Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lenne egy nagyon egyszerű...

Lenne egy nagyon egyszerű kérdésem. Autot szeretnek 700. 000ft ertekben vasarolni es 4 model tetszett meg nagyon melyiket ajánlanátok? A tobbi lent.

Figyelt kérdés

Autok feltetele hogy 1.8cc felett legyen ne fogyasszon tobbet 7liternel (lehet diesel) es 2000+ legyen az evjarata

Legyen sportos futomuvu es ne legyen 200.000kmnel tobb benne sedan legyen vagy cabrio.

Ha van ilyen azto amirol tudtok es belinkelnetek nekem megkoszonnem marka mindegy milyen.

Es itt jonne a 2. Kerdes ez a 4 autobol nektek melyik kellene? (Tapasztalatokat meghallgatok szivesen)

1-Mazda 6

2-Alfa Romeo 156

3-Peugeot 406

4-Saab 9-3



2015. okt. 2. 19:40
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
78%

"1.8cc felett legyen ne fogyasszon tobbet 7liternel" ....akkor innentől kezdve eleve csak dízelről lehet szó


" ne legyen 200.000kmnel tobb benne "....ilyet dízelből nem lesz egyszerű találni


A második kérdésre:

-Saabot biztosan nem vennék.....egy halott csődbe ment

márka,ami olyan felejthetetlent amúgy sem alkotott...kivéve a saab 900 turbo-t


-Peugeot 406.......franciából csak a szexet


-Az Alfa mondjuk szép,de hogy csak a bajod lenne vele az szinte borítékolható


-nem vagyok japán párti.....meg a 6-os mazda nem is sok mindent mozdít meg bennem de racionális érvek alapján az kéne!

2015. okt. 2. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Én mindjárt az elsőnél (Mazda 6) leragadnék és azt venném.
2015. okt. 2. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
Ezek közül én a Mazdát venném. A Saab is jó lehet,de szerintem annak a fogyasztása és menetdinamikája az ami miatt alulmarad talán a mazdával szemben.
2015. okt. 2. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

Mazda 6-ból elég nehéz 700-ért normális állapotút venni. Olyat meg főleg nehéz, ami 200 ezer km alatt van.

Saabot én sem vennék, valamiért csak csődbe ment az a gyár. Bár nem ismerem a történetét.

Peugeot volt a családban, igaz az 206 volt. Jó kis autó volt, kemény váltóval, és rengeteg elektronikai hibával. :D

Alfa... Nem annyira rossz, mint ahogy sokan beállítják. 2 ismerősömnek is van, egy 2001-es és egy 2004-es 156-os. Évek óta nincs semmi bajuk. Olajcsere 10 ezer km-ként, és vezérlés csere, amit nem szabad halogatni soha. Facelift előtti változatokat kapsz 700 ezerért simán, legyen az benzines vagy dízel. Viszont nem nagyon áll meg 7 literből a fogyasztása a benzinesnek. Cserébe kapsz egy olyan futóművet, ami más autók alatt nincs.

Ha nem sürgős az autó, gyújts még hozzá, és vegyél Mazdát.

2015. okt. 2. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Koszonom az eddigi valaszokat :) ugy latom a Mazda arat! Várom a tovabbi kommenteket :)
2015. okt. 2. 22:05
 6/16 anonim ***** válasza:

Hát, ennyi pénzért max 406-os Peugeot-t fogsz találni, ami normális állapotú. Nem jó, csak normális állapotú! Nyilván nem valós kilométerrel.

Mazda 6-osból a legalja kerül ennyibe, szarrá rohadt karosszériával és 3-szor kitekert órával. Az Alfát és a Saab-ot jobb lenne elfelejteni.

Egyébként érdemes végiggondolni, hogy a 3-4 éves, magyarországi dízelekben jellemzően 160-200 ezer km van, a 15 évesekben pedig 160-200 ezer. Ez nem esik le senkinek?

2015. okt. 2. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
Valószínűleg Németországból fogom behozatni pont ezen okok miatt.
2015. okt. 2. 22:29
 8/16 anonim ***** válasza:
Te igazábol a tut keresed a szenakazalban. Kizart, hogy számítson a tipus vagy a gyarto. csak az allapot lesz a lenyeg, ha talalsz a kriteriumaidnak megfelelo kocsit. Ha egy hindustan ambassadorra lelsz jo allapotban ennyiert akkor vedd meg azt!
2015. okt. 2. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 Koaxk Ábel ***** válasza:
Hozzá akartam szólni, de közben rájöttem, hogy Steinberg mindent leírt amire én is gondoltam.
2015. okt. 3. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

1. Mazdát nem találsz ilyen árban, ahogy előttem is írták, csak a 300.000 feletti kilómétereseket tele hibákkal..

2. Volt 156-os Alfám, tök jó kis autó, szerettem , de eléggé beteges a futóműve meg az elektronikája..sajna nem véletlen zuhant le ennyire az ára...2 évesen vettem, 5 évesen adtam el és már akkor tudtam 1-2 elkövetkezendő nagygenerálról..

3. 406- típushiba a torzió elfáradása hátul, kitörő kábelköteg az ajtóban..egyik se egy nagy tétel, a torzió teljes felújítását 50 ért csinálják egy jó használt meg 20..és kibír 40-50ezret az is..a fogyasztása jó, helykínálat jó..az 1.8 -as motor magasabb felszereltséggel belefér a 700-as pénz limitedbe és találni 200 alatti futással ( meg 400 felettieket is, egész jól bírják ) ..fateromnak volt, 11 évet nyüstölte de a leírt típushibán kívül semmi gondja nem volt. Csak olajat, szíjakat meg fékbetéteket, akksikat és izzókat cserélt benne..jó választás, én sajnálom, hogy eladta, elfogadnám most ingázós autósnak.

4. Saab..fuhh..olvass utána, a csehek készítettek egy listát a legmegbízhatatlanabb motorok top40-ét..a Saab 3 benzinmotorja is benne van, a 2.0, 2.2 Turbo Aero stb...a gyár becsődölt..felejtsük el.


Én a Mazdát és a 406-ot ajánlom, de a pénzügyi szempontokból gyúrj rá egy frankó 406-ra, abból legalább tudsz jobb állapotút venni, mert ennyiért csak hullott Mazda jut. Remélem segítettem.

2015. okt. 5. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!