Volvót, amikor a Toyota vagy a Honda olcsóbban jobbnak tűnik. Ilyenkor mit csinál az, aki nem a '70-es évek előtt született? Felmegy az internetre, és utánanéz. És rájön, hogy bizony akinek egy pici esze is van, az csak japán autót, japán motorkerékpárt vesz.
márc. 3. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 anonim ***** válasza:
Mellesleg normális partner alatt olyasmit értettem, hogy amikor elmagyarázod neki, hogy az elvárása mennyire irreális, akkor partner, nem pedig köti az ebet a karóhoz, hogy "nem érdekel, hogy nem működik, valahogy oldjuk meg, hogy belekerülhessen az a szám is a brosúrába."
márc. 3. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 anonim ***** válasza:
77%

[link]


Ezt olvasd végig kérdező és ha a cikk végére érsz, akkor megérted. De ha agyhalott vagy akkor teljesen mindegy, hogy mit mondunk. Mert úgy is csak a saját érveidet akarod érvényesíteni. Hülyékkel meg nem állunk le vitatkozni, mert azokból van itt bőven.

márc. 3. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 A kérdező kommentje:
Igaz ez is 20+-os autó, de én a 2000 előttiekre gondoltam amikor leírtam a kérdésemet.
márc. 3. 08:33
 18/32 anonim ***** válasza:
83%
Érzek némi feszültséget itt, úgyhogy azt tanácsolom mindenkinek hogy vegyen egy jó német prémiumot, egyszer élünk😆
márc. 3. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 anonim ***** válasza:
100%
20-25 éves autók persze hogy rohadnak. Főleg a kerékíveknél. De ebben nincs különbség pl. egy Mazda vagy egy E36 BMW között. Azokat se győzik lakatolni. Aztán 4-5 évig ismét jó. Olajfogyasztás? Ez is idővel minden autónál előjön, legyen az Honda vagy Mercedes. Motorfelújítás, és olyan mint új korában.
márc. 3. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/32 anonim ***** válasza:
100%

Ez a kretén szerintem a csirkelábnyomo emblémás rajongóhülyegyerek, vagy valamelyik propelleres szarokra rápörgött,, életében nem látott belülről autót.. :)


Amúgy a japán többnyire kívül rohad.. küszöb sárvédőív, a csirkelábnyomemblémás vacak meg belülről indul.. futóműbekötések, belső merevítők, amikor a vázon kintről meglátod, akkor már nagy a baj..

Az egy külön sztori hogy mercinek az ajtó kellős közepe ki tud rohadni :D :D

bár a kilencvenes évek második felében romlott ebben a helyzet sajnos, és kezdtek eleurópaisodni szóval le tud rohadni a váznyúlvány is.. 2000 körültől meg minden szar ahogy van..


Amúgy a japán szerelhetőbb, logikusabb felépítésű sokkal. sokkal kevesebb a szopatás ha szerelni kell.

Praktikusak, és nagyon sok nagyon szép volt köztük, főleg a saját piacukon voltak extra különlegességek az extrák közt. :)

Európában meg 2005-ben kezdek el elektromos ablakemelőt beszerelni a kocsikba. :D

márc. 3. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!