Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha nem azt kaptam amit rendelt...

Ha nem azt kaptam amit rendeltem, és ez 14 napon túl derült csak ki, mit tehetek?

Figyelt kérdés

Az eladó pofátlanul viselkedik, elég nagyot buktam a nemtörődömségén, ugyanis autóalkatrészekről lévén szó, az autót több munkadíjjal csinálták meg, plusz még egyszer meg kellett vennem amit már egyszer kifizettem, hiszen rossz alkatrészeket postáztak, stb, stb sérelmek értek ez által.

Ő nem igazán foglalkozott velem, hiszen túlléptem az ő általa ismételgetett 14 napot... De az a 14 nap arra van, hogy indoklás nélkül visszaküldhetem, mert mégsem akarom, meggondoltam magam... Ő VISZONT NEM JÓ ALKATRÉSZEKET KÜLDÖTT! Most eljutottunk odáig, hogy küldjem vissza, és akkor ha minden igaz visszakapom a pénzem...

De! Már a szerelőnek is 10 ezer ft feletti összeggel többet kellett fizetnem, kölcsönkéregetés, stb, és még én postázzam fel? Milyen dolog ez? Elnézést sem kértek!

Nincs erre vonatkozó törvény esetleg? Mert szívesen beperelném, mivel szerintem igazam van 100%-osan, így a perköltség is őt terhelné!

Hívtam a fogyasztóvédelmet, de vmi Békítő bizbaszhoz irányítottak, ami eléggé felesleges volna itt. Nem értem...

Tudna valaki segíteni?

Köszönöm előre is!


Ui.: Ha ezt nyilvánosságra hozom, hogy más is tudjon erről, akkor elkövetek vmi törvényelleneset? Mert ő azzal támadott, ha ilyesmiket fogok írni bárhová, feljelent!



2014. aug. 27. 15:00
 1/2 anonim ***** válasza:
Békéltető testületet ajánlottak, ez azért van, hogy ne kelljen rhosszú ideig pereskedni. Nyugodtan fogadd el, az eladónak is ott kell lennie, olyasféle ez, mint amikor két gyerek összebalhézik és egy idegen kibékíti őket. Majd ott kiderül, hogy hibázott-e, ha igen, akkor kártérítési kötelezettsége lesz, ha nem hibázott, mert nem volt jó a rendelés, akkor viszont buktad a plusz költségeket.
2014. aug. 27. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Nagyon bonyolult a procedúra, de lehet meg fogom lépni. Kicsit idegesítő, hogy ennyire lesz@arják a vásárlót, miután fizetett... undorító ez a bánásmód!

Hívtam a békítő testületet, fogyasztóvédelem után, és a nő arról beszélt, hogy ők megpróbálnak kibékíteni! Na de az ilyenekhez nem elég egy ilyen békítő próbálkozás. csak a büntetésből értenek. jogi tanácsot nem kaptam, kérdeztem mi van ha nem fizet, és nem is békítenek ki minket, azt mondta nem tudja... mondom semmilyen lehetőségem, törvény, vagy bármi?? Azt mondja utána ha nem békítenek ki minket, jön a perelés lehetősége, ha akarok... Ennyit a vásárló védelemről...

köszönöm a választ!

2014. aug. 27. 20:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!