Az M2-es metrót nem akarták/akarják önvezetővé tenni, mint az M4-est? Régebben mintha valami ilyesmiről hallottam volna?
Figyelt kérdés
Nem mintha fontos kérdés lenne csak úgy érdekel.ápr. 29. 21:15
2/6 anonim válasza:
Volt róla szó, de a filippínó olcsóbb.
3/6 anonim válasza:
Az M2 metró is önvezető, a vezetőfülkében ülő ember, csak a rendszer felügyeli, az ajtókat nyitja-zárja, és az indítási parancsot adja ki, ugyanúgy mint a 3-ason, csak ez már modernebb (Siemens) rendszer, mint az AVR a 3-ason, az Alstomok érkezésével építették ki.
4/6 anonim válasza:
Az is önvezető, csak nincs központi felügyelet, mint a 4-esen, minden szerelvényt helyben felügyelnek és ha gáz van beavatkoznak. A 4-es rendszere már modern, a Kelenföldön lévő kocsiszín melletti toronyházba fut be az egész vonal aktuális állapota, onnan bele tudnak szólni a rendszerbe (szó szerint, a szerelvény hangosbemondójába is bele tudnak szólni onnan).
5/6 anonim válasza:
A kettes metró sokkal régebben önvezető mint a négyes. A vezető gyakorlatilag csak az ajtókat nyitja és zárja.
6/6 anonim válasza:
Inkább a zajjal kezdhetnének valamit mert kb mintha egy aszfalt építkezésen lennék olyan hangos. Főleg mikor a Duna alatt megy át. Persze tudom ezt senkit sem érdekel és senki nem is figyeli.
80dB felett van jóval a hangnyomás, át sem lett volna szabad venni a MEO nak mert ilyen zajos. De a pénz ugye...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!