Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Valóban nem adhat papírt a...

Valóban nem adhat papírt a háziorvos laborleletről?

Figyelt kérdés
Tegnap írtam ki 1 kérdést, nem tudok belépni az eeszt-be. Háziorvos összeveszett velem, hogy nem ő adta a beutalót vérvételre, nem fogja kinyomtatni a leletet, hiába mondtam neki, hogy 3 hónap múlva megyek a szakorvoshoz, addig ne tudjam milyen lett az eredmény? Telefonáltam az eeszt miatt, ahol azt mondták, hogy csak cégeknél szűnt meg a papíralapú ügyintézés, ki kellett volna adnia a leletet.
2020. szept. 17. 20:14
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
51%
Bemész a laborba a leletért, vagy kinyomtatod magadnak. A háziorvos nem köteles a papírt, tintát használni más helyett.
2020. szept. 17. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Honnan az anyámból nyomtassam ki, elárulod?!? A laborba meg nem lehet bemenni,ott már nem adják ki, koronahiszti van, ha nem tudnád!
2020. szept. 17. 20:58
 3/13 Ypszilon1980 ***** válasza:
Nyilván nem foglalkozik olyannal, amit nem ő kért meg, ráadásul ahhoz, hogy hozzáférjen az EESZT-dhez és onnan letöltse, fel kell vennie betegként, illetve hogy ott megjelentél nála, így tudom. Talán még azt tudod megkérdezni, hogy a labor mondjuk email-ben elküldi-e, de a szakorvos aki beutalt, látni fogja majd, illetve reméljük, az ügyfélkapun nemsokára te is megtudod nézni.
2020. szept. 17. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Meg kell oldani az eeszt-s belépést, mert egyre kevesebb helyen adnak mostmár papir alapú eredményt, hiába halasztod a későbbiekben is kelleni fog. Nyilván ki lehet deríteni mi a gond. Ügyfelkapud van?
2020. szept. 17. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Mint írtam a másik kérdésben, tegnap lett ügyfélkapum. Ma telefonáltam 2x is, de nem tudtak segíteni, hogy mi lehet a gond, miért nem enged belépni az eeszt-be. Háziorvosnál voltam, hogy elkérjem, láttam, hogy megnyitotta a leletem, de nem volt képes kinyomtatni, de mégcsak közölni sem, hogy mi áll benne. Ha sem a 1818on, sem az eeszt oldalán megadott számon nem tudják, hogy mi lehet a gond, akkor mégis kihez forduljak, hogy végre be tudjak lépni?
2020. szept. 17. 21:12
 6/13 Ypszilon1980 ***** válasza:

Na ez akkor már viszont gáz. Ott voltál, látta és nem volt képes tájékoztatni legalább az eredményről, ez egy tahó orvos akkor.

Az EESZT-nél most vannak fennakadások, költöztették nemrég, szóval én még várnék egy kicsit.

2020. szept. 17. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Háziorvosként az a véleményem, hogy itt mind a két fél hibás. A kolléga ha már belenézett a leletedbe akkor kinyomtathatta volna. Ez amit csinált szerintem meglehetősen etikátlan.


VISZONT a labort ne ő kérte, és nem ő végezte, ergo semmi köze hozzá. Az meg, hogy nem tudod az ügyfélkaput használni a te magánügyed. Mondjuk a történethez azért az is hozzátartozik, hogy én például igyekszem segíteni a betegnek és nyomtatni egy leletet nem nagy kunszt.

2020. szept. 18. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Ha már pici babával végigvártam a sort nála, mert ugye a telefont nem veszik fel, azért annyi lehetett volna benne, hogy kinyomtassa, elvégre ő adta a beutalót a másik orvoshoz... Hívtam egyébként a vàróból is, mikor kijött a beteg, és 30 percig senkit nem hívott be,hallottuk, hogy csörög, csak épp nem vették fel. Rendelési idő vége előtt 20perccel kezdte újra a betegek fogadását.
2020. szept. 18. 09:56
 9/13 anonim ***** válasza:
Ha a szakorvoshoz 3 hónap múlva van időpontod, akkor ez még ráér néhány napot, amíg aktiválják az adataid az EESZT-be való belépéshez.
2020. szept. 18. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Igen, és az mennyi idő? Mert sehol nem találtam róla infot, még az információs vonalon sem tudták megmondani, csak találgattak, hogy lehet 24 v 48 óra, a másik meg azt mondta, hogy a rendszerrel van probléma, azért nem tudok belépni. Tudom, türelmetlen vagyok, de ha lenne egy normális tájékoztatás bárhol ezzel kapcsolatban, akkor nem pörögnék rá ennyire. De még a 1818as számon is azt mondták, hogy valóban nincs sehol tájékoztatás róla, hogy ügyfélkapu aktiválás után ne működne egyből az eeszt.
2020. szept. 18. 13:42
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!