Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Egészségügyi ellátások

A kérdés

Egy hete vették ki a torokmandulámat! Pár napja ki vagyok pattogva az arcomon. Mitől lehet ez? A sok féjdalomcsillapítótól? (cataflam)


 2008. okt. 6. 14:00  Privát üzenet  

A válaszok
Lhet attól,nézd meg a hatóanyagokat nem azonosak e.

A válaszíró 85%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2008. okt. 8. 06:22 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
az én lányom tele lett kiütéssel, az egész teste, rögtön másnap a mandula kivétel után. A doki szerint így reagált a test, a mandula (góc) eltávolítására.

A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont 2008. nov. 9. 21:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
ha gyanakszol a cataflamra, szedj helyette inkább mást.

A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont 2008. nov. 9. 21:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése










Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!