Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Szavaznátok egy ilyen pártra?...

Szavaznátok egy ilyen pártra? Ha nem mit változtasson?

Figyelt kérdés

Magyarországi Feminista Munkáspárt


Kilépés a NATO-ból, honvédelemre semennyit se költeni, de amit a honvédség csinált, például árvízvédekezést persze továbbra is támogatni, de nem honvédelem címszó alatt.


Segélyek nagyrészének pénzbeni megszüntetése, azok helyettesítése természetbeni segéllyel.


Mindenkinek jár ingyenes orvosi ellátás.


Gazdagokra vagyonadót kivetni.


Korlátozni a havi jövedelmet, mondjuk 750000 forintban.


Mindenféle házasság engedélyezés, akármilyen neműekkel és akárhány emberrel.


Nemek megkülönböztetésének megszüntetése óvodai nevelésnél és névadásnál.


50 százalékos női kvóta a parlamentben.


2016. ápr. 11. 00:43
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/184 A kérdező kommentje:

"A nőknek teljesen adott a szabadság és a lehetőség ahhoz, hogy politizáljanak."


Nem, nem adott. Majd akkor lesz adott, ha 0 olyan ember lesz Magyarországon, aki sokkal kevésbé szavaz egy nőre, mert úgy gondolja egy nő kevésbé tud felelős döntéseket hozni. De minek beszélek én, szerinted ez se gátolja a nők szabadságát a politizálásban, ahogy semmi más sem.

2016. ápr. 13. 19:07
 32/184 anonim ***** válasza:
100%

"Igen, képes vagyok rá. Elég nyilvánvaló módon kiderült már számomra a személyedről sok minden. Ha neked ugyanennek a kiderítéséhez 5 év együttélésre van szükséged, akkor sajnállak."


Hát, inkább én sajnállak téged. :) Örülök, hogy egész eddigi életemre jobb rálátassal bírsz, mint legtöbb rokonom együttvéve ;) Szegénységi bizonyítványt ezzel remekül kiállítottad magadról :)


"Nem, nem adott. Hiába próbálnálak meggyőzni az ellentétéről nem sikerülne."


Miért? Ki állít meg? Jogilag korlátozva vagy attól, hogy a versenyszférában, vagy a politikában próbáld ki magad? Nem? Akkor miről beszélsz?


"Akkor miről beszélünk? Éppen itt az ékes bizonyítéka annak, hogy szerinted is kirúgják a nőket egy csomó helyről, ha szülni akarnak."


Jaaaaj édes kis bogaram...ha tudnád te, miről beszélsz, nem lennél feminista. Hallottál már olyanról, hogy a piac láthatatlan keze? Profitmaximalizálás? Ilyesmik? Egyáltalán van bármi fogalmad arról, hogy működik a szabadpiac? Milyen szabályok alapján? Bár gondolom nem, hiszen munkáspártinak vallod magad, ezek alapján pedig gondolom a marxizmustól sem állsz távol. Dióhéjban annyi, hogy a multi nem egy karitász. Nem fog neked mindenáron állást biztosítani. A profit maximalizálása érdekében ha férfit kell alkalmaznia, férfit fog alkalmazni, ha nőt, akkor nőt (mint pl. vendéglátás). Nem beszélve arról (és efelett elegánsan elsiklasz) hogy férfiakat is épp ugyanúgy ki szoktak rúgni, mint nőket...leépítések, megszorítások, vasárnapi boltbezárás szerinted csak a nőket érinti? Naugye.


"Ezek után már tényleg nem tudok mit tenni. A fejedbe vetted, mint általában a férfiak, hogy a teljesen nyílt elnyomás is csak illúzió."


Nyílt elnyomás? Napersze :D Fizetek neked egy jegyet Indiába, Közép-Afrikába, vagy a Közel-Keletre. Ha majd nyolcszor megerőszakoltak, meg tizenháromszor megköveztek, majd akkor mesélj nekem nyílt elnyomásról... :)


"Egy vicc jutott erről eszembe. Mitől üvegplafon az üvegplafon?


Attól, hogy a férfiak nem látják."


Mert nem is létezik. Idézet egy kedves forrásból, mintha neked írták volna:

"Ha szabad körülmények között úgy alakul, hogy a vezetők között nagyobb arányban lesznek férfiak, az nem bizonyíték semmiféle diszkriminációra, csak azt jelenti, hogy a kompetitív, erősen stresszterhelt versenyszférában többségükben ők bizonyultak alkalmasabbnak. Na és? Az a tény, hogy a férfi 100 méteres síkfutásban az első 10 helyen kizárólag négerek a befutók, azt jelentené, hogy a fehérek és az ázsiaiak diszkriminálva vannak? Na ugye. Ma egy ambiciózus és jól képzett európai nőt már semmi nem akadályoz meg abban, hogy a legmagasabb szintekig jusson. Margret Thatcher, Angela Merkel, vagy Ewa Kopacz lengyel miniszterelnöknő a bizonyítékai annak, hogy az ország vezetésére is ugyanúgy alkalmas lehet egy nő, és ezt a szavazópolgárok is megerősítik. Az azonban nem járja, hogy a feministák nem a startvonalon, hanem rögtön a dobogón követelnek maguknak egyenlőséget, és ha nem kapják meg, akkor rögtön diszkriminációról rikácsolnak."


"Szóval igen, én vagyok az, aki nem hajlandó a vitára, de tegyük hozzá, hogy egy olyannal, aki szerint valószínűleg még a házastársi erőszakok többségét is nők követik el."


Itt attól függ, mit értünk erőszak alatt. Gondolom a mérhetetlenül bonyolult feminista logikát alkalmazva valami ilyesmi:

Anya otthon főz. Gyerek játszik. Anya szereti a gyereket. Apa megjön, megöli mindkettőt. :D


Az erőszak ennél sokkal-sokkal sokrétűbb, és a nők is éppannyira lehetnek erőszakosak, mint a férfiak.

2016. ápr. 13. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/184 anonim ***** válasza:
100%

"Nem, nem adott. Majd akkor lesz adott, ha 0 olyan ember lesz Magyarországon, aki sokkal kevésbé szavaz egy nőre, mert úgy gondolja egy nő kevésbé tud felelős döntéseket hozni"


Igen, mert a szabadság nem azt jelenti, hogy ölbe kapsz minden földi jót. Azt akarod, hogy szavazzanak rád? Csinálj egy normális programot, vitatkozz, érvelj, tanulj közgazdaságtant, jogot, idegen nyelveket.


De már ezeken elbuktál! Ezek alapján mit vársz? Hogy ennek ellenére ne merjelek kritizálni, mert...nő vagy? Ezt valami szentségi státuszként kéne viselnem? Hát ne haragudj, nem így megy. Ha kifogásolni valóm van a mondandóddal kapcsolatban, akkor igenis kifejezésre juttatom a véleményem - ha férfi vagy, ha nő.

2016. ápr. 13. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/184 anonim ***** válasza:

"Nem, nem adott. Majd akkor lesz adott, ha 0 olyan ember lesz Magyarországon, aki sokkal kevésbé szavaz egy nőre, mert úgy gondolja egy nő kevésbé tud felelős döntéseket hozni. De minek beszélek én, szerinted ez se gátolja a nők szabadságát a politizálásban, ahogy semmi más sem."


Ezt inkább köszönd meg a politikus nőknek.

Merkel: hazaáruló

Clinton: több botránya volt mint nekem megfázásom

De pl a magyarokról alig tudok valamit mert nincsenek a hírekben. Van egy középkorú mszp-s aki gyakran benne van, van egy mszp-s aki nagyon jól néz ki, de ezen a két információn kívül semmit nem tudok, meg van Dúró Dóra, kb az egyetlen számomra pozitív női politikus

2016. ápr. 13. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/184 A kérdező kommentje:

"Jogilag korlátozva vagy attól, hogy a versenyszférában, vagy a politikában próbáld ki magad?"


Mármint a nők? Igen, arról szólt a hozzászólásom fele és érdekes módon a te hozzászólásod fele is, hogy a nők korlátozva vannak a versenyszférában. Ott van, olvasd el a saját hozzászólásodat, amiben ismét leírtad ezt.


"A profit maximalizálása érdekében ha férfit kell alkalmaznia, férfit fog alkalmazni, ha nőt, akkor nőt (mint pl. vendéglátás)."


Ezt hívják elnyomásnak. És hozzátéve, hogy burkolt prostitúciónak, ha a nők testét használják haszonszerzésre.


"Ha majd nyolcszor megerőszakoltak, meg tizenháromszor megköveztek, majd akkor mesélj nekem nyílt elnyomásról..."


Hát én se értem ezeket a feministák. Már kiharcolták, hogy csak a férjük erőszakolja meg őket. Mit szeretnének még ezek?


"Ha szabad körülmények között úgy alakul"


Ha szabad körülmények vannak akkor igen, de nincsenek, ezért az egész idézet nem ér semmit.


"Igen, mert a szabadság nem azt jelenti, hogy ölbe kapsz minden földi jót. Azt akarod, hogy szavazzanak rád?"


Szóval ha egy nőről nem gondolják, hogy nem tudja irányítani az országot, mert nő, akkor már megkapott minden földi jót?

2016. ápr. 13. 20:45
 36/184 anonim ***** válasza:
100%

"Mármint a nők? Igen, arról szólt a hozzászólásom fele és érdekes módon a te hozzászólásod fele is, hogy a nők korlátozva vannak a versenyszférában. Ott van, olvasd el a saját hozzászólásodat, amiben ismét leírtad ezt."


Jajj már, szövegértelmezés nem megy? :D Azt írtam, hogy a multi nem feltétlenül fog téged alkalmazni. Ez NEM egyenlő azzal, hogy semmiképpen sem fog téged foglalkoztatni. Olyan nehéz ezt megkülönböztetni?


"Ezt hívják elnyomásnak. És hozzátéve, hogy burkolt prostitúciónak, ha a nők testét használják haszonszerzésre."


Miért lenne ez elnyomás? Elolvasod te egyáltalán, amiket írok?


"Hát én se értem ezeket a feministák. Már kiharcolták, hogy csak a férjük erőszakolja meg őket. Mit szeretnének még ezek?"


Persze, mert minden férj erőszakoló. :D Gratulálok, itt mutatkozik meg a feminizmus valódi arca. Nektek ez a gittegylet már rég nem az egyenjogúsításról szól, hanem a férfigyűlöletről... :)


"Ha szabad körülmények vannak akkor igen, de nincsenek, ezért az egész idézet nem ér semmit."


És mennyiben tennéd Te szabaddá a körülményeket, hogy kvótaszerűen, azaz gondolom állami törvénykezéssel írnád elő a nők számát egy munkahelyen? Mert nekem ez minden, csak nem szabad. Ugyanígy gondolkodtak anno a kommunisták egyébként: állami törvénykezéssel, a piaci szabályokra fittyet hányva, kvóta alapján osztottak vezető pozíciókat zéró képzéssel és tudással bíró embereknek, egyetlen kikötés az volt, hogy munkás-paraszt családból származzon. Mai napig nyögjük ennek a hatását. Szóval előbb tegyél le valamit az asztalra, majd azután várj eredményeket.


"Szóval ha egy nőről nem gondolják, hogy nem tudja irányítani az országot, mert nő, akkor már megkapott minden földi jót?"


Szabad körülményekről rinyálsz, de elő akarod írni, hogy mit gondoljanak a nőkről. Nem szúrja a gerenda a szemedet? :D


Egyébként meg próbálj már a női elnyomás nyomasztó posványán kívül gondolkodni. Egyszer sem azért kérdőjeleztem meg a politikai képességeidet, mert nő vagy, hanem azért, mert ostobaságokat írsz, ezen felül láthatóan a szorgalom sem erényed, ha ennyire beleragadtál ebbe a "mocskos-férfiak-miatt-nem-tudok-érvényesülni" retorikába.


Könnyű dolog a másikat hibáztatni saját sikertelenségeinkért. Végülis a 20. század összes trendi politikai ideológiája is ezt csinálta :)

2016. ápr. 13. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/184 A kérdező kommentje:

"Miért lenne ez elnyomás?"


Mert belefér az elnyomás definíciójába.


Félreértés ne essék, én tudom hogy szerinted ez nem igaz és nálad az elnyomás ott kezdődik, hogy ketrecekbe zárják a nőket és egy arra járó férfi tetszés szerint szexelhet velük. Éppen ezért nem akartam korábban vitatkozni, mert szerintem lehetetlen ekkora világnézetbeli különbséget áthidalni.


"Szabad körülményekről rinyálsz, de elő akarod írni, hogy mit gondoljanak a nőkről."


Szóval beismered, hogy ezt gondolják a nőkről.


Egyébként nem vagyok nő. De te ezt gondoltad rólam, mert szerinted csak egy nő írhat ilyeneket. Újjabb előítéletet farigcsáltál.

2016. ápr. 13. 21:50
 38/184 anonim ***** válasza:
100%

"Mert belefér az elnyomás definíciójába."


Szótári definíció, vagy egyéni önkény alapján hozott definíció? Gondolom innentől kezdve minden, ami kicsit is ellentmond neked is elnyomásnak mondható?


"Szóval beismered, hogy ezt gondolják a nőkről."


Beismerem, hogy ha egy nő ostoba, akkor igenis alkalmatlan vezetőnek. Mint ahogy egy férfire is igaz ez.


"Egyébként nem vagyok nő. De te ezt gondoltad rólam, mert szerinted csak egy nő írhat ilyeneket. Újjabb előítéletet farigcsáltál."


Ójaj, nahát :D Belefutattom az ország 3 férfi feministája közül az egyikbe? Egyébiránt te inkább ne dobálózz az előítéleteiddel, amikor pont az előző hozzászólásodba deklaráltad, hogy a házasságban minden férj erőszakoló. Vagy neked szabad? :)

2016. ápr. 13. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/184 A kérdező kommentje:

Szótári definíció.

Kíváncsi lennék mit tartasz te elnyomásnak. Mutass egy újságcikket, amiben egy nem túl régi Magyarországon történt nőket elnyomásról van szó.


"Beismerem, hogy ha egy nő ostoba, akkor igenis alkalmatlan vezetőnek. Mint ahogy egy férfire is igaz ez."


Nem ezt, hanem hogy Magyarországon sokan úgy gondolják, hogy nők nem tudnak kormányozni, mert nők. Ezt ismerted be, mivel így volt értelme annak a mondatodnak, hogy én akarom megszabni mit gondoljanak az emberek.

2016. ápr. 13. 22:07
 40/184 anonim ***** válasza:
100%

"Szótári definíció.

Kíváncsi lennék mit tartasz te elnyomásnak."


Például egy Észak-Koreát, Indiát, Iránt, Közép-Afrikai országot. Tudod, olyan helyeket, ahol konkrét elnyomás van. Ahol a nők nem szavazhatnak, nem járhatnak egyetemre, nem vezethetnek kocsit, nem hordhatják azt a ruhát, amit akarnak, vagy kisgyermekként megcsonkítják a nemi szervüket, érzéstelenítés nélkül.


Esküszöm elég csak leírni ezeket, hogy undorodjak a hazai feminizmustól, ami olyan dolgok miatt picsog, hogy XY nő nem kapta meg a munkahelyen az előléptetést, tehát automatikusan el van nyomva az üvegplafon miatt amit a gonosz (természetesen férfi) főnöke emel a feje fölé...


"Nem ezt, hanem hogy Magyarországon sokan úgy gondolják, hogy nők nem tudnak kormányozni, mert nők."


Nem. Arról volt szó, hogy a nőknek szabad az út politika felé, csak nem élnek vele, mert nem akarnak ebbe az irányba menni. És különben sem értem az egész gondolatmenetet. Miért függ a nemtől szerinted a kormányzás képessége?

2016. ápr. 13. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!