Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Ma reggelre elpusztult az...

Ma reggelre elpusztult az egyik kis házmesterem. akvárium alján feküdt . Ha meghal egy hal ,nem a felszínen lebeg ?

Figyelt kérdés

Bocs a hülye kérdésért, kezdő vagyok . 120 literes akvárium . 8 házmester . 15 platti. Sok növény. Közepesen kemény víz. Most azért izgulok, hogy mivan ,ha több halott lesz , és nem veszem észre akvárium aljába ,mert elbújva pusztulnqk el .

3 hónapja van meg az akvárium , 1,5 hónapja halakkal . Halak kereskedésből vannak .



2022. júl. 30. 10:17
 1/3 A kérdező kommentje:
Szép ,látszólag egészséges volt.
2022. júl. 30. 10:23
 2/3 anonim ***** válasza:

Nekem is volt amelyik eltűnt egyszerűen -házmester- nem találtam az aljnövényzetben sem..Máig nem értem..Hát számold meg akkor őket naponta más tippem nincs. Van amelyik az alján fekszik , sőt, nekem a legtöbb szifó ott volt. Nem történt semmi extra csigák megoldották. Szerezz be csigát ha nincs. Az élővilágban is így megy.:) Szerintem semmi bajuk csak neki volt valami baja, van ilyen! Lehet kapni metilénkéket állatkereskedésben vagy malachitzöldet, attól függ látsz valamit a testén?

Amúgy én dokitól kérdeztem ajánlott is rá valamit. Darakór stb. lehetnek ilyenek nekem tíz év alatt egyszer kellett fertőtlenítenem..

2022. júl. 30. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Népszámlálás. Nálam is az vált be, mert két nőstény bettám volt kezdetben, meg páncélos harcsák, és ha valamelyik harcsa elpusztult a betták rendszerint megették mire észrevettem. (Bántani nem bántották őket sosem.)

Mostmár csak egy betta van meg még néhány harcsa, kiöregedtek, de jól megvoltak egymással.

2022. júl. 30. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu