Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Ford Mustangban mi kerül...

Egy Ford Mustangban mi kerül 13 millió forintba?

Figyelt kérdés

Egy Dacia Dustert már 3 millió forint környékén is meg lehet kapni. Oké, hogy rosszabb az anyagminőség, meg egyszerűbb a motor, viszont a Mustang motorja annyival azért nem bonyorultabb, hogy igazságos legyen érte +10 millió. Ugyanez igaz a felhasznált anyagokra is.


A mai autók nincsenek kicsit túlárazva?



2019. okt. 23. 11:33
1 2 3 4 5 6 7 8
 31/77 Beviz Elek ***** válasza:
74%

Hogy mi volt 100 éve, az teljesen más. Màr nem elég hogy legyen rajta kerék és guruljon, rengeteg szabálynak meg kell felelniük az autóknak. A szabályokat nem azért hozzák hogy ne hozhassanak létre új autómárkát, hanem azért hogy az autó az utasok, gyalogosok biztonságát védje, a környezetre kevésbé legyen ártalmas.

A beszállítók között is nagy verseny van, az autógyárak ott spórolnak ahol tudnak.


A Dacia-kkal kapcsolatban nagyon tévúton jársz. Nem azért vették mert annyira jó volt, hanem azért mert nem volt más. Ma felmész az internetre, összehasonlítod az autókat és olyat veszel amilyet akarsz. Romániában kifizetted az új Dacia árát, évekkel később átvehetted az autót és ha sikerült elintézned (plusz pénz, barátok), akkor esetleg kaphattál egy külföldre szánt, jobban összerakott autót. Más esetben a hazaút után felfogadtál egy szakembert aki szétszedte majd újra, rendesen összerakta az autót.

Nem azért mert ez volt jó, ez volt olcsó, egyszerűen nem volt más. Igazából... benzin se nagyon...


A Dacia annyira jó, annyira megállta a helyét, hogy felvásárolta a Renault.

2019. okt. 25. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/77 anonim ***** válasza:
87%

Persze, volt az egy szem buszgyár, ami kijött egy konstrukcióval, ami nem volt túlzottan rossz, majd 30 évig ültek babérokon, aztán szépen elsorvadt az egész. Tényleg ez a járható út...

Erre is nyomd a minuszt

2019. okt. 26. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/77 anonim ***** válasza:
45%

Egyébként nekem nagyon úgy tűnik hogy a kérdezőnek savanyú a szőlő kicsit a német autókkal kapcsolatban.


Abban igazad van, hogy a szabványokat, szabályokat, törvényeket azért hozzák, hogy ne legyen olyan "könnyű" belépni a piacra. De nem azért mert féltik a piacot, meg a saját piaci részesedésüket... Nem lennél nekik konkurencia.

Azért vannak ezek a szabályok, törvények, hogy ne álljon neki minden hülye autót gyártani, akinek neadjisten van pénze, és úgy kel fel reggel... Pontosan ezért van ennyire szabályozva ez az egész.


Ha nem dolgozol autóiparban, nem tudom neked elmagyarázni. Ebben kell dolgozni napi szinten, és rájössz mennyire összetett az egész. Ne emlegess már 100 éves példákat.

Amikor 100 éve annyi volt a kritérium, hogy guruljon az autó...

Ma meg annyi mindennek meg kell felelnie, hogy nem is képzelnéd... Törésteszt, égés, károsanyag kibocsátás, fogyasztás, káros anyagok magában a gyártásban, alkatrészekben, gyalogosbiztonság rengeteg rengeteg szabvány, törvény és még lehetne sorolni holnapig.

Nem úgy van, hogy összetákolsz amit akarsz, és azt pikk pakk szériagyártod, aztán 1 hónap múlva forgalomba kerül. Arról ne is beszéljünk milyen hatalmas felelősség egy ilyen...

Gondolj vissza a VW konszern féle károsanyag kibocsátás elkummantására. Nem halt meg senki. Úgy istenigazából senkinek nem tűnt volna fel. Csaltak az értékekkel, ennyi. De csattant ott néhány bilincs... És ők azért elég nagy emberek voltak.


Arról nem is beszélve, hogy az ilyen autógyárak mögött van egy elég komoly szervezeti felépítés, amit szintén szabványok írnak elő. Mást ne mondjak, pl. a minőségügyi rendszer. Ergo nem csak az van előírva hogy mit gyárts, és az minek feleljen meg, hanem az is hogy hogyan.

Ne gondold, hogy ezt olyan könnyű megcsinálni a mai világban, mint annó...


A Teslához pedig:

Miaz hogy a Tesla a legjobb? Mert elektromos? Neked nem számít a minőség? Láttál már ilyet belülről? Vicc az egész. Ha neked nem számít mit kapsz a pénzedért, meg nem számít hogy néz ki egy autó belülről, akkor vezess egy 200 ezer Forintos Swiftet. És kerülnek 20-30 millió forintba...Amúgy meg egy 3 milliós Suzuki igényesebben néz ki belülről. Tényleg a legjobb választás...


Hagyjuk is... Annyira bonyolult, és összetett dolgokról hiszed hogy pofon egyszerű... Semmi rálátásod nincs.

Elmondom neked, még egy légzsák gyártó vállalatot / gyárakat is rohadt nehéz lenne felépíteni. Hát még egy egész autót...


Mindezt úgy mondom neked, mint autóipari minőségügyben dolgozó... (Nem, nem sori végellenőr :D ) Szóval könyörgöm próbáld meg felfogni amit leírtunk.

2019. okt. 29. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/77 A kérdező kommentje:

"De nem azért mert féltik a piacot, meg a saját piaci részesedésüket...":


Csakhogy biztonság nem az ilyen szabályokon múlik, hanem máson. Most olvastam, hogy pl a városi terepjárókat vezető emberek 11% -al nagyobb valószínűséggel halnak meg, mint mások. Ha engem a biztonság érdekelne, nem az autókat szabályoznám, hanem pl a közúti sebességet korlátoznám mindenhol max 50km/h -ra. Mindenhol valódi, kikényszerített korlátozással. A biztonság ilyen dolgokon múlik. Azt mondani, hogy ez a sebesség neked kevés, megint baromság, mivel az idő felét a közlekedési dugókban töltöd el úgy is. Az igazi biztonság a vezetési stílusnál és a sebességhatárok tényleges betartásánál kezdődik, nem az autóban.

2019. okt. 29. 09:02
 35/77 A kérdező kommentje:
égés, károsanyag kibocsátás, fogyasztás, káros anyagok magában a gyártásban, alkatrészekben, gyalogosbiztonság rengeteg rengeteg szabvány, törvény és még lehetne sorolni holnapig: Ez mind oké és jó, bár én nagyobb hangsúlyt fektetnék széndioxid kibocsájtásra. Ez a mostani diesel ellenesség pl egy baromság.
2019. okt. 29. 09:05
 36/77 A kérdező kommentje:
A Teslához pedig: Hoztak egy autót, amit az unokáink is használhatnak, ráadásul még gyors, tágas és kényelmes is. Mi kell még?
2019. okt. 29. 09:07
 37/77 D. Brasco ***** válasza:
65%

34)ismét látszik,hogy remek rálátásod van a dolgokra ezzel a menjünk mindenhol 50-el!Remek ötlet!Sőt szerintem eleve tiltsuk be az autokat is mert akkor nem lesz mivel szaguldozni!

Egyebkent meg a rendőrségi propagandával szemben továbbra se a tényleges hanem a relativ gyorshajtas a legtöbb baleset forrása!Értsd:nem attol lesz baleset hogy valaki a pályán jó latasi viszonyok kozott nulla forgalom mellett mondjuk 160-al megy,hanem attol hogy jóskapistának meg kell mutatni a haverok előtt hogy a béjemvé milyet megyen a hóban,es mondjuk az országuton tulvállaja magát,mert hiaba lehetne ott elvileg 90-el menni,de mondjuk ő 70-nel megcsúszik és leesik az utrol!Mert mondjuk azt a kanyart hóban 50-el sem lehetne bevenni!


35)te nagyobb hangsulyt fektetnel a szendioxid kibocsájtásra,majd felhozod a dizelt,miközben azt a nitrogéndioxid meg a szállo por(értsd korom)miatt köpködik!De egyebkent ezzel az egesz környezetvédelmi dologgal az a baj,hogy ennek az egesz szabályozásnak semmi ertelme nincsen amig ez az egesz csak europanak fontos,a világ többi részén meg a nálunk levedlett majd odavitt 30éves roncsok még évtizedekig okádják magukbol a szennyet minden féle következmény meg szabályozas nelkul!


36)a tesla meg nem tudom mit keres itt a duster meg a mustang mellett?!De szerintem még te sem......

2019. okt. 29. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/77 A kérdező kommentje:
Mondjuk sajnos a Tesla van a legjobban túlárazva, hiszen az elektromos motor összerakás a legegyszerűbb.
2019. okt. 29. 18:21
 39/77 anonim ***** válasza:
Szerinted ezen mulik az ár, ez már tényleg paródia.
2019. okt. 29. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/77 anonim ***** válasza:
Hát ja, tényleg túlárazott lenne, ha a villanymotor egy hosszabbítóról menne, de hát milyen meglepő, nem arról megy.
2019. okt. 29. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!