Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Ford Mustangban mi kerül...

Egy Ford Mustangban mi kerül 13 millió forintba?

Figyelt kérdés

Egy Dacia Dustert már 3 millió forint környékén is meg lehet kapni. Oké, hogy rosszabb az anyagminőség, meg egyszerűbb a motor, viszont a Mustang motorja annyival azért nem bonyorultabb, hogy igazságos legyen érte +10 millió. Ugyanez igaz a felhasznált anyagokra is.


A mai autók nincsenek kicsit túlárazva?



2019. okt. 23. 11:33
1 2 3 4 5 6 7 8
 21/77 A kérdező kommentje:
#19: Bárcsak lenne esze az embereknek és ezt tennék. Akkor szépen a Mustang ára is lemenne 3 millió környékére, így használtan meg lehetne venni mondjuk 1 millióért.
2019. okt. 23. 17:43
 22/77 anonim ***** válasza:
85%
Oké, maygarul nincs pénzed mustangra, és ahelyett, hogy esetleg megpróbálnál tenni érte inkább az ára a hiba :D :D
2019. okt. 23. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/77 anonim ***** válasza:
76%
Kérdező: a Mustang a saját kategóriájában olyan, mint a Duster az övében: olcsó. A Mustang mégis prémiumabb, mint a Dacia.
2019. okt. 23. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/77 Barnabas333 ***** válasza:
73%
A 3milliós Dusterben még klíma sincsen. Bennem nem merült fel ilyen gondolat mint benned, vettem 5milláért egy Kia ceedet újat és imádom. Egy full extrás Duster ugyanennyi akkor ez már jobb nekem. A főnököm most vett új A8as Audit az meg volt vagy 30-50milla gondolom neked akkor az a világ legnagyobb lehúzása...
2019. okt. 23. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/77 anonim ***** válasza:
79%

Azt a rohadt életbe... Itt azért nagyon komoly gondok vannak :D

Felhúzni egy autógyárat? Saját márkával? Itt magyarországon? Látszik hogy fogalmad nincs az egész autóiparról, és hogy milyen irdatlan pénzek vannak benne. Ha Magyarország Top 100 leggazdagabb embere állna össze, még az is kevés lenne egy új márka és egy rendes, sorozatgyártásra képes gyár felépítéséhez. Látszik, hogy fogalmad nincs az egész autóiparról és annak működéséről. Euró milliárdokról beszélünk itt ember...


Szerinted attól, hogy valaki képes egy autót 0-ról összerakni, akkor az tudni fogja ezt sorozatgyártani? Igen, nyilván...

Hagyjuk is az egészet, mert olyan bődületes baromságokat írtál le, hogy az valami hihetetlen. Tényleg fogalmad sincs az egészről. Hogy milyen autóipari szabványok, elvárások, törvények vannak. Azt hiszed, bármi forgalomba kerülhet ami gurul. Nagyon nem...Nem győzöm hangsúlyozni, milyen irdatlan pénzek, fejlesztések, és munka van csak egy modellben... Hát még egy komplett márkában.


Csak egyet kérdezek, aztán lehet megérted. Felhúzod a kis gyáradat 1000 emberrel. (Ami nevetségesen kevés) Legyártotok valamennyi autót. Abban mondjuk meghal csak 1 valaki közúti forgalomban. Kiderül, hogy a te gyárad hibájából, mert ti elszámoltatok valamit. Ki fog börtönbe menni? TE? Aki megálmodta az egész csodát, mert azt hitte tud autót gyártani? Vagy ki?


Jelenleg olyan cégnél dolgozom, ami autóipari beszállító. Rolókat gyártunk autókba. És több mint 1500-an dolgozunk itt. És itt millió eurós nagyságrendek vannak. Csak hogy tudj mihez viszonyítani...


Bárki aki egyetértett a kérdező agymenésével, annak sincs sok esze. Semmi köze itt németek kartellezéséhez. Egyszerűen iszonyat munka és pénz a semmiből felépíteni egy új autómárkát. Aztán ha meg is van az anyagi háttér... Őszintén... Ki venné meg? KI? Vennél 2 millióért egy NONAME magyar autót, ami tegyük fel 2 éve van a piacon mint autómárka? Vagy inkább vennél ugyan ennyiért egy elismert autógyártótól valamit... Naugye...

Aki pedig a Teslával akar ellenpéldálózni, hogy háááde neki is sikerűűűt... Az el se kezdje :D Azok is vergődnek...Nem sok nyereséges időszakuk volt. Aztán az autó minőségét inkább meg se említsük...


Kérdésre is válaszolva: A Mustang nagyon jó ár érték aránnyal rendelkezik. Ennyi pénzért ennyi lóerőt egy német márkánál 3 szor ennyiért kapsz. De akkor teszem fel a kérdést. Mennyiért kéne adni egy mustangot? 5 millió? Mint egy Golfot? Vagy mire gondolsz? Mi szerinted egy reális ár? De akkor fordítsuk meg. 14 milliós Mustang... Egy jobban felextrázott Skoda Superb is belefut ennyibe...Pedig az aztán abszolút átlagos autó, ami lomha mint a dög. Na most akkor? Még mindig drága a Mustang?


Atya úr isten ennyi agyhalottat...

Nyissatok autógyárat. Ha sikerül, én leszek az első vevőtök...

2019. okt. 24. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/77 anonim ***** válasza:
82%

"5 millió? Mint egy Golfot?"


Az az igazán szép, hogy Golfot sem kapsz ennyiért újonnan :D 7 misiről indul a fapad.


Plusz mindig mindenki abba a hibába esik, hogy szernitük az autót anyagáron kéne adni. Hát anyagáron biztos nincs 13 millió egy Mustang, de talán még 1 se. Viszont kismillió más dolognak van költsége. A befektetett tőkének, a kutatás-fejlesztésnek, stb. Meg hát ugye ők nem szívjóságból építenek autót, hanem keresni is akarnak rajta. Plusz ugye egy 13 milliós autón ugyan úgy 27% ÁFA van, ami jelen esetben 2,8 millió nagyjából.

2019. okt. 24. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/77 anonim ***** válasza:
73%

"Szerintem ha a magyar nemzet összefogna és felépítene egy autógyárat, 10millió forint értékben akár lambhorgini szintű autókat is árusíthatnánk és kereslet is lenne rá."


Már a kérdés is ordas baromság volt, de ez?


Nemzeti Autógyár, gyártaná a magyar csodát?

2019. okt. 24. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/77 A kérdező kommentje:

"Saját márkával? Itt magyarországon? Látszik hogy fogalmad nincs az egész autóiparról, és hogy milyen irdatlan pénzek vannak benne":


Valahogy a szocializmus idején a mégis sikerült, bár mi buszokat gyártottunk. Románia még sokkal szegényebb volt, mint mi és.. most is egy Román autó a téma.

Egyébként pont erről beszélek, hogy a kezdeti tőkebefektetés olyan nagy, hogy ha valakinek egyszer elég pénze lesz rá, utána túlárazottan fogja árulni.


"Szerinted attól, hogy valaki képes egy autót 0-ról összerakni, akkor az tudni fogja ezt sorozatgyártani?":


Henry Fordnak 100 éve sikerült. Azóta nekünk könnyebb dolgunk van, mert automatizálással olcsóbban is megoldhatnánk. Az persze igaz, hogy ezt valakinek még ki kell fejleszteni, de egy 30 fős fejlesztőcsapat pár év alatt megoldja.


"Hogy milyen autóipari szabványok, elvárások, törvények vannak.":


Szerintem is túl van szabályozva, pont azért, hogy ne legyenek új belépők és a jelenlegi piaci szereplők szabadon kartellezhessenek.


"És több mint 1500-an dolgozunk itt. És itt millió eurós nagyságrendek vannak.":


Mivel nincs igazi piaci verseny, nincs szükség hatékony munkára se.


"Ki venné meg? KI? Vennél 2 millióért egy NONAME magyar autót, ami tegyük fel 2 éve van a piacon mint autómárka?":


Ez viszont jogos. Talán ha 21. századi ifjúság felnőtté válik, máshogy fog gondolkozni, mint a jelenlegi generáció... talán. De nekem is pont az emberek gondolkodásával van bajom.


"Aki pedig a Teslával akar ellenpéldálózni, hogy háááde neki is sikerűűűt... Az el se kezdje :D Azok is vergődnek...Nem sok nyereséges időszakuk volt":


Majd ha 30 év múlva az értelmes kormányon hoznak egy döntést, hogy mától csak elektromos autót szabad eladni...


"Aztán az autó minőségét inkább meg se említsük...":


Mi a gond a minőségével? Én nem disznek veszem az autót, hanem használati eszköznek. Arra kb a Tesla jobb, mint bármi.


"A Mustang nagyon jó ár érték aránnyal rendelkezik. Ennyi pénzért ennyi lóerőt egy német márkánál 3 szor ennyiért kapsz.":


A német márkák számomra említésre sem méltóak. Nem csak lehúzzák az embert, de még rondák is.

2019. okt. 25. 08:31
 29/77 anonim ***** válasza:
65%

"Valahogy a szocializmus idején a mégis sikerült"


A többire nem is reagálnék.

Nem véletlenül omlott össze a keleti blokkban az összes állam. Voltál valaha is országhatáron kívül, hogy mi van tőlünk nyugatra, ahol nem volt pár évtized "áldott" szocializmus/kommunizmus?

2019. okt. 25. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/77 A kérdező kommentje:

Ezt úgy mondom, hogy amúgy szerintem a szocializmus gazdaságilag elég rossz volt, de még így is, ennek ellenére versenyképesek tudtunk lenni buszgyártásban.

Ugyanez 1975 előtt a szocialista autóiparra is igaz volt, utána viszont valahogy megállt az idő és 1989 -ben még kb ugyanaz a Trabant volt piacon, mint 1970ben.

2019. okt. 25. 16:25
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!