Kezdőoldal » Állatok » Hüllők » Gabona sikló és patkánysikló...

Gabona sikló és patkánysikló mellett milyen kigyókat lehet kezdő terraristáknak tartani?

Figyelt kérdés
Úgy értem melyek ajánlottak kissé kezdő vagyok a kigyó témába mert eddig csak egy sisakos kaméleonom volt . Aki tart kigyókat , siklókat még pár érdekességet elmondana kiegészités gyanánt ? Segítséget előre is köszönöm .

2016. aug. 21. 17:32
 1/5 anonim ***** válasza:
Királypiton, királysikló is alkalmas lehet kezdő tartásra, bár én is egy gabonasiklót ajánlanék első körben. Nem drága, nincsenek nagy igényei, könnyen beszerezhető, viszont mutatós.
2016. aug. 21. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segitséget megtudhatom ezek a fajták mekkorára nőnek ? Annit tudok hogy a patkánysikló 1,5-2m ha jól tudom
2016. aug. 21. 17:47
 3/5 anonim ***** válasza:

Gabonasikló átlagosan 90-150 centi közt mozog, max 180, patkánysikló is szintén 1m, 1,5m hosszú


A királysiklók a 70 cmtől a 2mig terjedhetnek, több alfaja van, nézz szét köztük, hogy neked melyik tetszik, ha őket akarod választani.


Királypiton is 1mtől 180 centiig nő, ő a legkissebb óriáskígyó, viszont kedvező feltételek melett élhet 30 évig is, míg a siklók átlagban 15-20 évet.

2016. aug. 21. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Nagyon nagyon köszönöm. Mèg annyit megkérdezhetek hogy kb mekkora terrárium kell nekik ?
2016. aug. 21. 18:13
 5/5 anonim ***** válasza: