Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A régi 20+-os Japán autók...

A régi 20+-os Japán autók szerelmesei mit szeretnek ezekben az autókban?

Figyelt kérdés
Nagy részük zabálja az olajat és nagy részük rozsdabogja. Ezekre is lehet rendesen költeni.
márc. 2. 23:07
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:

"2000 körültől meg minden szar ahogy van.."


Ott kezdték el vizfestékkel festeni az autókat.

márc. 3. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
100%
#21 1995 körül rontottak az alapozás minőségén vastagságán is.. nemtudom, talán kevesebb ideig tartott a kataforetikus bevonatolás, kevesebb ideig fürdették, faxtudja.. de romlott..
márc. 3. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
#16 Sógoromnak sokáig volt ilyenje. Igen, ez autó volt.
márc. 4. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
52%

Az a baj, hogy az sincs meg a fejekben, hogy mi az a "japán" autó. Csak megsúgom, az Esztergomban összerakott Suzuki nagyon nem olyan, mint ugyanabban az évben Japánban összerakott Toyota például. De kezdő jogsis gyerekemnek városban összetörni inkább adnék egy Swiftet, mint BMW-t. Egyszer kell rendbe rakni, kevesebb gondja lesz vele, aztán amikor kinövi, lecseréli, egyszerű.


Azt sem lehet elvenni a japánoktól, akármit is gondoljon róluk az ember történelmileg-politikailag, hogy iszonyat praktikus népség. És ha valamit csinálnak, ha már belekezdtek, normálisan csinálják. Precízen. Nyilván más a prioritáslista, mint egy "német prémiumnál". De a saját listájukon pontról pontra megfelelnek, és nekem pl. ez számít egy autóban, motorban. Motornál a legmegfigyelhetőbb, mert ott ugye gyakran cserél gazdát, szezonálisan használják, ki többet, ki kevesebbet. És bizony nagyon meglátszik, hogy a japán 20-30 évve is azt gyártotta, amit ha normálisan karban tartottak, a mai napig kivisz a világból. A BMW meg megcsinálta a világ egyik legkényelmesebb futóművét, csak sokba kerül mind megvenni, mind szervizelni, és szimplán vannak emberek, akiknek nem ez a kényelem a fontos, amit a német "prémium" gyártók beképzelnek, hogy az kell a népnek. Persze, van, akinek az kell. Az vegye meg, legyen boldog vele, aztán legyen pénze fenntartani. Mi elvagyunk a megbízható, olcsón fenntartható japánnal, amivel egyébként bármikor letoljuk az útról a német prémiumok béna vezetőit, hadd lássák, hogy az elköltött sokmillió forint ellenére sem tudnak közlekedni.

márc. 4. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
#24 Milyen olcsón fenntartható japánról beszélsz? Oké ami már lassan OT-s az tuti jó még, de veszel egy újabb toyotát ugyanúgy inged gatyád rátud menni mint egy bmw-re.
márc. 4. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
100%
Ember, szomszéd most vett BMW-t, vezérműszíj 1 hónap után annyiért cserélendő, amennyiért én a Honda Accordot vettem, amikor eladtam a '96-os Corollát, mert felnőtt mind a három gyerek, és már nem annyira fértünk el benne öten. Aprópénzért rendbe tette a szalon a használt autót, azóta kb. csak téli-nyári gumit cserélni költöttem rá. Egyetlen tételes dolog volt, vadgázolás után a xenon izzó meg karosszéria.
márc. 4. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
Milyen bmw az ami szíjas? Mondjuk nem értem, mert nekem eddig az összesnek nem elment 300.000et a lánca, de szerelők is állítják hogy 350.000ig simán lehet vele járni, általában nem az autó a szar hanem a tulaj.
márc. 4. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
Tényleg nincs rossz konstrukció.
márc. 4. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
#27 Nem az autó a szar, hanem az előző tulajok hanyagsága. És szintén szar a költség, ami keletkezik az előző tulajok miatt. A 20 éves japán is csak azért megy ki a mai napig a világból, mert nem a jaszkari hülyegyerekek cseszték szét, hanem az a réteg vette meg, aki karban is akarta tartani az autóját. Ezért van a lelakott Swifteknek rossz híre, mert azokat pont a hülyék gyilkolták szét.
márc. 4. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
100%
#29 Valahogy így van, hozzátenném viszont hogy az se mindegy hogy nem ugyanannyi a hibalehetőségek száma, nyílván egy német prémium többet is tud ezáltal, de ez azt eredményezi hogy HASZNÁLTAN SEM azoknak az autója akiknek számít a pénz. Az hogy ezt sokan nem fogják fel, vagy csak simán felelőtlenül döntenek, nem az autó hibája, ezekben az esetekben az autó kb csak áldozat, semmit se kötelező megvenni, és mindenkinek ott az internet hogy utánajárjon a lehetséges típushibáknak.
márc. 4. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!