Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Valláskritika » Ha Jézus és Isten egyek,...

Ha Jézus és Isten egyek, miért mondta Jézus, hogy " Miért mondasz engem jónak? Nincs senki jó, csak egy, az Isten"

Figyelt kérdés
Ez elég nagy zagyvaság.Önmagának mond ellent,mert akkor mégsem emeli magát egy szintre Istennel.
2012. szept. 30. 09:16
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:

Akkor Jézus miért nevezi Istent az "Atyjának"? Nem hiszem, hogy az úr, aki tökéletes volt magában beszélgetett...

Illetve kihez imádkozott, ha ő az Isten? És mi van azzal a rengeteg Írásszöveggel, amely egyértelműen rámutat, hogy Jézus az Isten Fia?

Már csak az a kijelentés is, hogy Jézus azt mondta Atyjának, hogy "ne az én akartom legyen meg, hanem a tiéd" is azt mutatja, hogy az Atya egy másik személy.

2012. okt. 3. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:

Kedves 21/


Isten fia aki az Isten kebelén van Jézus jelentette ki mindezt.


" János 14,1. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben, és higgyetek én bennem.


"14:10-12: Nem hiszed-é, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya énbennem van? A beszédeket, amelyeket én mondok néktek, nem magamtól mondom; hanem az Atya, a ki én bennem lakik, ô cselekszi e dolgokat.


19. Felele azért Jézus, és monda nékik: Bizony, bizony mondom néktek: a Fiú semmit sem tehet önmagától, hanem ha látja cselekedni az Atyát, mert a miket az cselekszik, ugyanazokat hasonlatosképpen a Fiú is cselekszi.

20. Mert az Atya szereti a Fiút, és mindent megmutat néki, a miket ő maga cselekszik; és ezeknél nagyobb dolgokat is mutat majd néki, hogy ti csodálkozzatok.

21. Mert a mint az Atya feltámasztja a halottakat és megeleveníti, úgy a Fiú is a kiket akar, megelevenít.

22. Mert az Atya nem ítél senkit, hanem az ítéletet egészen a Fiúnak adta;


26. Mert a miként az Atyának élete van önmagában, akként adta a Fiúnak is, hogy élete legyen önmagában:



Attól hogy Jézus emberként jött el hogy elhozza a jó hírt,nem azt jelenti hogy külön vannak Istentől.Isten a Szentlélek és Jézus nélküle nem tehet semmit.Visszament "atyjához"(amely az ember nevezi)aki nem ember .Ők egyek maradnak mert nem személyek hanem az Élet,összetartoznak,nem választhatóak külön.Mi emberek választjuk külön csak egymást,pedig mindnyájan Isten gyermekei vagyunk.


Nem feljebbvalónk a mi Istenünk hanem az Igazság és a szeretet Lelke...


(K.Gy)

2012. okt. 4. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:
0%

Sajnálatos módon eléggé beleivódott a sok évszázados fej-tor-potroh elmélet a fejekbe, és természetesen nehezen képes összeilleni ez a hamis tanítás az egyistenhittel.


Figyelmébe ajánlanám mindenkinek a következő igéket mindazoknak, akik a háromság tant vallják. Ezek bizonyítják, hogy Krisztus nem AZ Isten. Minden hatalom az övé, de nincs semmilyen szentháromság sem. Jézus csak egy bizonyos ideig kapta meg a hatalmat, lásd IKor 15:25-28


Ézs 42:1 Íme az én SZOLGÁM, akit gyámolítok, az én választottam, akit szívem kedvel, lelkemet adtam ő belé, törvényt beszél a népeknek.


Márk 13:32 Arról a napról és óráról pedig senki semmit sem tud, sem az égben az angyalok, SEM A FIÚ, hanem csak az Atya.


Luk 4:34 Mondván: Ah, mi közünk hozzád názáreti Jézus? Jöttél, hogy elveszíts minket? Ismerlek téged ki vagy: az Istennek AMA SZENTJE!


Luk 8:28 És mikor meglátta Jézust, felkiálta és [lábai] elé esék neki, és fennszóval monda: Mi közöm van nekem te veled, Jézus, felséges ISTENNEK FIA? kérlek téged, ne gyötörj engem.


Ján 1:14 És az IGE testté lett és lakozék mi közöttünk (és láttuk az ő dicsőségét, mint az Atya egyszülöttjének dicsőségét), aki teljes vala kegyelemmel és igazsággal.


Az ige, és nem az Isten.

Ige (logos) János nem metafórákban beszélt, ez kitűnik az egész evangéliumból, így nem tett ilyet az írásának az elején sem. Azért írta, hogy ige, és nem Isten, mert Ő Isten igéjéről, beszédéről írt. Lásd magvető példázatát például.

Lásd ezzel kapcsolatban: Jel 19:13; "És vérrel hintett ruhába vala öltöztetve és a neve Isten ígéjének neveztetik."

5Móz18:18; "Prófétát támasztok nékik az ő atyjokfiai közül, olyat mint te, és az én ígéimet adom annak szájába, és megmond nékik mindent, a mit parancsolok néki."

Zsolt 33:6; "Az Úr szavára lettek az egek, és szájának leheletére minden seregök."

Ézs 9:2; "A nép, a mely sötétségben jár vala, lát nagy világosságot; a kik lakoznak a halál árnyékának földében, fény ragyog fel fölöttök!"



Folytatnám:


Ján 14:28 Hallottátok, hogy én azt mondtam néktek: Elmegyek, és eljövök hozzátok. Ha szeretnétek engem, örvendeznétek, hogy azt mondtam: Elmegyek az Atyához; mert az én ATYÁM NAGYOBB NÁLAMNÁL.


Hogyan érti Krisztus az egyek vagyunk kifejezést?:


Ján 17:21 Hogy mindnyájan egyek legyenek; amint te énbennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél engem.


Róm 9:5 Akiké az atyák, és akik közül való test szerint a Krisztus, aki mindeneknek felette örökké áldandó Isten. Ámen.


Nem, nem ez nem a bizonyíték, hogy egyenlő lenne, ugyanis tessék csak körültekintőbben elolvasni, itt hierarchiai rendszer van felsorolva. Hogy be is bizonyítsam ezt a Bibliából, íme:


1Kor 15:25 Mert addig kell neki uralkodnia, mígnem ellenségeit mind lábai alá veti.

1Kor 15:26 Mint utolsó ellenség töröltetik el a halál.

1Kor 15:27 Mert mindent az ő lábai alá vetett. Mikor pedig azt mondja, hogy minden alája van vetve, nyilvánvaló, hogy azon kívül, aki neki mindent alávetett.

1Kor 15:28 Mikor pedig minden alája vettetett, akkor maga a Fiú is alávettetik annak, aki neki mindent alávetett, hogy az Isten legyen minden mindenben.


1Tim 2:5 Mert egy az Isten, egy a közbenjáró is Isten és emberek között, az ember Krisztus Jézus,


Jel 3:14 A laodiceabeli gyülekezet angyalának is írd meg: Ezt mondja az Ámen, a hű és igaz bizonyság, az Isten teremtésének kezdete:


És kedves azon morfondírozó, hogy a Máté 19:17 Ő pedig monda neki: Miért mondasz engem jónak? Senki sem jó, csak egy, az Isten. Ha pedig be akarsz menni az életre, tartsd meg a parancsolatokat.

Idézet arról szól, hogy Krisztus = Isten, ezt honnan is szűrted le? Halvány magyarázatod sem lehet arról, hogy Jézus itt mire gondolt. Ugyanis NEM magyarázta meg, hogy miért kérdezte, márpedig: 2Pét 1:20 Tudván először azt, hogy az írásban egy prófétai szó sem támad saját magyarázatból.

Így te se magyarázz bele olyan dolgot, melyről igazán nem tudsz semmit sem. Igét ige magyaráz, és nem te vagy én.


(Nem vagyok tanú.)

2012. okt. 4. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 anonim ***** válasza:
73%

Igei igazolások,hogy Jézus Isten(nem azonos személy az Atyával):


1.

a)Jézus a dicsőséd Ura,Királya:1kor.2,8:

"Ha megismertétek volna,nem feszítettétek volna meg a Dicsőség Urát"

b)A Dicsőség Ura=a Seregek Ura,az egész Föld Istene Ézs,54,5

"kicsoda a dicsőség Királya?A seregek Ura,ő a dicsőség Királya"zsolt.24,10

A:Jézus=A Dicsőség Királya

B:A Dicsőség Királya= A Seregek Ura

C:A Seregek Ura=Az egész Föld istene,tehát Jézus AZ EGÉSZ FÖLD ISTENE!

(Aki szellemben nem VAK,az erős igazolást vesz észre arról,hogy Jézus kicsoda!)

A Bibliában hány megváltóról van szó és hány seregek Uráról: EGYES SZÁMBAN SZEREPEL-de az Atyáról is ezt mondja az Ige és Jézusról is!

(Ézs 54,5. 63,16.GAL3,13)

Két személyről beszél az Ige,de egy megváltó van és egy seregek Ura!

Ezzel megegyező üzenete van Isten Elohim nevének amely az EL Isten-név többesszáma,erős utalás arra,hogy az egy Isten az Atya a Fiú és a Szent Szellem,ezért van "EL" Isten-név többesszámban.

2.a

Ézs.43,11:Azt mondja Isten,én vagyok az Úr(JHVH),RAJTAM KÍVÜL NINCS SZABADÍTÓ..."

hogyan lehet ez igaz,ha Jézus is szabadító?

Mt.1,21:"Nevezd nevét Jézusnak,mert ő szabadítja meg népét..."

Csak egy módon lehet igaz a két ige egyszerre,ha Jézus valóban és teljesen EGY az Atyával.Az ige itt isigazolja ezzel,hogy Jézus egyenlő az Atyával és egy.

b)Azzal minden Ige ismerő és igaz hivő egyet ért,hogy az Úr amit ígér,be is tartja,amit mond az igaz!

Ézs42,8-ban azt mondja:"dicsőségemet másnak nem adom..."

Hogyan lehet ez az állítás a szín-tiszta igazság,ha Jézusnak adta a dicsőséget?(jn.17.22:" azt a dicsőséget amit nekem adtál...")

Ézs42,8 egyetlen esetben igaz és az felettébb csodálatos:az atya és jézus valóban egyeK(ezért nem adta másnak a dicsóséget!!!)


3. A TEREMTŐ=ISTEN

A fiú teremtő(1,kor8,6.Kol 1,16)

A teremtő nem lehet más csak Isten!

A MEGVÁLTÓ(JÉZUS)=SEREGEK URA(Jer50,34-Ézs54,5=>Isten

4.A menny Királyáról szól sz Ige,EGYES SZÁMBAN,egyetlen mennyei Királyról,amikor az Atyáról szól(1.tim.6,15-16:..hatalmas,Királyok Királya és uraknak Ura,akié egyedül a halhatatlanság,és hozzáférhetetlen világosságban lakozik,akit az emberek közül senki nem látott és ne mis láthat...")

B)és a menny egyetlen királyáról(egyesszámban)

Jézusról szól sz Ige:Jel.17,14"..a Bárány legyőzi őket,mert uraknak Ura és királyok Királya..."

Ha csak egy van az urak Urából,a királyok Királyából,akkor melyik a kettő közül?

Buta kérdés,mert ők valóban egyek(MÁSKÉNT NEM VOLNA IGAZ ISTEN EGYIK ÁLLÍTÁSA,ami teljesen kizárt.Így csak az az igazság marad,hogy Jézus az urak Ura,a királyok Királya,a két Ige(1tim,615-16 és jel.17,14)egyetlen Istenről szól!

5.Nézd együtt a két Igét és valami nagy igazságot látsz:

jn,1,1:"Isten az Ige(a szo)"

jn1,14"Az Ige testté lett.."

A:az Ige=Isten

B: A testté lett Ige=Jézus

C:1tim.3,16:ISTEN MEGJELENT TESTBEN!

ha 1tim.3,16 nem lenne megirva,az első két Igéből is pont ez következik annak,aki becsületesen gondolkodik.Már gazembernek kell lenni ha ezt az összefüggést félremagyarázza valaki!

6.Az apostolok és az első Egyház nem JHVH nevét hívták segítségül,hanem Jézusét:

1kor.1,2:"... elhívott szentek..akik a mi urunk,Jézus Krisztus nevét segítségül hívják

Csel.15,26:"... életüket tették kockára a mi urunk J.K. nevéért

Csel:4,12„És nincs senki másban üdvösség; mert nem is adatott embereke között az ég alatt más név, mely által kellene nékünk megtartatnunk”

Csel9,15 Menj, mert választott edényem ő, hogy elvigye a nevemet a nemzeteknek és királyoknak, és Izrael fiainak is.

Annyira ismert volt,hogy az apostolok Jézus nevét hívtákimájukban,hogy még a lézengő zsidók is eltanulták: Elkezdék némely lézengő zsidő ördögűzők közül az út Jézus nevét hívni"csel.19,13

Efézusban az első megtérési hullámról is így ír az Ige(csel.19,17)és magasztaltatik az Úr Jézus neve

"megszentelődtetek és megigazultatok az Úr Jézus nevében

István is JÉZUSHOZ IMÁDKOZOTT és az ő nevét hívta:Csel 7,59

akik a te nevedet segítségül hívták... csel9,14

Mindent amit csak tesztek szóval és cselekedettel,mindent az Úr Jézus nevében cselekedjetek

7.Amikor az Ige elsőről és utolsóról beszél,hány elsőről és utolsóról szól?Mindenki látja, egyről-

éspedig csak Istenről:

Ézs 44,6 : Én vagyok az első és utolsó,rajtam kívül nincs Isten

Aztán jelenések 1,17-ben megismétli:

Ne félj!Én vagyok az első és utolsó-MONDTA JÉZUS

Több pontnál is azt láthatjuk,hogy az Atya annyira egy Jézussal,annyira valóságosan egy ,hogy EGYETLENRŐL BESZÉL RÓLUK,mint

-a teremtőről-mint szabadítóról

-mint megváltóról

-mint Urak Uráról,királyok Királyáról

-mint Elsőről és Utolsóról

tehát teljesen igaz,amit Jézus mondott erről:"Én és az Atya egy vagyunk"

Van akinek gondot jelent,hogy ha Jézus Isten,akkor hogyan imádkozhat Istenhez,az Atyához.

Ebből a sötétségből Fil 2,7 vezet ki:Jézus amikor testben megszületett,levetette isteni formáját,önmagát megüresítette és felvette emberi-szolgai formáját.Teljesen ember lett!Fázott,melege volt,sírt,örült,elfáradt...-és imádkozott.Szüksége volt rá.Amikor visszament a mennybe,újra felvette Isten-Királyi mivoltát,és az Igetanúsága szerint most már megint így van a mennyben.

Jel.19,11-16.MOST TELJESEN ISTEN.Illik tudni,hogy Jézus Krisztus neve is erről a kettős létformájáról szól:

A)Jézus az ember(aki megkisebbítette magát)

B)Krisztus a magasságos,az Úr,az Isten

8.Az Ige az alábbiakra azt mondja,hogy Isten nevei

ELOHIM:1móz1,1/2570-szer van a Bibliában!

EL-SHADDAI:1móz17,1

JHVH:2móz.3,24

EL:217-SZER FORDUL ELŐ

SILO:1móz.49,10

JAH:zsolt.68,5

Jelzőként használt neve:Seregek Ura.Ézs 47,4.51.15.54,5.Jer32,28

Amire az Úr azt mondja,hogy az Ő neve(nem jelzők ezek)azt önkényesen fölösleges és hibás alá-vagy fölérendelni a többi nevének.Istennek több neve van,erre utal többek közt ez az Ige is:

Zak 14,9:" És az Úr lesz az egész földnek királya,e napon egy Úr lesz és a NEVE IS egy"

Tehát ha lesz egy neve,akkor most egy van?Becsületes gondolkodással tudjuk a választ.

2012. okt. 5. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
0%

Csak egy kis szemezgetés az írásodból a többit majd talán holnap, már késő van.


"Ézs.43,11:Azt mondja Isten,én

vagyok az Úr(JHVH),RAJTAM

KÍVÜL NINCS SZABADÍTÓ..."

hogyan lehet ez igaz,ha Jézus is

szabadító?"


Pedig értelmezés kérdése. Hogyan lehet Mózes szabadító?


Csel 7,35 Ezt a Mózest, a kit megtagadának,

mondván: Ki tett téged fejedelemmé

és bíróvá? ezt az Isten fejedelmül

és szabadítóul küldé angyal keze

által, a ki megjelent néki a

csipkebokorban.


"Ézs42,8-ban azt

mondja:"dicsőségemet másnak

nem adom..."

Hogyan lehet ez az állítás a szín-

tiszta igazság,ha Jézusnak adta a

dicsőséget?(jn.17.22:" azt a

dicsőséget amit nekem adtál...")"


Barátom, ne hallgasd el az igét, pusztán , hogy igazold magad!

Az idézet így hangzik:


És én azt a dicsőséget, a

melyet nékem adtál, ő nékik adtam,

hogy egyek legyenek, a miképen mi

egy vagyunk:


Ugye így ez már nem igazol téged!


Az ige mint Isten részt megmagyaráztam az előző válaszomban, de ha mindkettőnk csak a magáét fújja anélkül, hogy figyelemmel és nyitott szívvel beszélgessünk egymással, akkor ennek semmi értelme. Mondj még egy részt János evangéliumából, mikor János metafórákban beszél. Azért írt igét és nem istent vagy krisztust, mert ígéről, azaz Isten beszédéről írt. Isten beszéde testté lett. Minden amit mondott és tett, azt cselekedte amit az Atyátol látott és hallott.


Jn 12,49 Mert én nem magamtól szóltam;

hanem az Atya, a ki küldött engem,

ő parancsolta nékem, hogy mit

mondjak és mit beszéljek.


Jn 14,10 Nem hiszed-é, hogy én az Atyában

vagyok, és az Atya én bennem van?

A beszédeket, a melyeket én

mondok néktek, nem magamtól

mondom; ha nem az Atya, a ki én

bennem lakik, ő cselekszi e

dolgokat.


Hogy benne lakik csodálkozol és többistenhitet csinálsz belőle?


1Kor 6,19 Avagy nem tudjátok-é, hogy a ti testetek a bennetek lak ozó Szent

Léleknek temploma, a melyet

Istentől nyertetek; és nem a

magatokéi vagytok?


Ha az atya Isten, Jézus Isten és ők egyek, a szentlélek Isten és ő egy velem akkor ugye engem nem akarsz istennek nevezni...

2012. okt. 5. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:
73%

A héberben az "egy" kifejezésre két szó van, az echad és a jahid. Az echad olyan egyet jelent, amiben benne van a többes.

5.móz.6,4:"Halljad Izrael, az Úr,a te istened, egy Úr"-itt az echad szót használja a Biblia.

Amikor azt mondja az Ószövetség " ketten lesznek egyek" akkor nem a jahidot használja, hanem ugyanazt,mint Istenre az echadot. Tehát maga ebben a kifejezésben is eredetileg,az egyben bent van a többes.Miért is értelmezik egyesek kizárólagosan "egy" ként ezt a kifejezést?

Álljunk meg egy pillanatra a Bibliaértelmezésnél. Ez ugyan is téves lesz, ha egy szempontot kívülről veszünk és nem a Bibliából.A klasszikus,helyes bibliaértelmezésnek az a lényege ,hogy a kulcs magában a Bibliában van meg,nem kívülről kell bevenni. pl ezt az értelmezést egyértelműen kívülről vették be, akik az echadot jahiddal értelmezik,aminek semmilyen bibliai alapja nincs.De ugyanez a helyzet az Elohimmal kapcsolatban is,mondván "királyi többes"-ismertessenek egy olyan igehelyet a Bibliában ahol szerepel, hogy az Elohimot királyi többesként kell értelmezni,ilyen nincsen.Ez is egy középkori tradíció, amit belevetítettek a Bibliába.Ez külső szempont és eleve már ellent mond a bibliai értelmezésnek.

Az Elohimot nem lehet külső,embertől származó szemponttal értelmezni,mert az Elohim Isten igéje,ezért,hogy HOGYAN KELL HELYESEN ÉRTELMEZNI,A KULCS ISTEN IGÉJÉBEN VAN.

ha nincs benne kulcs, akkor nincs kulcsa,ÚGY KELL ÉRTELMEZNI AHOGY VAN.

2012. okt. 6. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:
0%

Kedves utolsó! Eltekintve attól, hogy az írásomra szintén nem reagáltál, miközben én próbálom sorról sorra elemezni a tiédet, elöljáróban annyit, hogy Isten nem támasztott semmilyen nyelvi ismeretet az Ő igéjének ismeretéhez az anyanyelvünkön kívül. Tehát elemezni egyetlen egy szót szimpla erőlködés, semmi más. Az Úr igéje tiszta és világos.


De!


"echad" אֶחָד ('eḥáḏ)

Te azt írod, hogy ez egyfajta egyes szám, mely egy kicsit többes is...


Az ószövetségben 739 alkalommal megjelenő számnév.

Példák:

"és lőn este és lőn reggel, ELSŐ nap."

"Gyűljenek egybe az ég alatt való vizek EGY helyre"

"Az ELSŐNEK neve Pison"

"Akkor kivett EGYET annak oldalbordái közül"

" Lámekh pedig vett magának két feleséget: az EGYIKNEK neve Háda"

"a hó ELSŐ napján meglátszának a hegyek csúcsai"

"Végy EGY tulkot, fiatal marhát, és hiba nélkül való két kost."


Nem kellene olyan filozófiát ültetni olyanba, ami nem is az.


Többrészű istenségben hívő barátom, hogyan értelmezed ezt az egy igeszakaszt, nagyon kíváncsi lennék:


1Kor 15:25 Mert addig kell neki uralkodnia, mígnem ellenségeit mind lábai alá veti.

1Kor 15:26 Mint utolsó ellenség töröltetik el a halál.

1Kor 15:27 Mert mindent az ő lábai alá vetett. Mikor pedig azt mondja, hogy minden alája van vetve, nyilvánvaló, hogy azon kívül, aki neki mindent alávetett.

1Kor 15:28 Mikor pedig minden alája vettetett, akkor maga a Fiú is alávettetik annak, aki neki mindent alávetett, hogy az Isten legyen minden mindenben.


Krisztus Isten? Persze, az Isten hívta az embereket Istennek, miért is ne mondanám Krisztust Istennek?

Zsolt 82:6 "Én mondottam: Istenek vagytok ti és a Felségesnek fiai ti mindnyájan:"


Hogyan értelmezed ezt?

Márk 13:32 "Arról a napról és óráról pedig senki semmit sem tud, sem az égben az angyalok, sem a Fiú, hanem csak az Atya."

Milyen Isten, mely nem tudja az eljövetelének az idejét?


Ez milyen?

Apcs 1:7 "Monda pedig nekik: Nem a ti dolgotok tudni az időket vagy alkalmakat, melyeket az Atya a maga hatalmába helyeztetett."


Azért megtartja magának az atya a hierarchiáját, hogy nem ad ki mindent a kezéből... Szerintem ez rosszul hangzik egy többistenségben hívő teóriában.


"Ne félj!Én vagyok az első és utolsó-MONDTA JÉZUS"


Ajjaj, az utolsó két szó nincs benne...

Hogyan is kezdődik a jelenések könyve?

"Jel 1:1 Jézus Krisztus kijelentése, AMELYET ADOTT NEKI AZ ISTEN, hogy megmutassa az ő szolgáinak, amiknek meg kell lenniük hamar: Ő pedig elküldvén [azt] az ő angyala által, megjelenté az ő szolgájának Jánosnak"


Tulajdonképpen az angyal mondta Jánosnak, miért nem arra értelmezed? Azért, mert tévúton jársz, és mint az evolucionisták, a leleteket mindig az evolúcióra húzzák rá, és soha nem a vízözönre.

Isten nem lehet az első és az utolsó, hiszen ez azt feltételezné, hogy van kezdete és van vége. De ha megnézed Jézust, neki van kezdete és van is vége. Lásd kezdet: Jel 3:14 "A laodiceabeli gyülekezet angyalának is írd meg: Ezt mondja az Ámen, a hű és igaz bizonyság, az Isten teremtésének kezdete"

És lásd vége, az említett IKor15;25-28, mellyel kapcsolatban várom az értelmezésedet.

2012. okt. 6. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:
0%
De most néztem csak, hogy a 24-es, 08:53-as válaszodat a gyakori kérdések oldalon a különböző kérdésekre adott válaszok kiollózása. Ne legyünk már ennyire ilyen felületesek, légyszi... ha ilyen szándékod van, akkor vagy illik a forrást megnevezni, vagy pusztán a hivatkozást kell csak odaírni. És én meg ilyen ctrlc-ctrlv formulát elemzek és vitatkozok... hagyjuk....
2012. okt. 6. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 anonim ***** válasza:
0%
Jézus nem Isten, hanem Isten legjobb fia
2012. okt. 11. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 anonim ***** válasza:

Kedves 58%-os!


Azt enyhe túlzásnak tartom,hogy te sorról sorra elemeznéd az írásomat(ami amúgy az én és egy barátom munkája,tehát nem ollóztam), kiragadtál 5 állítást kb....

Ha valaki el akar mélyedni Isten igéjében, igen is az eredeti nyelven kell tanulmányozni,nagyon nem mindegy ,hogy pl a Károliban szellem helyett lélek van,szív helyett elme stb. tonnányi ilyen eltérés van.Érdemes lovagolni a szavakon, és ha ott az Ige ezt használja és nem a másik ugyanilyen jelentésű szót nem véletlen,ahogy másutt is megerősíttetik ez.

Ja és megkérnélek hanyagold önkényes és téves jelzőidet rám:"Többrészű istenségben hívő barátom".Isten maga mondta,hogy ő egy és én ebben az egy Istenben hiszek,aki három személyből áll.

"Pedig értelmezés kérdése. Hogyan lehet Mózes szabadító?"

-Mózes Királyok Királya,Első és Utolső is?

Válaszok:

Ahhoz képest,hogy nem lehet Isten szerinted az Első és u. maga mondja:"Ézs 44,6 : Én vagyok az első és utolsó,rajtam kívül nincs Isten "

-Jézus adhatta másnak a dicsőségét

-attól,hogy az Atyától tanult dolgokat miért ne lehetne

Isten?

A többi kérdésedre már válaszoltam korábban egy jehovásnak és nincs kedvem és idő bemásolgatni.Ha érdekel olvasd el,itt megtalálod:

http://www.gyakorikerdesek.hu/kultura-es-kozosseg__vallaskri..

2012. okt. 19. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!