Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagymotor jogsi után egyből R6?

Nagymotor jogsi után egyből R6?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Nagymotor jogosítvány után, kevés tapasztalattal be szabad vállalni egy R6-ot? Tudom, hogy rengetegen írják hogy nem lehet ésszel használni. Viszont én tényleg nem az a típus vagyok, aki felelőtlen. Nagyon-nagyon tetszenek ezek a motorok és az időmet/eszemet nem sajnálnám rá, hogy fokozatosan megtanuljam kezelni. Nem vágyom rá, hogy 120 al menjek. Csak lazán szeretném használni. Mi a véleményetek? Volt olyan aki bevállalta elsőnek de megbánta, esetleg sokat estek vele? Lehet életszerűen használni, mivel értékelem az életem és az épségem?

márc. 15. 21:35
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
#10 ! 2008-as Suzuki DL650, ennek naked változata az SV650, nyomatékos V2-es, nem kell szétforgatni se.
márc. 16. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
Kényelmes lehet vezetni, suzuki gladiuson tanultam vezetni, hasonló lehet! Széles utat! ;)
márc. 16. 12:39
 13/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm a kommenteket, döntöttem: R6 lesz :)
márc. 16. 14:12
 14/20 dirtboy ***** válasza:

Azért is nem javasolt gyorsasági elsőnek mert 99,99%hogy elfog dőlni a motor valamikor valahol valamilyen oknál fogva.Ez szinte biztos,minden kezdő motorossal előfordul és a gyorsaságik mivel idomos motorok az idom szett pedig elég drága így érdemesebb akkor venni amikor már rutinos vagy.


Azt azért nem értem hogy minek R6 gyorsasági ha állítólag óvatosan és lassan tervezel motorozni mert az épséged és az életed az első.

Most valjuk be őszintén,a gyorsasági motort nem erre találták ki hanem pont az ellenkezőjére. Arra hogy gyorsan ment,arra hogy kanyarokban döntögesse az ember,húzza neki. A motor karakterisztika fordulatszám,váltó áttételezés is mind tempózáshoz van kitalálva. A nevében is benne van hogy gyorsasági motor. Ezek a motorok nem kényelmesek,merev a futómű,kemén az ülés,és az ülés pozíció is hamar kényelmetlené válik. Ezek a motorok arra vannak hogy kivigyék pályázni vagy kimenjenek egyet csapatni aztán go haza.

Én inkább javasolnék neked egy naked bike-ot. Kényelmesebbek is,motor karakterisztikájuk is sokkal jobb mert élnek alacsonyabb fordulatszámokon is. Ha pedig valóban kisebb tempóban tervezel motorozni akkor meg a rosszabb szélvédelem nyári hőségben csak előny.

márc. 16. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:
Külsőre és hangra messze jobban tetszik egy sportmotor, mint bármelyik más. Tudom, hogy nem használnám ki, hiszen nem is tudnám, de ez áll a szívemhez közel, legalábbis most így érzem. :)
márc. 16. 17:42
 16/20 anonim ***** válasza:
ha ezt így meg kell kérdezned, akkor nem. Aki ilyenen kezd az nem kérdez, pont lexarja ki mit gondol. Ja, és ami a lényeg: nem fél, még az ezresre is simán ráülne. És ez (is) kell hozzá, hogy valaki ilyenen tudjon kezdeni. Ha félsz, az már régen rossz. Nem véletlen kezd a legtöbb nő 125ös vackon, és soha nem lépnek nagyon feljebb. És ha sose feszegeted a határokat, sose fogsz fejlődni. Nem vágysz rá hogy 120-al menj? Öreg, ezek 260-al mennek :D Ha 120-al akarsz cirkálni akkor vegyél valami 125 vagy 250est és használd azt nyugdíjas korodig, mert örökös balphasz leszel igazi nagymotoron... És majd akkor hogy akarsz kanyarogni, egyenesben felgyorsítasz neaggyisten 130-ra, amikor jön a kanyar akkor meg lefékezel 40re? :D
máj. 10. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:
Miért akkora elvárás az, ha valaki motorozik, akkor kanyarokban is menjen X tempóval? Mi van akkor, ha nem 110-el kanyarodok, hanem 70-el? Lenéznek? Kiröhögnek? Egyébként a kérdés kiírása óta már vettem egy 600-as sportmotort, mert ez tetszik.. de nem megyek 200-al, de még 130-al sem... majd idővel alakul, sok-sok rutin kell.. :)
máj. 11. 14:12
 18/20 dirtboy ***** válasza:

Azért nem mindegy mert könnyű elkottázni a kanyartempót, sok beláthatatlan kanyar van az utakon ahol lehetnek meglepetések amit nem biztos hogy megfelelően le tudsz majd reagálni. Illetve nagyon könnyű elnézni a tempót is amivel a kanyarhoz érkezel. Ha lassan mész akkor azzal is hamar szembesülhetsz hogy egy autó a seggedbe van. Ez nagyon könnyen eltudja terelni a figyelmedet az útról és az ideális ívekről,és könnyen bele is hajszol abba hogy akkor egy kicsit gyorsabban menj ne maradj már szégyenbe. Szóval lehet sokminden ami egy kezdő,rutintalan sofőr ellensége az utakon. Mindenesetre ha rám hallgatsz valami elhagyott úton gyakorod a vészfékezést is.

Széles utat

máj. 11. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:
Egy 50 lóerős naked motorral is eltudom kottázni, én élni szeretnék és nem csábulok el a sebességnek. 🙂 illetve tisztában vagyok a képességeim hiányaival. Köszönöm, neked is széles utat! :)
máj. 12. 21:22
 20/20 anonim ***** válasza:
akkor meg minek motor? Egy autóból is lehet nézni kifelé meg robogni 90-el :D És veszel egy 600-as sportmotort, ami eleve versenyzésre van, már ha tényleg rendes sportmotor hátgörbítő üléspozícióval és sor4es motorral ami 10 ezer felett kezdi leadni a teljesítményt :D Nem a sebesség a csábító, az igazából ugyan olyan 250-nél mint 90-nél, a gyorsulás a csábító, az érzés amikor húz a gép és nyúlik mint a takony :P
tegnap 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!