Kezdőoldal » Tini párkapcsolatok » Szerelem » Mit tegyek? (fontos)

Figyelem! A Tini párkapcsolatok kategória kérdései 16 éven felüli látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit tegyek? (fontos)

Figyelt kérdés
Elhívtam egy lányt randira, egyidősek vagyunk, szépen alakulgattak a dolgok, már előtte is barátok voltunk. Megbeszéltük hogy nem fogjuk elsietni a dolgot. 3 hétig nagyon jól éreztük magunkat, nagyon tetszettem neki, én szerelmet vallottam neki. Egyszer csak mondta hogy neki fontosabb a tanulás, és hogy szerinte nekem csak egy csaj kell, bár ezt próbáltam megcáfolni, mert nem így van, de sikertelenül. Láttam rajta hogy ő is szomorú volt amikor elküldött, mert ezalatt a 3 hét alatt eléggé egymásba habarodtunk. Ekkor eléggé elvesztettem a fejemet, mert elég kezdő vagyok még a párkapcsolatok terén, ő már nem, a szüleimmel is csak egész nap veszekedtem, ezen okok miatt elhagytam önmagamat, egyszerűen más ember lettem. Elkezdtem kérdezgetni hogy mikor jön randira, egyszer azt mondta hogy nem akar tőlem semmit, máskor azt hogy még átgondolja. Múltkor megleptem őt amikor leszállt a vonatról, hazakísértem, veszekedtünk is meg nem is, és úgy váltunk el hogy még átgondolja, csak adjak neki időt. Ez 5 napja volt. A szülei is veszekednek vele hogy jöjjön velem össze, mert nagyon kedvelnek engem. Adtam a szüleinek egy gyönyörű nyakláncot(el voltak tőle ájulva) hogy tegyék be a karácsonyfa alá. Remélem hogy hívni fog ma este, hogy megköszönje, és akkor meg tudnánk beszélni ezt az egész dolgot közöttünk. Ha élőben találkozunk(bár ő telefonon akarja majd elintézni) mit kéne tennem/mondanom hogy visszaszerezzem? Az az igazság hogy nekem is volt időm pihenni, és rátalálni újra a valódi énemre ezidő alatt, és azt akarom a tudtára adni, hogy ő azt az énemet utasította vissza, nem a valódit, mert az nagyon tetszik neki. Szóval nem tudom hogy mitévő legyek.
2015. dec. 24. 21:07
 1/5 anonim ***** válasza: