Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Ford Mustangban mi kerül...

Egy Ford Mustangban mi kerül 13 millió forintba?

Figyelt kérdés

Egy Dacia Dustert már 3 millió forint környékén is meg lehet kapni. Oké, hogy rosszabb az anyagminőség, meg egyszerűbb a motor, viszont a Mustang motorja annyival azért nem bonyorultabb, hogy igazságos legyen érte +10 millió. Ugyanez igaz a felhasznált anyagokra is.


A mai autók nincsenek kicsit túlárazva?



2019. okt. 23. 11:33
1 2 3 4 5 6 7 8
 51/77 A kérdező kommentje:

Egyébként ezt a kérdést is én írtam:


https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__10..


Ha modern bmw -t nem is, egy ilyet szerintem tudnánk csinálni, ha akarnánk.

2019. nov. 14. 23:08
 52/77 anonim ***** válasza:
73%

Csak nem bírod elengedni igaz?


Értsd meg végre, hogy nagyon kevés és felületes, sokszor hibás információd van az autóiparról.


Nem, nem lehet csak úgy összebarkácsolni egy autót, semmilyen szempontból sem működőképes az ötlet.

Ha az lenne, létezne.

2019. nov. 15. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/77 anonim ***** válasza:
67%

Na jó mostmár kicsit unom, eddig toleráltam magam. De leírom. Sík hülye vagy az egészhez. Ennyi. Pont. A legdurvább az, hogy képtelen vagy belátni. Gyökér vagy hozzá. Már bocs. Akkora ökörségeket magyarázol itt... De szent meggyőződésed, hogy igazad van. És full komolyan gondolod.


Már nem egy ember leírta... Hogy kapargatod a felszín 0,001%-át és azt hiszed mindent tudsz az autóiparról.

Gépészmérnökök megterveznék házi feladatba? :D

Ennyire ostoba vagy komolyan?

Beleülnél egy olyan autóba te? Amit házifeladatban ingyen terveztek gépészmérnökök egy hét alatt? Gondolkodjál már...


Ebből látszik, hogy sík ostoba vagy az egészhez. Azt hiszed van egy kasztni, beletesznek egy motort, 4 kereket, meg a belsejét, és kész az autó igaz? És mehet forgalomba. Lehet nyomni szériában. És hát mi olyan nagy cucc ebben megtervezni, meg legyártani...


Látszik, hogy soha autóipar közelében sem voltál még, és itt helyben kérlek meg rá, hogy ne is menj.

És még mindig 100 éves példákat emlegetsz. Amikor az autók mentek 50-el, meg annyi volt a kritérium, hogy guruljon. Ha ez megvolt, és nem gyulladt fel, akkor az jó volt.

Ma meg... De mindegy hagyjuk is. Leírták százszor. Nem írom le megint. Hülye vagy hozzá és kész. Ismerd el. Pont. Vezesd az autód, többet ne akarj róla tudni. Ne akard tudni hogy hogyan készült, és mi van mögötte. Mert képtelen vagy felfogni a történelemszakos agyaddal.


De te...biztos te hoznál létre egy márkát. 1000 emberből. És hoznád mindezt olyan minőségben és mennyiségben, hogy mindenki letolná a gatyáját. Hát persze...

2019. nov. 15. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/77 anonim ***** válasza:
Inkább vegyé egy susukit éne akard tudni, hogy készül az autó
2019. nov. 15. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 55/77 A kérdező kommentje:
#53: Na jó most már én is személyeskedek egy kicsit. Tudom, hogy félsz, hogy az automatizálás következtében ki az hozzád hasonló kishitű inkompetems nyomikat ki fogják rugni a pcs -ába, de hidd el, jobban jársz, ha elfogadod a jövőt és alkalmazkodsz hozzá. Szerintem te is látod, hogy az európai autóipar vagy megújul és növeli a hatékonyságot, vagy hamarosan úgy fog járni, ahogy a "hiradástechnika" is, hogy az olcsó kínai tömegtermékek el fogják árasztani a piacot és az európai márkák a versenyt nem fogják bírni.
2019. nov. 17. 13:17
 56/77 Beviz Elek ***** válasza:
100%

A Tesla rengeteget robotizált, sokat egyszerűsített a gyártáson azért hogy fel tudja venni a versenyt más gyártókkal.

Még mindig egy kicsi gyártó, de 2018 végén így is 49ezer teljes munkaidőben bejelentett dolgozója volt, ebbe ugye nem számítanak bele a vállalkozók, stb, tehát ennél sokkal magasabb a valós szám.

Nyomhatod a butaságaidat, de egy álomvilágban élsz.


Jelenleg is vannak olcsó kínai kocsik, de nem tudnak megfelelni az európai követelményeknek, emiatt nem árusíthatóak itt. Ha a kínaiak fejlesztenének hogy Európában is árusíthassanak (hogy ne csak a lemásolt, rossz minőségű autókat nyomathassák a belpiacon), akkor azoknak a járműveknek is megugrana az ára, nem igazán tudnának versenyezni.


Főleg most, az elektromos autók terjedése óta sírnak az európai gyártók hogy súlyos milliárdokba kerül 1-1 motor kifejlesztése és rengeteget buknak ha a szigorítások/elektromos autók keresletének növekedése miatt nem tudják a befektetett pénzt apránként visszahozni.


Óriási gyártók sokezer milliárdos bevétellel sírnak csak a motorok miatt. Miből gondolod hogy egy komplett autó kifejlesztése a semmiből olyan egyszerű? Fejezd már be, ne legyél mégnevetségesebb.

2019. nov. 17. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/77 anonim ***** válasza:
65%

#55 De aranyos vagy :D

Mert te azt hiszed, hogy akárhova automatizálódik a világ, nem lesz szükség emberekre? Megint a saját hülyeségedről adtál tanúvallomást. Megmondtam, hogy nem sori összeszerelő vagyok. Mérnökként dolgozom. Nyugodj meg, mérnök mindig is kellett, és kelleni fog. A végzettségemmel bárhol, bármikor el lehet helyezkedni, ugyanis keresik az ilyeneket. És nem nettó 200-at fizetnek havonta.

Vagy szerinted egy céget elvezet egy robot? Egy robot döntést hoz? Egy robot karbantart egy másik robotot? Egy robot kommunikál a vevővel? Kezeli a reklamációkat? Száz meg száz olyan dolog van, amit nem lehet automatizálással megoldani. De még ehhez is túl ostoba vagy. Fogalmad nincs semmiről. De nagyon durván nincs. Mintha most látatlanba elkezdenék okoskodni az atommaghasadásról, és azt gondolnám hogy értek hozzá. Kb. ennyi közöd van az autóiparhoz.


Úgyhogy nyugodj le a p;csába. Mert még mindig nem tudsz semmit semmirőll. Sem a folyamatáról. Sem a benne dolgozókról. Teljes sötétségben élsz, és amit te gondolsz, kitalálsz arról, hogy hogyan működik, szentül hiszed, hogy az úgy van.


És ne izgulj te az én munkám és jövőm miatt. Nyugodj meg :). Végezd el az egyetemet. Aztán izgulj a saját dolgaid miatt. Hogy hova fogsz elhelyezkedni a történelemszakoddal, és hogy jól meg lehet-e majd élni belőle.

Megnyugtatlak, az én munkámból elég jól meglehet :). És még nagyon az elején vagyok. Nekem innen csak feljebb van. És neked?


Rohadt idegesítő egy ember lehetsz, komolyan mondom...Nem bírod belátni, ha nem értesz valamihez. És barátom, az autóiparhoz nagyon nem értesz...De csak nyomod nyomod a hülyeséget. Semmi rálátásod nincs, de frankón elhiszed, hogy mindent tudsz róla, és neked igazad van. Már legalább 15-en megmondták, hogy hülyeségeket beszélsz, de csak lököd a baromságot. Komolyan kezdek kételkedni a komolyságodban, és kezdem elhinni, hogy csak egy troll vagy.

2019. nov. 18. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 58/77 anonim ***** válasza:
65%
57: amit írsz már itt van a küszöbön. Egyébként teljesen egyetértek. A kérdező 200 éve a géprombolók szószólója lehet-e volna.
2019. nov. 18. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 59/77 A kérdező kommentje:

"Mert te azt hiszed, hogy akárhova automatizálódik a világ, nem lesz szükség emberekre?":


Nem, de kevesebb munkásra lesz szükség, így nem lesz munka mindenki számára. Munkások alatt az olyan nemcsak a fizikai munkát végzőket értem, hanem álltalában a munkából élőket, mint pl téged is. (Ha nem vagy vállalkozó vagy valami magasbeosztású manager).


"A végzettségemmel bárhol, bármikor el lehet helyezkedni": Ezt mondjuk a környezetemben nem mérnökök szokták mondani... Hanem egy bizonyos slágerszakma(aminek amúgy semmi köze a mérnökséghez) képviselői, akik azt hiszik örökké nekik fog állni a világ. Aztán már most látszik, hogy pl a greenfoxnál elhelyezkedés szempontjából nem olyan rózsás a helyzet. Ha te nem tartozol közéjük, talán jobb helyzetben vagy egy kicsivel, de a jövőt nem lehet megállítani.


"Egy robot kommunikál a vevővel?": Nem(bár.. lehet lassan már igen), de arról beszélek, hogy amíg ma még szükség van autoszalononként 100 emberre, addig a jövőben elég lesz egy ember, aki megszerkeszti a weblapot.


"Mert még mindig nem tudsz semmit semmirőll. Sem a folyamatáról.":


Miből gondolod, hogy te olyan sokkal többet tudsz? Beengednek a vezetők a zárt ajtók mögött tartott beszélgetéseikre?


"Hogy hova fogsz elhelyezkedni a történelemszakoddal, és hogy jól meg lehet-e majd élni belőle.":


Ti megtanultok valamit, amivel ma még el tudtok helyezkedni(és amit én egyébként egy év alatt meg tudok tanulni a plurasightról szabadidőmben) de pár év múlva a gyors fejlődés miatt már semmit nem ér. Ezzel szemben engem felkészítenek arra, hogy lényegileg átlássam a világban zajló folyamatokat, így amellett, hogy hozzátok képest inteligensebb leszek, a világra való nagyobb rálátásom miatt később könnyebben fogok alkalmazkodni a változásokhoz.


"Nekem innen csak feljebb van.":


"Twice the pride, double the fall"


"Már legalább 15-en megmondták, hogy hülyeségeket beszélsz, de csak lököd a baromságot. Komolyan kezdek kételkedni a komolyságodban, és kezdem elhinni, hogy csak egy troll vagy.":


Lehet az 1000 fős cég(vagy itt, vagy a trabantos kérdésnél) túlzás volt, viszont a felvetés akkor is jogos. Ezen az se változtatna ha troll lennék.

2019. nov. 18. 22:37
 60/77 anonim ***** válasza:
74%

“ és amit én egyébként egy év alatt meg tudok tanulni a plurasightról szabadidőmben”


Aham. Hallottam ilyet családon bellül többdiplomás bölcsésztől, 7 évvel ezelőttig , amióta próbálom át rugdosni a mérnökök. És nincsenek kétségeim, hogy ezalatt megcsinált volna 2 bölcsész diplomát. Itt nem elég csak beseggelni a dolgokat mint egyesek gondolják, és itt van a gond, amikor a sok betanult képlet nem áll őssze egy egységgé.

2019. nov. 18. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!