Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aki öreg PDTDI vagy modern CR...

Aki öreg PDTDI vagy modern CR dízelt vezet az nem fél, hogy ha megáll alatta a gép, mennyibe fog kerülni?

Figyelt kérdés

Ugye 600-800 ezerért már lehet ilyen kocsikat kapni. De ha PD elemeket/injektort, magasnyomásút kell cserélni akkor az annyiba kerülhet mint a kocsi vételára!!

Na most aki ennyiért vesz autót, az nem lehet eleresztve anyagilag. Ha a felsoroltak elromlanak, nem fél, hogy miből fizeti ki?


(Ismerős Passatjával történt ez, többe került volna a javítás mint amit a kocsi ért).


2012. dec. 29. 18:47
 1/10 anonim ***** válasza:

Ez van ahogy írod...

a levetett gúnyát felveszik majd a gatyájukat költik rá :)

De ez jó nekünk ,hiszen ezt akarjuk :)

2012. dec. 29. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Ne kezdjük már elölről ezt a témát!!! Meg elég kicsi az esélye, hogy elromoljon a gép.
2012. dec. 29. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

??? Mit ne kezdjünk, nem értem?


Az alsó hangon 250-300 ezret gyári befecskendezővel futott, 8-12 éves dízelnek kicsi az esélye, hogy elromlik?

2012. dec. 29. 20:01
 4/10 anonim ***** válasza:
Pontosan ezért nem vennék ennyiért PD-t vagy CR-t. PD nem kéne, az igaz, de CR-t nagyon szeretem a műszaki megoldás miatt. A németek nagyon jól tudják, hogy mikor kell eladni az autót, ami jó, az általában nem ennyi, azzal persze sokkal kisebb az esély, hogy baj legyen. Az itthon, hazai kúti gázolajból vagy kannából tankolt 1600-1800 bar befecskendezési nyomású, tűs fúvókás autók között (a magyar rideg tartást is vegyük figyelembe :P) meg hogy mennyi jó van? Nos el lehet képzelni...
2012. dec. 29. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Ebből megint az a vita lesz, hogy dieselt nem szabad venni, mert amit spórólsz az üzemanyagon, azt ráköltöd a javításra. Én dieselt vettem, nem pdtdi, vagy cr dieselt, csak egy b vectrát 1.7 td Isuzu motorral, nekem is írták, hogy a benzinesnek kevesebb a fenttartása az olcsóbb javítás miatt , meg hogy ezért ne vegyek dieselt. Hát nekem még nem volt problémám a motorral. Sőtt. Sokfelöl azt mondták, hogy egy ilyen motorral 800000-et is simán el lehet menni komolyabb gond nélkül. Kérdem én, hól tud ennyit egy benzines? Minden 100 km-en legalább 800-1200 forintot spórolok a kocsimnak megfelelő benzineshez képest. És a PDTDI motorok is elég ritkán szoktak beszarni.
2012. dec. 29. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Ezek a sokszázezres javítások új cuccokból vannak. Egy felújított, bemért porlasztót 25-ért lehet kapni, amit a boltban 100-ért adnak. Nyilván való, hogy egy öreg autóra előbbit fogod megvenni. Egyébként sokkal ritkábbak ezek a meghibásodások, mint mondják.

Öreg CR-t én se vennék, de ha alattam öregedik meg, akkor nem zavar, ha 1-2 százast rá kell költeni sok százezer km-es spórolás után.

2012. dec. 29. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Nem tapasztaljátok, hogy ez a "diesel fenntartása többe kerül, nem éri meg a tüzelőanyagon való megtakarítást" lemez már nagyon jól szól. Most már nem repednek el a hengerfejek szelepfészkei, örvénykamrái stb. A gázolaj is jobb kicsivel, nem füstöl, mint minden mondjuk 10 éve. Igaz, hogy a CR-nél néha elhagyja magát egykét nyomásszenzor, de alapvetően porlasztó és a nagynyomású szivattyú unja meg, azok is soxor a xar gázolaj miatt mennek idő előtt tönkre. Emellett azért elég sok alkatrész kellhet a benzinesekhez. A lamdba szondák ugyebár kopó alkatrésznek számítanak, van olyan autó, amelyikben 6 van, csak kipufogó előtt, persze ez nem átlagos. Gyújtásrendszer részegységei, kopogásérzékelők. Most nem akarom sorolni, mi van még. De lényeg, hogy ez a régi összehasonlítás inkább a motor szerkezetét érintette, azt szidták a dieselnél, mert ugye nagyobb terhelés alatt előbb ment tönkre, pedig már a kamrás dieselek se voltak rosszak. Pl. VAG, Mercedes motorok, de ez a X17D Isuzu motor egy főleg jól sikerült konstrukció.
2012. dec. 29. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Én nem tudom miért mondják, hogy sokkal kevesebb baj van a benzinessel. Van a környezetemben PD-s Audi, meg van benzines is ugyanebból a fajából, mindkettő 2000-es évjáratú. A benzinessel mindig csak bajlódik a tulajdonosa, ráadásul 10 litert fogyaszt az autó, a dizelnél meg csak az olajat cserélni megy szervizbe, és még sokkal jobban is megy , és 6 litert eszik. Nem egy ilyen példát tudok.
2012. dec. 30. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Igaz, hogy rákos lehet az ember a dizeltől, de azért a benzinesből sem tiszta hegyi levegő jön ki, és ha lemérnék rendesen, tuti, hogy a benzinesből is kijön valamilyen rákkeltő anyag. Ráadásul minimum kétszer annyi széndioxidot bocsát ki azonos löktérfogat mellett, és sokkal hamarabb kiüriti a Föld kőolajtartalékát. És manapság annyi minden rákkeltő, hogy a dizelautók egészen elenyészőek ezek mellett.
2012. dec. 31. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Igen? Akkor olvasd el innen : http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__376.. az utolsó hozzászólást. Én írtam.
2012. dec. 31. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!